Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ärsyttävistä työkavereista

Vierailija
18.05.2026 |

Yks akka kävi niin hermoon että tallensin sen numeron nimellä Ruma Raivoreetta, nyt vaan naurattaa kun luen sen viestejä :D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa Kaisan koko nimi?

No eikö tossa tullu jo etunimi, sukunimen eka kirjain ja ala?

Sano nyt vaan sukunimikin kokonaan?

Vierailija
42/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon kessukaveri, joka selviää jokaikisestä yt-neuvottelusta, vaikka tekee päivästään noin 35% töitä. Muut ahkerammat saavat lähteä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te eniten inhoatte tässä Kaisa L:ssä?

Vierailija
44/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
45/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Kaisan työkaveri?

Vierailija
46/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän sellaiset, jotka eivät osaa olla hetkeäkään paikallaan. Esimerkiksi taukohuoneessa sellainen, joka ei pysty istumaan puolta minuuttia paikoillaan, vaan kokoajan täytyy nousta häsläämään jotain. Ja sitä ei voi edes hoitaa ilman hirveää ryminää, vaan tuolit ja pöydät saavat kyytiä, astiat saavat kyytiä, sanomalehdet saavat kyytiä, astiat saavat kyytiä. ”räääääh, raaaaah, kippelis, kappelis, koppelis”. 

Joo mietipä, millainen oppilas tämä on ollut. 

T. Yläkoulun opettaja 

Vierailija
47/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Kaisan työkaveri?

En.Mut kai sä tajuut että Suomi on pieni maa, nuo tuntomerkit ei käy kovin moneen toimistorottaan ja aika suositulla foorumilla on törkeetä paljastaa jonkun tavallisen tyypin nimi. Julkkikset on erikseen. Enkä ole tuo Kaisa L.

Vierailija
48/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työporukka on pitkään ollut ihan kypsänä Kaisa L:ään. Suurin osa toivoisi sen lähtevän, ja siitä on valitettu pomolle moneen kertaan.

Vierailija
49/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastinen valittaja. Hänen pitäisi kouluttaa meitä välillä, mutta minä en ainakaan opi mitään, koska tyyppi aina intoutuu sivupoluille valittamaan kaikista mahdollisista tahoista, ja lopulta lakkaan kuuntelemasta. Hän myös ottaa jotenkin henkilökohtaisesti kaikki kollegoiden pikkuvirheet ja unohdukset. Ja niistä sitten valitetaan siihen sarkastiseen tyyliin. Välillä on tullut ihan tuskallisen noloja avautumisia spostiin kaikille siitä, että joku on nyt mokannut asian x. Eniten kyllä nolottaa lähettäjän puolesta mutta on kyllä epäreilua sille onnettomalle mokaajallekin. Tyypissä on raskasta myös se, että saamme häneltä hänen vastuualueeseensa liittyen ohjeita, jotka ovat tolkuttoman pitkiä ja epämääräisesti otsikoituna. Niistä on niin vaikea löytää sitä tärkeää, itseä koskevaa infoa, että osa virheistä syntyy ihan siitä.

Vierailija
50/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aamupalastelijat. Siis ne ketkä töihin tullessaan aloittaa heti moniosaisen aamupalan kasaamisen ja sitten syövät sitä työajalla. Eikö voinut kotona syödä? Sama juttu aamukakkailijoiden kanssa. Siis ne ketkä töissä käy heti paskalla. Et voinut kotona kakata?

Mä syön aamupalan töissä.  En pysyt syömään kotona, ei vaan mene. Joten otan mukaan ja syön sitten, kun nälkä tulee.

Aamukakkaan tarvitaan liikettä. Ei vielä tule tarpeeksi kotona liikuttua, kun sitten fillaroin töihin ja aamupalan jälkeen alkaa kakkaluistamaan..

En  halua herätä tunteja etukäteen, että saisin nuo hoidettua kotona. Toisekseen mä menen sen 20 minsaa aikasemmin, että ehdin sitten syödä ja kakkailla - omassa privaattiveskissä! Ei pitäisi häiritä ketään.

Vierailija
51/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työporukka on pitkään ollut ihan kypsänä Kaisa L:ään. Suurin osa toivoisi sen lähtevän, ja siitä on valitettu pomolle moneen kertaan.

Mitä se KL on sitten tehnyt? Vai oletteko joku työpaikkakiusaajaporukka yhden kimpussa? 

Vierailija
52/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se KL on sitten tehnyt? Vai oletteko joku työpaikkakiusaajaporukka yhden kimpussa? 

Vähän siltä vaikuttaa

Vierailija
53/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää työpaikkakiusaajat, jotka kuvittelee, että kaikki usein poissaolevat saikuttaa ja pitää siitä meteliä, vaikkei ole käsitystäkään minkä takia toinen on poissa. 

Mun lähin työkaverini sairasti syöpää. Hän halusi tulla töihin jaksamisensa mukaan. Mulle ok ja esimiehellekin. Eli vain me kolme tiedettiin asian todellinen laita.

Työpaikkakiusaaja kyllä jaksoi kertoa mitä ihmeellisempiä tarinoita toisen poissaoloista. Käytävällä kuului jatkuva natkutus ja valitus. 

Poissaolijan duunit eivät ole kasaantuvia, mun työt välillä tuli kiiruisammaksi, mutta ei edes joka kerta.

Esimies jo antoi kirjallisen varoituksen kiusaajalle, mutta tämäpä innostui. "nyt se lehmä on tämmöisen hänelle hankkinut!" Ei kyllä sä itse sen hankit jäpätykselläs ja mä laitoin vireille. 

Eipä tuo tajunnut, vaan lisäs kierroksia. Sitten istuttiin työpsykologin juttusilla koko porukka.

Vierailija
54/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Kaisan työkaveri?

En.Mut kai sä tajuut että Suomi on pieni maa, nuo tuntomerkit ei käy kovin moneen toimistorottaan ja aika suositulla foorumilla on törkeetä paljastaa jonkun tavallisen tyypin nimi. Julkkikset on erikseen. Enkä ole tuo Kaisa L.

Olis aika sattuma, jos törmäis tuollain tuttuun palstalla jossa on kävijöitä 10000 päivässä.

Vierailija
55/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aletaan haukkumaan ihan nimellä, mutta sitten ei pystytä kertomaan mikä siinä niin ärsyttää ja aiheuttaa vihaa?

Vierailija
56/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylläpäs taas on niin virkistävä ja mieltäylentävä aloitus, että..!"

No sanoppa muuta...

T. Kaisa

Vierailija
57/57 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttävät minäminäminä-tyypit, jotka eivät anna muille suunvuoroa ja kuvittelevat, että kaikkia kiinnostaa heidän elämänsä. Menen vaivihkaa toiseen pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi