Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä ihan luulin, että tänään oli äitienpäivä, mutta ei...

Vierailija
13.05.2007 |

Tällä palstalla onkin " valitetaanhuonoistamiehistä" - päivä!

Jos on juntin miehekseen ottanut ja sen kanssa vielä lapsia tehnyt niin ihan on oma valinta! Turha valittaa kun ei tule timanttisormuksia ja ruusupuskia!

Tälläset päivät vois ihan hyvin lopettaa, tää narina vuodesta toiseen on ihan järkkyä!!!! Olisitte siivonnut eilen, laittanut pyykit narulle ja pessyt ikkunat, ei sit tarttis tänään valittaa kun pitää kaikki hommat tehdä vaikka on äitienpäivä!

Tää narina on niin noloa, rasittavaa ja turhaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna saa ihan vääriä lahjoja, uutenavuotena mies on liian kännissä, isänpäivänä joutuu hemmottelemaan miestään, miehet ei muista hääpäivää tai synttäriä,

vali vali vali.

KOhta on juhannus ja mitäs sitten valitetaan?

Vierailija
2/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko lukea noita aloituksia, jos ärsyttää!

Mä ainakin valitan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole lastent ehtävä tehdä kortteja jne.. Mielummin minä ainakin aamulla sain 5v poikani kortin kun jonkun kaupankortin mieheltäni.

Vierailija
4/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kun hän osoitti käytöksellään, että sen muistaminen ei ole tarpeellista, niin en odota häneltä mitään äitienpäivänäkään. Ei hän ole vaatinut minulta mitään omina syntymäpäivinäkään. Jotenkin kun tiedän, miten hän suhtautuu jopa omiin juhliinsa, niin silloin ymmärrän hänen asenteensa minunkin juhliini. Välillä hän kyllä yrittää muistaa minun juhliani, mutta ei se välttämättä ole muuta kuin onnentoivotus ja ehkä television kaukosäätimen hallinta koko päivän.

Vierailija
5/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin äiti jonka lapsi oli tehnyt ihanan ristipistotyön ja tuonut sen minun tyynylleni aamulla ihanan kortin kera!

Vierailija
6/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakenna pilvilinnoja kun tietää, että mies ei ole mitään juhläpäivä- tyyppiä! Ei tule pettymyksiä kun ei ole kamalia odotuksia!

Vierailija
7/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v***n pakko on mielenosoituksellisesti laittaa pyykkikone pyörimään, imuri hurisemaan, ruoka tulemaan ja vaikka vielä ompelutyö alulle JUURI TÄNÄ SUNNUNTAIAAMUNA?

Tuntuu että jotkut vääntäytyy tahallaan kukonlaulun aikaan ylös ja kyttäävät kellosta että montako tuntia enemmän se miespaskiainen oikein nukkuu.

Eikai miehenne käytös ole yllätys, jos elätte hänen kanssaan normaalia arkea myös äitienpäivän ulkopuolella? Miksi sellaisen miehen kanssa olette lapsen, jopa useampia, halunneet?