Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ihania asioita joista ei tule kellekään paha mieli

Vierailija
18.05.2026 |

Sitruunaperhonen.

Kommentit (263)

Vierailija
221/263 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysjuhlat

Vierailija
222/263 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Lemmikit

Lemmikkieläimet ei ne lemmikki nimiset kukat

 

Selvennyksenä

Jos ihminen olisi lemmikin asemassa, hän olisi vanki.

Ja ikävä kyllä monilla lemmikeillä ei ole niin hyvät vankiolosuhteet kuin Suomen vankiloissa!

Kyllä meidän lemmikeillä ainakin oli hyvä elämä niin kauan kuin elivät

 

Kissa sai vapaasti kuljeskella sisällä oli siis sisäkissa

 

Ja koirilla oli ihan laillisesti oikean kokoinen aitaus

 

Ja pääsivät ulos lenkille

 

Eivät voineet vapaasti kulkea talossa olisivat pissanneet joka paikkaan

 

Ja sitä edellisillä lemmikeillä oli myös hyvä elämä

 

En usko että kokivat että olisivat olleet vankeja eivätkä sitä myöskään olleet

Jos kissa on ollut teljettynä sisälle ja koirat teljettyinä häkkiin, niin nehän on silloin ollut ihan kirjaimellisestikin vankeja 😂. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/263 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelit

Vierailija
224/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään hitto mitään, mistä ei tulisi mielensäpahoittajakansalle paha mieli.

Siltähän tämä alkaa näyttää :)

Ap

Vierailija
225/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään hitto mitään, mistä ei tulisi mielensäpahoittajakansalle paha mieli.

Siltähän tämä alkaa näyttää :)

Ap

Se nyt oli selvää jo heti alussa.

Vierailija
226/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hammastahnatuubi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
227/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Lemmikit

Lemmikkieläimet ei ne lemmikki nimiset kukat

 

Selvennyksenä

Jos ihminen olisi lemmikin asemassa, hän olisi vanki.

Ja ikävä kyllä monilla lemmikeillä ei ole niin hyvät vankiolosuhteet kuin Suomen vankiloissa!

Kyllä meidän lemmikeillä ainakin oli hyvä elämä niin kauan kuin elivät

 

Kissa sai vapaasti kuljeskella sisällä oli siis sisäkissa

 

Ja koirilla oli ihan laillisesti oikean kokoinen aitaus

 

Ja pääsivät ulos lenkille

 

Eivät voineet vapaasti kulkea talossa olisivat pissanneet joka paikkaan

 

Ja sitä edellisillä lemmikeillä oli myös hyvä elämä

 

En usko että kokivat että olisivat olleet vankeja eivätkä sitä myöskään olleet

Jos kissa on ollut teljettynä sisälle ja koirat teljettyinä häkkiin, niin nehän on silloin ollut ihan kirjaimellisestikin vankeja 😂. 

Teljettynä sisälle?

 

Sun mielestä olisi siis ollut parempi että hän olisi joutunut metsäneläimen tai petolinnun uhriksi?

 

Herää kysymys että millainen ihminen oikein olet

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Vierailija
228/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhat

Puutarhat ne vasta vaivalloisia ovatkin. Ei voi ikinä rentoutua kun aina pitäisi tehdä jotain hommaa, ellei halua istua epäsiistissä puutarhassa. Ja sitten on taas selkä kipeä monta päivää, kun ei osaa lopettaa kuokkimista ajoissa.

Ei ne nyt aina välttämättä ole niin vaivalloisia. Itselläni on sellainen, en ole tarvinnut kuokkia kahden edellisen kesän aikana minuuttia enempää. Jotain pientä hoitamista toki välillä on, mutta pitäähän sitä ihmisellä nyt jotain järkevääkin puuhaa välillä olla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu, siis Snoopy-sarjakuvahahmo. 

Vierailija
230/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju kissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnoneläimen kiva yllättävä kohtaaminen ja kevätluonto.

Vierailija
232/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piste.

Tuleeko jollekin paha mieli pisteestä?

Pilataan nyt tämäkin.

Miksi piste, se vaikuttaa niin lopulliselta!😩

Miksi ei toiveikasta odotusta symboloiva pilkku tai kaksoispiste! 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmis.

Se valuu ja sotkee paidan. Lapset itkevät kun sellainen tippuuu maahan.

Vierailija
234/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet porlsaat 🐷🐷🐷

Sikarutto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsä

Ruotsissa hiilinielu täällä ei. Miksi?

Vierailija
236/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puun varjossa oleilu kuumana päivänä.

Ilmastonmuutos. BYÄÄÄÄHHHHHH

Vierailija
237/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikat

Moni on allerginen

Vierailija
238/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvikortit. Voi piirtää tai kirjoittaa. Askarrella tai tehdä paperieläimen.

Vierailija
239/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos herää pirteänä.

Nukuit onnesi ohi. Jos olisit ollut hereillä ja ehkä ollut ulkona, niin olisit voinut tavata sen oikean... Nyt nyhjötät yksin ja selaat vauvapalstaa....

Vierailija
240/263 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä

Taas yksi kesä kun joutuu katsomaan iloisia pariskuntia ja tietäen itse jäävänsä yksin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan