Listataan ihania asioita joista ei tule kellekään paha mieli
Kommentit (263)
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Lemmikit
Lemmikkieläimet ei ne lemmikki nimiset kukat
Selvennyksenä
Jos ihminen olisi lemmikin asemassa, hän olisi vanki.
Ja ikävä kyllä monilla lemmikeillä ei ole niin hyvät vankiolosuhteet kuin Suomen vankiloissa!
Kyllä meidän lemmikeillä ainakin oli hyvä elämä niin kauan kuin elivät
Kissa sai vapaasti kuljeskella sisällä oli siis sisäkissa
Ja koirilla oli ihan laillisesti oikean kokoinen aitaus
Ja pääsivät ulos lenkille
Eivät voineet vapaasti kulkea talossa olisivat pissanneet joka paikkaan
Ja sitä edellisillä lemmikeillä oli myös hyvä elämä
En usko että kokivat että olisivat olleet vankeja eivätkä sitä myöskään olleet
Jos kissa on ollut teljettynä sisälle ja koirat teljettyinä häkkiin, niin nehän on silloin ollut ihan kirjaimellisestikin vankeja 😂.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään hitto mitään, mistä ei tulisi mielensäpahoittajakansalle paha mieli.
Siltähän tämä alkaa näyttää :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään hitto mitään, mistä ei tulisi mielensäpahoittajakansalle paha mieli.
Siltähän tämä alkaa näyttää :)
Ap
Se nyt oli selvää jo heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Lemmikit
Lemmikkieläimet ei ne lemmikki nimiset kukat
Selvennyksenä
Jos ihminen olisi lemmikin asemassa, hän olisi vanki.
Ja ikävä kyllä monilla lemmikeillä ei ole niin hyvät vankiolosuhteet kuin Suomen vankiloissa!
Kyllä meidän lemmikeillä ainakin oli hyvä elämä niin kauan kuin elivät
Kissa sai vapaasti kuljeskella sisällä oli siis sisäkissa
Ja koirilla oli ihan laillisesti oikean kokoinen aitaus
Ja pääsivät ulos lenkille
Eivät voineet vapaasti kulkea talossa olisivat pissanneet joka paikkaan
Ja sitä edellisillä lemmikeillä oli myös hyvä elämä
En usko että kokivat että olisivat olleet vankeja eivätkä sitä myöskään olleet
Jos kissa on ollut teljettynä sisälle ja koirat teljettyinä häkkiin, niin nehän on silloin ollut ihan kirjaimellisestikin vankeja 😂.
Teljettynä sisälle?
Sun mielestä olisi siis ollut parempi että hän olisi joutunut metsäneläimen tai petolinnun uhriksi?
Herää kysymys että millainen ihminen oikein olet
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhat
Puutarhat ne vasta vaivalloisia ovatkin. Ei voi ikinä rentoutua kun aina pitäisi tehdä jotain hommaa, ellei halua istua epäsiistissä puutarhassa. Ja sitten on taas selkä kipeä monta päivää, kun ei osaa lopettaa kuokkimista ajoissa.
Ei ne nyt aina välttämättä ole niin vaivalloisia. Itselläni on sellainen, en ole tarvinnut kuokkia kahden edellisen kesän aikana minuuttia enempää. Jotain pientä hoitamista toki välillä on, mutta pitäähän sitä ihmisellä nyt jotain järkevääkin puuhaa välillä olla.
Ap
Ressu, siis Snoopy-sarjakuvahahmo.
Luonnoneläimen kiva yllättävä kohtaaminen ja kevätluonto.
Vierailija kirjoitti:
Piste.
Tuleeko jollekin paha mieli pisteestä?
Pilataan nyt tämäkin.
Miksi piste, se vaikuttaa niin lopulliselta!😩
Miksi ei toiveikasta odotusta symboloiva pilkku tai kaksoispiste! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Pehmis.
Se valuu ja sotkee paidan. Lapset itkevät kun sellainen tippuuu maahan.
Vierailija kirjoitti:
Pienet porlsaat 🐷🐷🐷
Sikarutto
Vierailija kirjoitti:
Metsä
Ruotsissa hiilinielu täällä ei. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Puun varjossa oleilu kuumana päivänä.
Ilmastonmuutos. BYÄÄÄÄHHHHHH
Vierailija kirjoitti:
Mansikat
Moni on allerginen
Pahvikortit. Voi piirtää tai kirjoittaa. Askarrella tai tehdä paperieläimen.
Vierailija kirjoitti:
Jos herää pirteänä.
Nukuit onnesi ohi. Jos olisit ollut hereillä ja ehkä ollut ulkona, niin olisit voinut tavata sen oikean... Nyt nyhjötät yksin ja selaat vauvapalstaa....
Vierailija kirjoitti:
Kesä
Taas yksi kesä kun joutuu katsomaan iloisia pariskuntia ja tietäen itse jäävänsä yksin...
Yllätysjuhlat