Miehen pitää olla pitkä ja komea että kelpaa tavis naiselle.
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000011993620.html
Tylyä on meininki. Tavis naiset haluaa komeita miehiä. Suomessahan on yli 600000 sinkkumiestä jotka ei naisille kelpaa vaikka ovat samaa tasoa naisen kanssa. Sellaiset 160 cm lihavat naiset haluaa komean pitkän urheilija miehen.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
No rupeat vaan pitkäksi ja komeaksi sit
Mitä? Tämä sai vielä yläpeukkuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on epämiehekkäitä.
Totta. Paitsi jos on paljon rahaa ja nimenä vaikka Tom Cruise tai Johnny Depp...
Mä luulen kanssa että jos olisin Tom Cruise ja käymässä suomessa niin saattaisi pari nuorempaakin naista roikkua puntissa.
Vaikka me lyhyet ollaankin Red flaggejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on epämiehekkäitä.
Totta. Paitsi jos on paljon rahaa ja nimenä vaikka Tom Cruise tai Johnny Depp...
Mä luulen kanssa että jos olisin Tom Cruise ja käymässä suomessa niin saattaisi pari nuorempaakin naista roikkua puntissa.
Vaikka me lyhyet ollaankin Red flaggejä...
Huono omatunto jne. kuulemma. Se on hieno aina projisoida huonoja ominaisuuksia toiseen vain sen takia, että ei vaan tykkää lyhyistä ihmisistä. Ei sen sanomisesta kukaan tule kivittämään.
Ennen kaikkea rikas, isoaseinen ja mieluiten tummempi kuin valkonaama.
"Nuoriin miehiin liitetään tällä hetkellä suuria persoonallisuuteen ja ulkonäköön liittyviä vaatimuksia"
Naisia kohtaanhan ei tällaista ole ollut ikinä, eikun....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä välin kun naiset nirsoilee ja elää feministielämää muslimit saavat 4 lasta per perhe. He tulevat korvaamaan lopulta teidän liberaalisen yhteiskunnan.
Näin se tasapaino löytyy ja feminismin voittokulku tyrehtyy omaan typeryyteen. Muslimiyhteiskunnassa ei ole tilaa feminisimille ja länsimaiset feminismit kuolee sukupuuttoon.
No sittenhän olette tyytyväisiä. Pääsette vihaamastanne feminismistä eroon eikä niitä feministejäkään kiinnosta, koska ovat kuolleet.
Kullikkaat kelvollisimpia...mieluiten suussasulavia...
Ja hiukset päässä ja hyvät hampaat ehdottomasti.
Minä olen 61 vuotias mies ja pituutta kuin Al Pacionolla tai Tom Cruisella. Eipä ollut ongelma nuorena, eikä myöhemmin. Olen kyllä muuten komea kaveri vieläkin ja saisin naisen helposti, jos olisi tarvis, mutta olen pitkässä parisuhteessa.
Mikä se "salaisuus" sitten on. No kuten todettua, olen ollut nuorena oikeastaan kaunis, kuten Cruisen Tomppa, en niinkään isoleukaisen komea, kuten Ken. Urheilin ja kroppa oli hyvä jo 16 vuotiaana. Mutta karjalaispoikana olen ollut hyvä juttelemaan ja tunteellinen, myös ilmaisemaan rakkautta ja kauniita tunteita. Taitava tanssimaan, hyvä kuuntelemaan ja ystävällinen. Ja itseluottamus on ollut hyvä, kiitos vanhempien. Niinpä vedin naisia puoleeni jo ennen kuin ehdin suutani avata, prätkän kyytiin ja juttelemaan pyrkiviä oli enemmän kuin tarpeeksi. Enkä ujostellut ottaa kontaktia 150 tai 175 senttisiin, vaan juttelin kaikille.
En koskaan yrittänyt mitään. Äkkiähän asia eteni, jos juttu kulkee ja löytyy yhteys, kemiat ja ajatukset kohtaa. Toki niitäkin naisia oli, jotka halusivat pitkän miehen, enemmän kuin nykyään. Mutta havaitsin nopeasti jo alle 18v, ettei heitä olisi meikäläiselle ollutkaan, koska olivat aika tyhjiä kuoria. Elämässä on todella paljon niin, että kun ihminen kuvittelee jonkin asian olevan este ja rajoite, niin hän tekee siitä itselleen sellaisen ja se heijastuu omaan käytökseen ja (epä)varmuuteen.
Kyllä mulle riittää yksi lyhyt tavismies. En ole moniavioinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vaan biologiaa. Halutaan hyvät geenit jälkeläisille.
Senhän takia miehetkin jahtaa vain niitä 'instabebejä' ja ne tavalliset naiset, kuten Aino jää ilman. Se on vain biologiaa.
Totta. Kyllä Euroviisuissakin silmä lepäsi, kun oli hoikkia, mutta kurvikkaita naisia lava täynnä toinen toisensa perään. Faktahan se on, vaikka nykyään yritetään muuta tyrkyttää. Ja vaikka on pitkään suhteessa, niin kaunista on kivampi katsella aivan kuiten kaunista taulua.
Ei pidä paikkaansa. Omat aikuset poikani ovat (liiankin) suosittuja naisten keskuudessa, vaikka ovat suht. lyhyitä.
Minäkin olen naisena miesten mieleen, vaikka pituutta on vain 1.58cm.
Eiväthän kaikki tykkää hongankolistajista!😂
T. Äiti ja vaimo 42v
Vierailija kirjoitti:
Sulle siis kelpaa vähän huonompikin matikkapää, kunhan löytyy isoa tummaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vaan biologiaa. Halutaan hyvät geenit jälkeläisille.
Senhän takia miehetkin jahtaa vain niitä 'instabebejä' ja ne tavalliset naiset, kuten Aino jää ilman. Se on vain biologiaa.
Jokainen saa jahdata mitä haluaa, eri asia kiinnostuuko ne instabeibet sitten.
En ota kantaa ap:n jonninjoutavaan vastakkainasettelualoitukseen, mutta outo tuo artikkelin 17-vuotias poika, joka väittää ettei olisi komea, vaikka ihan selvästi on? (Ainakin tuon ensimmäisen kuvan perusteella, enempää en sitten näekään.) Ajaisi vain nuo sotkuiset haivenet naamalta, niin olisi ihan täysi nuortensarjan sydäntensärkijä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla naiset ovat ihmisiä, joilla oikeus toivoa mahdollisesta kumppaniltaan ominaisuuksia siinä missä miehetkin. Ei se mikään teidän luonnehäiriöisten incelien yksinoikeus ole, josta sitten ulisette, kun yksikään instabeiben tasoinen ei huoli rasitteekseen päävikaista miestaaperoa.
Vttuako siinä kitisee ja yrittää saada naisia jotenkin syyllistymään omasta kelpaamattomuudestaan? Ei se naisten vika ole. Ei edes niiden sun tavoittelemies instabeibien.
Oma kielenkäyttösi on niin sivistymätön, ettet saisi hyvää ja fiksua miestä, vaikka olisit kuinka kaunis. Tämä ei ole tarkoitettu loukkaukseksi, vaan esimerkiksi siitä, että fiksummilla ihmisillä se ulkonäkö ei ole ensisijainen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle siis kelpaa vähän huonompikin matikkapää, kunhan löytyy isoa tummaa?
Luuletko että heillä kaikilla on huono matikkapää?
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa ap:n jonninjoutavaan vastakkainasettelualoitukseen, mutta outo tuo artikkelin 17-vuotias poika, joka väittää ettei olisi komea, vaikka ihan selvästi on? (Ainakin tuon ensimmäisen kuvan perusteella, enempää en sitten näekään.) Ajaisi vain nuo sotkuiset haivenet naamalta, niin olisi ihan täysi nuortensarjan sydäntensärkijä.
Kyllä. Ja nykyään ainakin maailmalla on suorastaan muotia tai ainakin yleistä, että mies on naisen mittainen tai jopa vähän pienempi. Monet tykkää suurinpiirtein saman mittaisista, kun nykyään ei enää tarvii luolamiestä turvaksi viidakossa. On samalla korkeudella. Menkääpä italiaan ja Espanjaan, siellä 170cm ja pienemmätkin kundit on yleisiä ja suurin osa nuorista pareista lähelle saman mittaisia. Eikä jäbät ujostele ja komeita kavereitahan ne suurin osa on, siroja eikä rujoja.
Jos suominaiset nirsoilee lyhyelle suomimiehelle, voi mies hakea pienen ja nätin vaimon Aasiasta. Saa lisäksi ahkeran ja kiltin puolison, jolta ei rakkautta puutu.
Nämä pitkät ja "seksikkäät" tyhjäpäät jahdatkoot vaan toinen toisiaan. Ja jakakoot lisää kuvia itsestään someen. Ei heistä ole perhe-elämään kuitenkaan. Joten pyllistelkööt.
Näin se tasapaino löytyy ja feminismin voittokulku tyrehtyy omaan typeryyteen. Muslimiyhteiskunnassa ei ole tilaa feminisimille ja länsimaiset feminismit kuolee sukupuuttoon.