Mua rupes nyt ihan hei todenteolla säälittää betonikopeissa asuvat
Kommentit (55)
Itse asun Länsi-Helsingissä puutalossa. Ikkunoista näkyy joki, peltoja ja hevostalli. Keskustaan 10km. Asuntolaina maksettu.
Minusta on ihanaa asua kerrostalossa. En ole koskaan välittänyt hoitaa kukkia, pensaita tai nurmikkoa. Sellaisestakin on kokemusta. Onneksi on mahdollisuus valita.
Ai tänään olet omalla terassilla? En ymmärrä, kun välillä asut siinä talossasi ja sitten kerrotkin asuvasi teltassa. Tosin vappuna sulla olikin merenrantahuvila. Vilkas mielikuvitus sulla ainakin on asumispaikan suhteen, mutta muuten jutut tyhmiä
Onko sulla terassi siellä teltassa?
Vierailija kirjoitti:
Itsarikuutioissa hikoillaan tänään kun näin aurinko paistaa. Ja viilennystä on tiedossa vasta sitten ensi marraskuussa.
Tyyppihän on kertonut asuvansa teltassa!
Vierailija kirjoitti:
Itse rillaan juuri ja otan arskaa omalla terdellä.
Ok, mutta tämä tyyppi on kertonut asuvansa teltassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neukkukuutiossa on parasta asua. Taloyhtiö ja kaupunki hoitaa kaikki työt. Riittää kun pitää oman asunnon siistinä. Luxusta.
Olen samaa mieltä. On koettu niin rivi- kuin omakotitalokin. Lapsuuskoti oli rivari. Sitten parikymmentä vuotta omakotitalossa. Nyt kerrostalossa. Kerrostalo vie voiton. Miten huoletonta asumista!
Jep, samaa mieltä. Olen asunut suurimmaksi osaksi kerrostalossa, mutta väliin mahtui 15 vuotta omakotitalossa. Ei koskaan enää. Talo oli täysin peruskorjattu kivitalo, mutta silti puuhaa riitti koko ajan. Olemme kuitenkin kesäpaikassa ja matkoilla kesällä, jolloin taloakin olisi pitänyt hoitaa, niin homma oli vaan liian raskasta. Nyt ei tarvitse huolehtia
> "Täs omalla terassilla ihmisen mukava olla."
Puutalon terassilla? Kun ethän sinä betonikuutiosssa asu.
Vierailija kirjoitti:
Itsarikuutioissa hikoillaan tänään kun näin aurinko paistaa. Ja viilennystä on tiedossa vasta sitten ensi marraskuussa.
Jäähdytys on vain kaukosäätimen painalluksen päässä. Vielä ei tarvitse. Ilppi siis löytyy.
"Täs omalla terassilla ihmisen mukava olla."
Onkohan pankkikin samaa mieltä tuosta "omasta"?
Ap unohti aloituksesta betonikopeissa allekkain, sivuttain ja päällekkäin asuvat ja naapurien pierujen haistelun tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikkunat aurinkoiseen ilmansuuntaan, ja juuri ja juuri tarkenee sisällä t-paidalla ilman lämmitystä. Mikäli jo toukokuussa näillä +15 asteen päivälämpötiloilla saa hikoilla sisällä, kannattaa ensimmäiseksi tarkistaa, ovatko lämpöpatterien termostaatit yhä talven jäljiltä täysillä niin, että patterit lämmittävät yöllä. Monissa taloyhtiöissä on yhä lämmitys päällä yöaikaan, kun ulkoilman lämpötila alittaa +10 astetta, päivällä tulevasta auringon lämmityksestä huolimatta. Kesä-elokuuksi lämmitys otetaan ainakin osassa taloyhtiöitä kokonaan pois päältä.
Minua taas naurattaa kun aloittajan koko elämä on yhtä ulinaa