Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua rupes nyt ihan hei todenteolla säälittää betonikopeissa asuvat

Vierailija
17.05.2026 |

Täs omalla terassilla ihmisen mukava olla.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä sitte. 

En ole kiinnostunut terassilla istuskelusta. 

Vierailija
22/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakat pikku koloissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsarikuutioissa hikoillaan tänään kun näin aurinko paistaa. Ja viilennystä on tiedossa vasta sitten ensi marraskuussa.

Asun talon varjon puolella. Paistaa yhden tunnin iltaisin tälle puolen. Ei ongelmaa.

Vierailija
24/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää nää sun säälittävät aloitukset,

Hyttysten syöttinä olevan puskajussin jorinoita :D

Vierailija
25/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torakat pikku koloissaan

Niitä ja rottia siellä AP:n mörskässä riittää.

Vierailija
26/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä sitte. 

En ole kiinnostunut terassilla istuskelusta. 

Paitsi baarin joskus. Mieluummin tosin dokaan stadin puistoissa!

Vierailija
27/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitavat tuollaiset säälijät lähinnä yrittää perustella itselleen omaa ratkaisuaan, jota katuvat.

Toki tämäkin aloitus on taas provo.

Joo, voin kuvitella sen katumuksen kun yrittää saada jotain rauhaa omalla terassilla okt-lähiössä, joka on ammmuttu täyteen toinen toistaan sieluttomampia, laatikon muotoisia moderneja koppeja, ja itse siinä yrittää elää unelmaansa korviaan myöten veloissa. 

Kurjaa, jos olet veloissasi, minulla on velaton suomikuutio.

🙂

Vierailija
28/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitavat tuollaiset säälijät lähinnä yrittää perustella itselleen omaa ratkaisuaan, jota katuvat.

Toki tämäkin aloitus on taas provo.

Joo, voin kuvitella sen katumuksen kun yrittää saada jotain rauhaa omalla terassilla okt-lähiössä, joka on ammmuttu täyteen toinen toistaan sieluttomampia, laatikon muotoisia moderneja koppeja, ja itse siinä yrittää elää unelmaansa korviaan myöten veloissa. 

Kurjaa, jos olet veloissasi, minulla on velaton suomikuutio.

🙂

Valtaosa on asuntovelkaisia. En tiedä mikä on ylipäätään syynä, että rakennetaan noin rumia taloja? 

Vierailija
29/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kerrostaloon.

Ei olisi pihahommia, lumitöitä, haravointia, lakaisemista, kitkemistä ja saisi keskittyä vain oman huoneistoonsa. Siinä kun olisi ruokakauppa, joku ruokapaikka ja bussipysäkki vieressä niin se olis meikäläisellä siinä.

Okt:sta jäisin kaipaamaan pihalla grillaamista kesäisin.

Vierailija
30/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP iltapesulle ja läksyjen kimppuun. Kohta raikaa Suvivirsi ja sitten pääset kesälomalle. Koita vielä tsempata.

Vierailija
31/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi pihahommia, lumitöitä, haravointia, lakaisemista, kitkemistä ja saisi keskittyä vain oman huoneistoonsa. Siinä kun olisi ruokakauppa, joku ruokapaikka ja bussipysäkki vieressä niin se olis meikäläisellä siinä.

Kerrostalossa kun ei voi grillata vai :D :D

Vierailija
32/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rillaan juuri ja otan arskaa omalla terdellä.

Mä grillaan just parvekkeella. 

Vierailija
33/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt AP iltapesulle ja läksyjen kimppuun. Kohta raikaa Suvivirsi ja sitten pääset kesälomalle. Koita vielä tsempata.

Ei saa omakotiladossa kesälomaa ikuisesta työleiristä :I

Vierailija
34/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla Suomessa ylipäätään on sellainen terassi tai parveke josta tykkäisin, koskaan ei ole tarpeeksi suojaisaa. Joko lasinen käristyskuutio jossa lämpötila on 30 astetta jo silloin kun ulkona on vielä vasta 15, tai sitten avoimempi malli jossa ötökät pörrää seurana. Harvalla terassilla tai parvekkeella on lopulta sellainen 22, varjoisaa ja vieno tuuli.

Vierailija
35/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla Suomessa ylipäätään on sellainen terassi tai parveke josta tykkäisin, koskaan ei ole tarpeeksi suojaisaa. Joko lasinen käristyskuutio jossa lämpötila on 30 astetta jo silloin kun ulkona on vielä vasta 15, tai sitten avoimempi malli jossa ötökät pörrää seurana. Harvalla terassilla tai parvekkeella on lopulta sellainen 22, varjoisaa ja vieno tuuli.

AP:n terassilla mukava istuskella kun vieno tuuli käy naapurin sikalan suunnalta. Ja toinen naapuri levittää lietelantaa pellolle ettei kannata toivoa edes tuulen kääntymistä.

Vierailija
36/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mäkin säälin itseäni ja siksi muutankin nyt ok-taloon maalle. 

Vierailija
37/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta noita voi harrastaa mökillä 35 kilsan päässä. Siel on puutarha, perunapelto, autotallit ja traktorit. Eikä ainakaan tämä etelänpuoleinen asunto mitenkään kuumene helteilläkään. Voi olla että alakerros vaikuttaa asiaan. Kaikki muut mainitsemistasi löytyy mutta bussi ei kulje työpaikalle. Onneksi työ on mökin lähellä niin saa käytyä samalla.

Vierailija
38/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sääliä ihan mitä haluat. Vapaa maa.

Vierailija
39/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oma iso terassi olis mukava, mutta näin muutama vuosi sitten omakotitalosta kerrostaloon muuttaneena voin vain todeta, että ihanan helppoa ja yksinkertaista on asua kerrostalossa lähellä kaikkea.

Vierailija
40/42 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rillaan juuri ja otan arskaa omalla terdellä.

Mä grillaan just parvekkeella. 

Naapurisi päällä, alla, sivulla ja ties missä varmasti arvostavat, kun likaisesta grillistäsi uhoaa härskintyneen rasvan, likaisen hiilen, ja sen viime syksynä grilliisi kuukahtaneen päästäisen turkin löyhkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi