Harmaa avioero ?
Liittoa takana 25 vuotta. Molemmilla toinen liitto. Molemmilla lapsia edellisestä liitosta. Viimeiset 2-3 vuotta homma muistuttaa lähinnä kidutusta, etenkin kun mies jäi eläkkeelle. Tapellaan aivan joka asiasta, miehen aikuiset lapset ovat useimmiten aiheena, minä kun olen p****a ja he täydellisiä . Minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä ei ole ollut vuosiin. Mies valittaa erilaisista sairauksista mutta ei suostu menemään lääkäriin. Itsekin jäisin eläkkeelle parin vuoden päästä, mutta ajatus naamakkain olemisesta puolison kanssa 24/7 saa minut epätoivoon. Mietin onko minulla enää edes halua jatkaa. Itsetuntoni on tosi matalalla tällä hetkellä. Korostettakoon että tulisin aivan hyvin toimeen ilman puolisoa taloudellisesti. Kellään kokemuksia kypsässä iässä eroamisesta ? Eläkkeelle jääminen ja ero yhtaikaa kuulostaa kammottavan isolta muutokselta. Kannattaako edes yrittää enää kun joka päivä tulee turpaan ?
Etkö nimenomaan halua muutosta? Siinä on mahdollisuus.
Tai sitten jatkuu tämä sama kidutus, kunnes toinen potkaisee tyhjää. Sitähän et halunnut. Minusta ihan selkeä vastaus.