Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaa avioero ?

Vierailija
17.05.2026 |

Liittoa takana 25 vuotta. Molemmilla toinen liitto. Molemmilla lapsia edellisestä liitosta. Viimeiset 2-3 vuotta homma muistuttaa lähinnä kidutusta, etenkin kun mies jäi eläkkeelle. Tapellaan aivan joka asiasta, miehen aikuiset lapset ovat useimmiten aiheena, minä kun olen p****a ja he täydellisiä . Minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä ei ole ollut vuosiin. Mies valittaa erilaisista sairauksista mutta ei suostu menemään lääkäriin. Itsekin jäisin eläkkeelle parin vuoden päästä, mutta ajatus naamakkain olemisesta puolison kanssa 24/7 saa minut epätoivoon. Mietin onko minulla enää edes halua jatkaa. Itsetuntoni on tosi matalalla tällä hetkellä. Korostettakoon että tulisin aivan hyvin toimeen ilman puolisoa taloudellisesti.  Kellään kokemuksia kypsässä iässä eroamisesta ? Eläkkeelle jääminen ja ero yhtaikaa kuulostaa kammottavan isolta muutokselta. Kannattaako edes yrittää enää kun joka päivä tulee turpaan ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö nimenomaan halua muutosta? Siinä on mahdollisuus. 

Tai sitten jatkuu tämä sama kidutus, kunnes toinen potkaisee tyhjää. Sitähän et halunnut. Minusta ihan selkeä vastaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän