Ketkä tai kuka vuoden 2027 Suomen euroviisuehdokkaaksi?
Kommentit (48)
Parodiayhtye psykopaatti
Siinä olisi lauma ihmisiä jotka esittäisivät hulluja
Biisin nimi voisi olla me hulluillaan
Ja lavashow olisi jotakin ennennäkemättömän hullua
Av:lta koottu suohirviöiden ja siiderivalaiden bändi. Ruma maski, ylipainoa omasta takaa tai läskipuku ja käsittämättömät mielipiteet ovat välttämättömiä. Taustalle sit vaikka soittamaan marakasseja Kaarle Kustaa.
Perheorkesteri vikkelät kikkelit ja liukkaat luikut
Äiti ja isäpuoli on ne kikkelit ja minä ja sisarpuoli ne luikut
Minä soitan huuliharppua vanhemmat on solisteja ja sisarpuoli tanssii ripaskaa
Ilman euroviisuja kukaan ei tietäisi paskabändi blind channelia jos heitä ei olisi valittu ketään ei kiinnostaisi heidän olemassaolonsa
Ilman euroviisuja soittaisivat vieläkin covereita jossain pitserian pimeimmässä nurkassa ja tanssisivat ripaskaa tai olisivat vaihtoehtoisesti kuolleet huumeiden yliannostukseen
Petteri Orpo. Laulaa koko Euroopan suohon.
Riikka Purra ja Petteri Orpo duona. Biisi vois olla "Nyt Leikataan"
Alma - mutta eipä taida häntä jotkut euroviisut kiinnostaa.
Ei ainakaan mitään blind channeliin liittyvää
Vierailija kirjoitti:
Joku nuori, kaunis ja hyvä tanssimaan tai ainakin hyppimään väsymättä. Biisiin joku tarttuva hokema, vaikka " tule illalla, tule illalla".
"Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa"
UMK on viime vuosina ollut vähän epäreilu niitä tuntemattomampia artisteja kohtaan, ainakin itselle tullut tunne että niihin tunnettuihin nimiin on panostettu enemmän. Ensi vuoden UMK voisi olla sellainen, että siellä olisi vain uusia tulokkaita ja kaikki olisivat tasaisemmin samalla lähtöviivalla.
Sari Aalto nuken/nukkejen kanssa vetäsemään duossa tai triossa. Saara-serkku vielä mukaan.
Noora Louhimo ois kova kun sille tekis jonkun Battle Beastin tapaisen biisin missä ääni pääsis oikeuksiin. Siihen vielä tarttuva kertsi
Matti ja Teppo kokeilemaan seuraavaksi
Archie "Big Boy" Satonen: Väännän ja linjaan - ja rakastan vaan
Peter Orphan: Im So Astonished
Rachel Bite: Scirror Sister