Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden ihastuksen kanssa

Vierailija
17.05.2026 |

Keski-ikää lähestyvänä kysymys lähinnä ikätovereille minkälaista se olisi ollut jos olisit voinut olla yhdessä sen ensimmäisen ihastuksen kanssa?

Saa kuvitella myös ruusunpunaisten lasien läpi :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaahan se olis nyt kun se osaa.  Hän kun olis niin halukaskin ollut ja pyysi oikein .  Muuten en tiedä olisko  yhteiselämä sujunut.  

Vierailija
2/2 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nuoruuden ihastuksia, joiden kanssa en tod. haluaisi mitään, mut on yks, joka kiinnostaa kyllä vieläkin ihan valtavasti. Mulle just jäänyt mieleen kaikki ne nuoruuden sähläämiset sen yhden kanssa, muistot, joita en haluaisi luopua, ne on hyviä sellaisenaan. Se, kun varovasti kerrottiin omia fantasioita, joita ei ois edes uskaltanut toteuttaa, koska ne koski just sitä ihastusta mut ei uskaltanut silloin sitä sille toiselle selkeesti kertoa, vaikka halua olikin. Tai se, kun mittailtiin paikkojamme ja vertailtiin sopivuuksia. 

Ei siitä ois silloin mitään tullut, mut kyl mä leikin ajatuksella, et löydettäis toisemme näiden vuosien jälkeen ja päästäisiin toteuttamaan niitä fantasioita yhdessä. Nyt, kun oikeesti tietää, mitä seksi on tai voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän