Työkaveri tuli isäksi vaikka on vasektomia tehty
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miehen sterilointi aika varma on. Ei niitä siittiöitä enää tule. Ei varsinkaan enää, kun toimenpiteestä on kulunu muutama vuosi. Jos muijalla on yhtäkkiä 'pulla uunissa', niin ei se kyllä steriloidun miehen ole.
Aivan hyvin voi olla, jos mes on tehnyt talletuksen spermapankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisiin ei voi luottaa. Kävi vieraissa.
Niinhän Raulikin lauloi... Parempi vaan katsoa eikä koskea.
"Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa,
ne suuren ikavan pieneen sydameen tuottaa.
Mut ikkunaan, tuijottaa, kai pienikin poika illoin saa,
sielta katsoo prinsessa unelmain.
Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttoni katsoo vain.
Han on naisista kaunein minka tiedan,
myos pienet rinnat prinsessallani siedan.
Hattu on, moitteeton, hyva myos ryhti vartalon.
Ruun takaa prinsessa katsoo vain....
Kyllä niin voi käydä. t. Rami pohjakerroksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes mahdottoma tuo voisi pitää mutta putket voivat mennä takaisin yhteen eli 100% varma ei ole tuokaan. Epäilisin kuitenkin muuta syytä ensin..
Todennäköisyys tuolle on ehkä 1/100 000
Mutta mahdollista. 90-luvulla työkaverille kävi noin ja oli varma rouvan eksyneen vieraisiin karuselleihin mutta paljastui sitten testeillä kaverini on kuin onkin isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ehkäisykeino ei ole varma paitsi pidättäytyminen. Kyllä tämä on ihan yleistietoa.
Pidättäytyminenkään ei toimi, jos tulee r*iskatuksi.
Raiskaukset harvoin johtavat raskauteen
Mistä olet löytänyt tuon tiedon?
Ihan tutkittua tietoa. Tuo ei ole Suomesta mutta ei varmastikaan eroa:
The national ra pe-related pregnancy rate is 5.0% per ra pe among victims of reproductive age (aged 12 to 45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa teettää isyystesti. Suomalaisiin naisiin ei kannata luottaa sokeasti.
T. Kolme hoitoa yrittänyt kusettaa
Naiset valehtelevat aina
Teillä on pahasti päässä vikaa kun ajatusmaailma on tuo.
Eo se ole ajatusmaailma vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se vika olla sun naismaussa.
Edelleenkin syytä muistaa tosiasia, että siemenjohtimien rekanalisaation todennäköisyys on yksi tuhansista, tai yksi kymmenistä tuhansista, kun operaatiosta on vuosia. Suomessa saa vasektomian vuosittain parituhatta miestä. Eli tämä asia koskettaa ehkä yksittäistä miestä koko "vuosikerrasta" Suomessa, jos sitäkään. Silloinkin pitää kysyä, onko odotettu varoaika loppuun JA käyty testeissä, JA todettu azoospermia. Merkittävä osa vasektomian saaneista ei käy testissä. Ja toiseksi: miten vasektomia on tehty. Jos on laitettu klipsit tai sidottu, jotka ovat vanhaa tekniikkaa, ne epäonnistuvat todennäköisemmin. Varminta on moderni tekniikka jossa putket katkaistaan, otetaan pala pois, ja kauterisoidaan päät kiinni.
Eli muistetaan tosiasiat. Vasektomia on edelleen erittäin luotettava ja edullinen ehkäisymenetelmä. Mies voi käydä testeissä vaikka joka vuosi, jos pelottaa ajatus että putket ovat kasvaneet kiinni. Testi maksaa n. satasen yksityisellä ja sinne pääsee jopa saman päivän aikana varauksesta.
Niin tuli rock-basisti Nikki Sixx myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siittiö on elimistön pienin solu. Se opetettiin yläkoulussa. Se mahtuu uimaan katkaistun ja umpeen poltetun siemenjohtimen arpikudoksen soluväleistä. Todennäköisyys on pieni, mutta olemassa. Naisen sterilointi on epävarmempi, koska edelleen siittiö pääsee uimaan sinne munasolun luo tukitun munanjohtimen läpi ja alkaa kohdun ulkoinen raskaus, joka voi tappaa naisen tai johtaa hätäleikkaukseen, jossa joudutaan poistamaan munasarja ja raskaus.
Tuttavalleni kävi myös noin, hän itse on steriloidun miehen lapsi ja hänen lapsensa on steriloidun miehen siittämä. Testit on tietenkin tehty ja isyydet varmistettu.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Että jos te äijät viimein oppisitte käyttämään sitä kumia, vai haluatteko edelleen haitata hapensaantianne ja vetää sen vappumarssilla päähänne?
Aika pitkän sepustuksen jaksoit kirjoittaa vain päästäksesi viestisi lopussa taas narisemaan miehistä ja ehkäisystä. Ihan hyvin olisit voinut jättää tuon alun pois ja perinteiseen malliisi vain rutista kuinka KAIKKI miehet sitä ja tätä.
Miehille ei ole kuin yksi ehkäisykeino ja naisille lukuisia. Eivätkä miehet voi tulla raskaaksi eikä päättää syntyykö lapsi vai ei. Siltikin naiset haluaa sysätä vastuun miehelle. Kuka on yllättänyt? Ei kukaan.
Ettei olis naapurin Pena käyny uunittamassa pullan? Kai ne nyt isyystestin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ehkäisykeino ei ole varma paitsi pidättäytyminen. Kyllä tämä on ihan yleistietoa.
Pidättäytyminenkään ei takaa ettei tule isäksi jos on avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Siittiö on elimistön pienin solu. Se opetettiin yläkoulussa. Se mahtuu uimaan katkaistun ja umpeen poltetun siemenjohtimen arpikudoksen soluväleistä. Todennäköisyys on pieni, mutta olemassa. Naisen sterilointi on epävarmempi, koska edelleen siittiö pääsee uimaan sinne munasolun luo tukitun munanjohtimen läpi ja alkaa kohdun ulkoinen raskaus, joka voi tappaa naisen tai johtaa hätäleikkaukseen, jossa joudutaan poistamaan munasarja ja raskaus.
Tuttavalleni kävi myös noin, hän itse on steriloidun miehen lapsi ja hänen lapsensa on steriloidun miehen siittämä. Testit on tietenkin tehty ja isyydet varmistettu.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Että jos te äijät viimein oppisitte käyttämään sitä kumia, vai haluatteko edelleen haitata hapensaantianne ja vetää sen vappumarssilla päähänne?
Ensin sanot että mikään ei ole 100% ehkäisykeino ja sitten neuvot käyttämään kumia. Nyt ei oikein logiikka pelaa. Kyllä sillä kumillakin voi raskaaksi tulla, jopa 2% mahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelevat aina
Teillä on pahasti päässä vikaa kun ajatusmaailma on tuo.
Eo se ole ajatusmaailma vaan fakta.
Ei ole fakta. Päässä on pahasti vikaa jos noin ajattelee.
Taitaa tulla työkaverille vaimon vaihto.
70 luvulla oli, että koko suku tietää, akka on strilisoitu- löysi uuden ukon- feiikais koko raskausen- kielsi miestä tulemasta muka neuvolaan---oon niin wanahan ajan nainen- mihet ei kuulu moiseen. samaan aikaan sisko työsti ns ei tiedä tarkkaan kenen pentukkaa- että tehdään salavaihtarit, sisko synnyttää , tää perusakka muka myös just synnäriilä. ujo- mihet ei saa nähdä jne paskoo. ukko uskoi jne- nopitten puolesta syvä häpee jne. siis törkeeta.
on niin monta tarinaa joista kuulin - nöin- miten isyys feikattu- miehet- te ette ikinä ole varmoja ilman testejä-
oon mä nähnyt muka niin siveeeeee rouva- tää teki sivusuhteen penskan- paljastui kun penska sairas-syöpä- verenkuvat jne dna- olkaa tarkkoja siis oikeesti. v...taa sinisilmäisyys- ei mun ukko akka tekis mitään.
onn nähnyt ihan uskiksien piireissä filunkia. työpaikan ruokatunnit hulabaloo-- akat jotka ei tsekkaa auton eri osia- siellä piilokonsoleissa on kortsui ja ns hajunraikastinta- hoidon vagina yök haju ja hänen hajuvesi.
ps oon nyt menoissa leikkaukseen noin tunnin kuluuttua ja lyöntivirheitä pirusti. rintarangan avosydänleikkaus
kiitos teille kaikille- ootte ihania
Postimies ja Wolt-kuski samaan jonoon.
Vierailija kirjoitti:
70 luvulla oli, että koko suku tietää, akka on strilisoitu- löysi uuden ukon- feiikais koko raskausen- kielsi miestä tulemasta muka neuvolaan---oon niin wanahan ajan nainen- mihet ei kuulu moiseen. samaan aikaan sisko työsti ns ei tiedä tarkkaan kenen pentukkaa- että tehdään salavaihtarit, sisko synnyttää , tää perusakka muka myös just synnäriilä. ujo- mihet ei saa nähdä jne paskoo. ukko uskoi jne- nopitten puolesta syvä häpee jne. siis törkeeta.
on niin monta tarinaa joista kuulin - nöin- miten isyys feikattu- miehet- te ette ikinä ole varmoja ilman testejä-
oon mä nähnyt muka niin siveeeeee rouva- tää teki sivusuhteen penskan- paljastui kun penska sairas-syöpä- verenkuvat jne dna- olkaa tarkkoja siis oikeesti. v...taa sinisilmäisyys- ei mun ukko akka tekis mitään.
onn nähnyt ihan uskiksien piireissä filunkia. työpaikan ruokatunnit hulabaloo-- akat jotka ei tsekkaa auton eri osia- siellä piilokonsoleissa on kortsui ja ns hajunraikastinta- hoidon vagina yök haju ja hänen hajuvesi.
ps oon nyt menoissa leikkaukseen noin tunnin kuluuttua ja lyöntivirheitä pirusti. rintarangan avosydänleikkaus
kiitos teille kaikille- ootte ihania
Kannattaisko juoda vettä välillä.
Letkut voi myös laittaa takaisin yhteen. Käsittääkseni tämä on epävarmaa eikä aina onnistu. Mutta on mahdollista.