Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulmakarvattomuus? Esim. Linda Lampenius

Vierailija
17.05.2026 |

Onko jonkun mielestä hienon näköistä tuo trendi että yleensä blondilla ihmisellä näyttää että ei ole kulmakarvoja kun ne on niin vaaleat tai jopa vaalennetut?

Lindalle esimerkiksi sopisi mielestäni jotkin vaaleanruskeat kulmat upeasti, kehystäisi kasvoja ihan eri tavalla. Jokainen toki tekee niinkuin tykkää mutta omaan silmään näyttää semmoiselta kolkolta ja oudolta koko kasvot ilman kulmia, hyvin muotoillut kulmakarvat tekee todella paljon ulkonäköön.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy arvostella toisen ulkonäköä?

Vierailija
42/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalle tuo sopii. Sillä on kyllä ammattilaiset meikkaamassa ja stailaamassa ja varmasti olisi näkyvämmät kulmat jos ne hänen tyyliinsä paremmin istuisi. Kaikille blondeille ei noin vaaleat sovi. Siihen vaikuttaa myös kasvojen koko ja muoto, hiustyyli, muu meikki/meikittömyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla noin pinnallinen.

Vierailija
44/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäämpää toki on, että kulmakarvatkin on luonnollisen väriset. Ja blondilla se luonnollinen väri on aika vaalea.

Tummat kulmat vaalealla ihmisellä tekevät epäsiistin (pubiruusun) näköiseksi ja vanhentavat todella paljon.

Minulla on luonnostaan ihan vaaleat kulmakarvat, eivät juuri erotu. 

Olen aina värjännyt ne ruskeaksi, mutta nyt vuoden aikana vähentänyt värjäystä. Juuri värjäsin ne taas reissua varten ja olen samaa mieltä että se vanhentaa! 

Parhaiten sopii oma väri kulmissa, jos se nyt sattuu olemaan tosi vaalea. Ehkä kevyesti voisi vaalealla värillä vähän värjätä jos haluaa. 

Paitsi jos on luonnostaan tumma tukka ja vaaleat kulmat. Kuten minulla. Solloin ei kannata vetää kulmia mustiksi vaan jättää vaaleammiksi kuin hiukset mutta vaan värjätä niitä

Vierailija
45/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäämpää toki on, että kulmakarvatkin on luonnollisen väriset. Ja blondilla se luonnollinen väri on aika vaalea.

Tummat kulmat vaalealla ihmisellä tekevät epäsiistin (pubiruusun) näköiseksi ja vanhentavat todella paljon.

Sinä olet jo liian kauan istunut siellä pubissa kun näet pubiruusuja koko ajan kaikkialla. 

Vierailija
46/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ihmekään, että puhutaan Instagram-kulmista? Ja Suomen kaltaisessa maassa, johon mahtuu vain yksi idea kerrallaan, milloin tatskat, milloin rikkirevityt farkut, kaikilla pitää tietenkin olla instagram-kulmat, tai ei mitään. Instakulmat, tai voi tulla turpaan lähijunassa."

On se hirveää, kun ei voida vain yksinkertaisesti pukeutua siisteihin vaatteisiin, kuten ennen.

Kulmakarvat ovat yksilöllisintä mitä meissä on, huulten kaarten lisäksi. Nämä molemmat yksilölliset piirteet halutaan nykyään häivyttämään leveillä laminaateilla ja huulten täytteillä. Tavoitteena näyttää samalta kuin kuka tahansa some-julkkis. 

Nuoret naiset ei uskalla tai halua näyttää itseltään vaan haluavat näyttää joltakulta toiselta. Kuka on niitannut heidän itseluottamuksensa?

Varmaan nuo some-naiset ovat sen tehneet, saaneet tavalliset naiset ajattelemaan, että pitää näyttää samalta. Koska hehän tienaavat rahaa mainostamisellaan. Ovat boss-ladyja ja liikenaisia...

Vierailija
47/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuisin ensin mustiin tekoripsiin.

Vierailija
48/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin värjään olemattomat kulmani. Lisäksi piirrän kynällä "karvaa". Jos muuten ei ole meikkiä, niin huolitellut kulmat on aina hyvä!

Vierailija
49/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluution myötä ihmisten karvat katoavat.Vain ripset,kulmakarvat ja hiukset jäävät jäljelle.

Koreoiden ihmisiltä on kadonnut jo ripset.

Mistä sä tän keksit ?

Vierailija
50/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan ihan vaaleat kulmakarvat, eivät juuri erotu. 

Olen aina värjännyt ne ruskeaksi, mutta nyt vuoden aikana vähentänyt värjäystä. Juuri värjäsin ne taas reissua varten ja olen samaa mieltä että se vanhentaa! 

Parhaiten sopii oma väri kulmissa, jos se nyt sattuu olemaan tosi vaalea. Ehkä kevyesti voisi vaalealla värillä vähän värjätä jos haluaa. 

Siis miten vanhentaa!? Itse olen 35v. eikä huolitellut värjätyt kulmat kyllä vanhenna mitenkään. Olen luonnostani tosi vaalea ja näytän sairaalta ja homssuiselta, jos en värjäisi kulmiani.

Vierailija
51/51 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienon näköistä ja sopii hänelle. 
Paljon hienomman näköistä kuin se takavuosien trendi, jossa hailakat Suomi-piirteet omaavat ihmiset teki kasvoihinsa arabikulmat ja jotkut jopa kävi laminoimassa sellaiset paksut karvamadot siroihin kasvoihinsa.. SE oli kamalan näköistä. 
Ja aina tyylittömän näköistä kun näkee vaalean naisen -jopa blondin- jolla on liian tummat ja liian vahvat tekokulmakarvat. Niillä saa pilattua nätinkin naaman ja muutoin hyvän tyylin. Jätä mieluummin kulmat vaikka kokonaan tekemättä, kuin tekee niistä liian voimakkaat kasvonpiirteisiin nähden.