Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaista seksielämäsi olisi, jos sinä voisit päättää sen täysin vapaasti?

Vierailija
17.05.2026 |

Saat valita kaikista mahdollisista ihmisistä seksikumppanisi ja ne tekevät kaiken kuten haluat. Jos näet kadulla täydellisen miehen, niin voit siinä käskeä sitä vaikka makaamaan kadulle, jotta voit istua sen naaman päällä. Koska sun vaan teki mieli tehdä niin. Tai käskeä sen ottamaan munansa esille, jotta voit testata onko sitä kiva runkata.

Joten mitä tekisit?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mulla olisi itsevarma mies. Ei multa tarvitse kysyä erikseen jokaista asiaa. Tee ja toimi, viettele ja vie. Kyllä mä sitten sanon jos jokin on hullusti. Tykkäisin olla vähän ohjailtavana ja että mies määrätietoisesti asettelisi, kääntelisi ja niin edespäin. Käyttäisi niitä lihaksia kun mä oon kuitenkin aika hentoinen nainen.

Sellainen suvereenisti dominoiva mies olisi myös jännä kokea. Ettei mulla olisi mitään mahdollisuutta liikkua, mies puskee tiukasti päälle, painaa sisään jne jne. Sisareni kumppani on siskon kertoman mukaan just tuollainen. En haluaisi kuitenkaan mitään parinvaihtohässäkkää, vaan ihan oman vastaavan tapauksen ainakin yhdeksi kerraksi. Jäisinkö siihen seksiin sitten koukkuun niin kuin systeri jäi...

Vierailija
22/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että mulla olisi itsevarma mies. Ei multa tarvitse kysyä erikseen jokaista asiaa. Tee ja toimi, viettele ja vie. Kyllä mä sitten sanon jos jokin on hullusti. Tykkäisin olla vähän ohjailtavana ja että mies määrätietoisesti asettelisi, kääntelisi ja niin edespäin. Käyttäisi niitä lihaksia kun mä oon kuitenkin aika hentoinen nainen.

Sellainen suvereenisti dominoiva mies olisi myös jännä kokea. Ettei mulla olisi mitään mahdollisuutta liikkua, mies puskee tiukasti päälle, painaa sisään jne jne. Sisareni kumppani on siskon kertoman mukaan just tuollainen. En haluaisi kuitenkaan mitään parinvaihtohässäkkää, vaan ihan oman vastaavan tapauksen ainakin yhdeksi kerraksi. Jäisinkö siihen seksiin sitten koukkuun niin kuin systeri jäi...

Kuulostaa siltä että sidonta voisi olla sinulle mieluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tahtoisin kyllä senkin kokea. Ainakin haluaisin olla kädet kiinni miehen käsissä tai sellainen leffajuttu, missä molemmat ranteet on miehen yhdessä kädessä ja toinen miehen käsi tekee mulle kaikkea ihanaa.

Vierailija
24/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet tee mitään "ihanaa" käsillään, he haluavat vain panna jotta kulli tykkää. Nainen on vain väline.

Vierailija
25/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tahtoisin kyllä senkin kokea. Ainakin haluaisin olla kädet kiinni miehen käsissä tai sellainen leffajuttu, missä molemmat ranteet on miehen yhdessä kädessä ja toinen miehen käsi tekee mulle kaikkea ihanaa.

Sormettaa pillusi huulia ja kuluttaa välillä sormilla vaginaan sisältä hyväillen.

Vierailija
26/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuttu, rauhallinen ja ystävällinen mies, jonka kanssa voisin rakastella tuntikausia. Sivelisi eikä puristelisi rintojani, mieluummin nuolisi kuin sormettaisi pilluani, saisin kullia toista tuntia kerrallaan. Ei anaalivonkausta, ei parinvaihtoa, mutta lämpöä ja läheisyyttä, suudelmia, hyväilyä.

Vierailija
27/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus väsyneenä mies vain hellisi ja nuolisi ja ymmärtäisi olla panematta. 

Vierailija
28/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin, et mies olis määrätietoinen. Osottaisi mitä haluais ja toimis kyselemättä. En mä oikeestaan tiedä millainen käytös olisi mieluisaa tarkemmin ottaen, tiedän vaan, että sellainen pieni dominointi saa mut kiihottumaan. Sellainen just missä ei kysellä vaan toimitaan. Mutta en mä mitenkään sidottunakaan haluaisi olla, ainakaan alkuun, ehkä sit jos luottamusta tulis lisää. Alkuun sellaista hellää rakastelua (mut ei mitään kyselemisiä), mutta sitten myöhemmin lisää jotain ekstraa mukaan, jos tuntuu siltä.

Vierailija
29/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sellaisen miehen, joka tietää mistä tykkään, mutta on ehdottoman luotettava. Meillä pitää ns klikata hyvin. 

Miehellä on myös oma elämä, en halua sitä tänne nurkkiini pyörimään silloin kun itse haluan olla rauhassa. Jotenkin se osaa lukea ajatuksia, eikä ole vonkaamassa silloin kun mulla ei ole sellainen olo tai ainakin uskoo kerrasta, että olen kyllä yhteydessä kun tekee mieli.

....joo, olen yksin. Mulla oli ihan täydellinen fwb-suhde, mutta sitten se alkoi seurustella joten siirryin itse automaattisesti takavasemmalle. Vastaan kyllä niin teksti- kuin seksiviesteihin (joita aina välillä tulee edelleen) ja lähden niihin mukaan, jos on sellainen olo, mutta aloite tulee aina miehen puolelta. En halua sekoittaa hänen parisuhdettaan laittamalla itse väärään aikaan viestiä. 

Vierailija
30/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään itsetyydytystä. Hoitakoot jokainen itsensä

Vierailija
31/44 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi muna olisi kiva niin onnistuisi anaalikin vaimon kanssa. Muuten olen erittäin tyytyväinen, ei isompia pervoiluja, sopivan aktiivista eli viikoittain, suuseksiä puolin ja toisin, syväkurkkuakin nielemisineen silloin tällöin. 

Vierailija
32/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempi muna olisi kiva niin onnistuisi anaalikin vaimon kanssa. Muuten olen erittäin tyytyväinen, ei isompia pervoiluja, sopivan aktiivista eli viikoittain, suuseksiä puolin ja toisin, syväkurkkuakin nielemisineen silloin tällöin. 

Olet nainen mutta joko sinulla tai vaimolla muna...? 🤨

Vierailija
33/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sellaisen miehen, joka tietää mistä tykkään, mutta on ehdottoman luotettava. Meillä pitää ns klikata hyvin. 

Miehellä on myös oma elämä, en halua sitä tänne nurkkiini pyörimään silloin kun itse haluan olla rauhassa. Jotenkin se osaa lukea ajatuksia, eikä ole vonkaamassa silloin kun mulla ei ole sellainen olo tai ainakin uskoo kerrasta, että olen kyllä yhteydessä kun tekee mieli.

....joo, olen yksin. Mulla oli ihan täydellinen fwb-suhde, mutta sitten se alkoi seurustella joten siirryin itse automaattisesti takavasemmalle. Vastaan kyllä niin teksti- kuin seksiviesteihin (joita aina välillä tulee edelleen) ja lähden niihin mukaan, jos on sellainen olo, mutta aloite tulee aina miehen puolelta. En halua sekoittaa hänen parisuhdettaan laittamalla itse väärään aikaan viestiä. 

Siis jotain tällaista... Aiempi panokaveri/vuosien aikainen fwb olikin melkein tällainen ajatustenlukija. Meillä loppui välimatkaan.

Ottaisin mielelläni sellaisen ajatustenlukijamiehen, just mulle mieluisa ulkonäkö, hyvä hygienia ja hyvä naisenlukutaito ja ja... Saa joskus kattoa jonkun hyvän leffan yhdessä tai voidaan käydä yöajelulla tai kokkailla, mutta ei tarvi pääsääntöisesti jäädä mun luo nukkumaan (ainoastaan jos tarkoitus harrastaa seksiä koko vklop 👀) saati avautua ongelmistaan. 

No, nykyään kämppiskin rajoittaa ja oikeasti erämaassa asuminen, että turhapa tähän mitään järkkäillä. Lähin kyläkin niin pieni ettei kehtaa sieltä kalastella jotenkaan. Ehkä eri tilanteessa sitten kun maisema taas vaihtuu. 

Vierailija
34/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuttaisi mitään muuta nykyisestä kuin sen, että arki olisi vähemmän kuormittavaa, jotta aikaa ja jaksamista olisi harrastaa seksiä vielä enemmän kuin nyt. Saman miehen kanssa, samalla tavalla kuin nytkin harrastaisin jatkossakin seksiä.

Vierailija
35/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain saisin vähän enemmän ja jos oikeasti tuntisin että mieheni haluaa minua. Nyt koen että seksi on hänelle velvollisuus jonka hän hoitaa alta pois parin viikon välein. 

Ei mulla muuta toivetta ole. 

Vierailija
36/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotain tällaista... Aiempi panokaveri/vuosien aikainen fwb olikin melkein tällainen ajatustenlukija. Meillä loppui välimatkaan.

Ottaisin mielelläni sellaisen ajatustenlukijamiehen, just mulle mieluisa ulkonäkö, hyvä hygienia ja hyvä naisenlukutaito ja ja... Saa joskus kattoa jonkun hyvän leffan yhdessä tai voidaan käydä yöajelulla tai kokkailla, mutta ei tarvi pääsääntöisesti jäädä mun luo nukkumaan (ainoastaan jos tarkoitus harrastaa seksiä koko vklop 👀) saati avautua ongelmistaan. 

No, nykyään kämppiskin rajoittaa ja oikeasti erämaassa asuminen, että turhapa tähän mitään järkkäillä. Lähin kyläkin niin pieni ettei kehtaa sieltä kalastella jotenkaan. Ehkä eri tilanteessa sitten kun maisema taas vaihtuu. 

Tuollainen ajatustenlukijamies olisi kyllä kiva. Tietäisi koska kaipaan rajumpaa seksiä, jossa olen hänelle pelkkä narttu, jota kuuluu alistaa ja koska taas kaipaan hellittelyä ja pitkää rauhallista rakastelua.

Tietäisi myös koska haluan olla vaan yksin ja koska haluan jutteluseuraa.

Eikä hermostuisi siitä, että minun haluni ja tarpeeni vaihtuvat niin tiuhaan.

Vierailija
37/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää siihen alkuun koukkuun. Jossain vaiheessa alkaa ahdistamaan, eikä tuon tyyppiset miehet ole kovin tunneälykkäitä.. Sitten huomaakin olevan panopuu, ilman omia tarpeita ja haluja. Onneksi löysin toisenlaisen miehen viimein ja voin vapautua ja nauttia oikeasti! 

Vierailija
38/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ketään vierasta haluaisi. Oma rakas kotona. Aina valmis, etenkin nuolemaan minua. Tykkään myös painoista, mutta en aina. Rentoa, aloitteellista molemmin puolin, kokeilun haluista, rehellistä keskustelua aiheesta, halua, himoa, PALJON läheisyyttä, suutelua ja rakkautta. Tätäpä onneksi olen luojaltani saanutkin! En helpolla, mutta hyvällä valikoinnilla 😄

Vierailija
39/44 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ketään vierasta haluaisi. Oma rakas kotona. Aina valmis, etenkin nuolemaan minua. Tykkään myös painoista, mutta en aina. Rentoa, aloitteellista molemmin puolin, kokeilun haluista, rehellistä keskustelua aiheesta, halua, himoa, PALJON läheisyyttä, suutelua ja rakkautta. Tätäpä onneksi olen luojaltani saanutkin! En helpolla, mutta hyvällä valikoinnilla 😄

Kuulostaa ihan täydelliseltä.

Vierailija
40/44 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa saisin ovulaation aikaan hellää kielihoitoa.

Muuten ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi