Mielestäni se bulgarian biisi
On yksi ärsyttävimmistä mitä oon kuullu. En seurannut koko viisuja, mutta kun kuulin sen niin tuli aika wtf fiilis. Tällästä paskaa ihmiset kuuntelee? Oikeasti?? Jotain aivan imelää paskaa.
Kommentit (9)
Agressiivinen biisi, esitys parodioi tik-liikkeitä.
Kun näin ne alun naamaripellet niin menin kuselle ja missasin koko biisin. Oho, se voittikin. Kuuntelin juutuubista. Nej tack.
Mutta kuuntelisko joku oikeasti tollasta vapaa aikana? Siis unohda spektaakkeli.
Mieti että kuuntelet jotai kramabbakramababa kramabbakramababa ja kertsi WAAA WAAA WAAAA WAAA WAA WAAA
One word: Aivosyöpä.
No ärsyttävähän se on sellaiselle, joka ei tuontyyppistä musiikkia kuuntele. En itsekään kuuntele.
Mutta se on tarttuva korvamato samalla tavalla kuin Cha Cha Cha. Silloin valitettiin, miksei yleisön suosikki voittanut. Nyt ei sitten sekään kelpaa, että yleisön selkeä suosikki voitti.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin ne alun naamaripellet niin menin kuselle ja missasin koko biisin. Oho, se voittikin. Kuuntelin juutuubista. Nej tack.
Arvaapa mitä. Minä olin jo menossa pissalle, mutta en ehtinyt ja liru tuli pitkin matkaa makuuhuoneesta kylpyhuoneeseen. Luuttuaminen vei aikaa, mutta ehdin Lindan ja Peten esityksen katsomaan, mikä oli hieno. Tekikö Bulgaria tämän pissahädän?
Bulgaria sai tasaisesti pisteitä ja oli aktiivisen äänestäjäikäpolven mielestä hyvä. Se sai naapurimaista pisteitä, kuten Suomikin. Israelin biisikin oli hyvä. Omaan makuuni parempi kuin Bulgaria. Suomi pääsi sille sijalle, jolla tuolla biisillä oli edellytyksiä. Äänestävä ikäpolvi, eli nuoret katsoivat jo vanhenevia esiintyjiä jopa pitkästyneinä. Pari vuosikymmentä sitten olisi voinut tulla voittokin. Kappale oli kuitenkin jo aika nähty.
Windows-miehen housujen etsintäperformanssi oli parempi kuin tämä tuolileikkiperformanssi.
Ja biisiä ei pysty lisäämään mihinkään soittolistalle. Pari kuuntelua ja hermot palaa siihen.