Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskaan lisää miehen profiilia suosikkeihin deittisivustoilla?

Vierailija
17.05.2026 |

Vaikka nainen vastaisi innokkaasti miehen viestiin, niin koskaan miehen profiilia ei lisätä suosikkeihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lisäisin? Miehiä tässä maailmassa riittää ja viestejä tulee niin paljon, ettei kaikkiin ehdi edes vastata. Ei mitään syytä alkaa suosia ketään.

Vierailija
2/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan sinun profiilia jota ei lisätä suosikkeihin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on vaan sinun profiilia jota ei lisätä suosikkeihin 

Nainen on usein lähettänyt viestiä minulle ensimmäisenä, mutta ei ole koskaan lisännyt minua suosikkeihin.

Vierailija
4/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo suosikkeihin lisääminen tarkoittaa ja millä deittisivustolla tällainen mahdollisuus on? Jos suosikkius näkyy muille käyttäjille, niin ei ainakaan itselläi ole mitään tarvetta tai syytä kertoa muille, mitkä profiilit itseäni kiinnostavat, ja sitten taas jos mies on mielestäni kiinnostava, haluan tavata ja tutustua, en operoida joidenkin suosikki-valikoiden kanssa. Minulle deittisovellus on vain väline löytää itseäni kiinnostava, samanhenkinen mies, jonka kanssa olisi molemminpuolista kemiaa, mutta mitään muunlaista toimintaa en deittisovelluksilta kaipaa.

Vierailija
5/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo suosikkeihin lisääminen tarkoittaa ja millä deittisivustolla tällainen mahdollisuus on? Jos suosikkius näkyy muille käyttäjille, niin ei ainakaan itselläi ole mitään tarvetta tai syytä kertoa muille, mitkä profiilit itseäni kiinnostavat, ja sitten taas jos mies on mielestäni kiinnostava, haluan tavata ja tutustua, en operoida joidenkin suosikki-valikoiden kanssa. Minulle deittisovellus on vain väline löytää itseäni kiinnostava, samanhenkinen mies, jonka kanssa olisi molemminpuolista kemiaa, mutta mitään muunlaista toimintaa en deittisovelluksilta kaipaa.

Suomi24:ssa ja E-kontaktissa voi laittaa profiilin suosikkeihin.

Vierailija
6/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään kaikki kauniit naiset aina suosikkeihin.

Vierailija
7/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäävät kyllä, mutta eivät SINUN näköisten miesten profiileja.

Deittisivustolla en vielä ole ollut jossa ventovieraiden saamia tykkäyksiä näkisi, mutta Instagramissa näkee. Ihan samoin siellä joku perusmies saa lähinnä 3-10 tykkäystä kavereilta ja sukulaisilta postauksiin ja miesmalli saa 80 000 nuorilta naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan