Ruotsin Felicia: kuppi nurin - "En mene Suomeen"
https://www.is.fi/viihde/art-2000012012970.html
"Ruotsi jäi ilman yhtään 12 pisteen saalista ammattiraadeilta. Tuomaripisteitä ei herunut Suomesta yhtään.
Itänaapurista tullut kohtelu kismitti Feliciaa erityisen paljon.
- Tämän jälkeen minä en mene Suomeen esiintymään, hän ilmoitti - ja naurahti toki samalla.
- Luulin, että olemme kavereita!"
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miksi typy piilotteli maskin takana? Lauloiko itse kisassa vai tuliko nauhalta?
On varmaan kuchisake onna.
Ottais ne pikkuhousut edes pois naamaltaan.
Koronahullu voikin pysyä Ruotsissa.
"Eriksson has suffered from social anxiety since childhood, and has the face mask partially because of that ongoing condition."
Vierailija kirjoitti:
"Eriksson has suffered from social anxiety since childhood, and has the face mask partially because of that ongoing condition."
Jos sulla on sosiaalinen ahdistus vai mikä lie se onkaan, et todellakaan pysty esiintymään kymmenien tuhansien ihmisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sosiaalinen ahdistus vai mikä lie se onkaan, et todellakaan pysty esiintymään kymmenien tuhansien ihmisten edessä.
Ei ainakaan aluspöksyt naamalla.
Ei ollut ”kuppi nurin”. Klikkiotsikoista irtisanoutunut HS teki taas klikkiotsikkojutun kopioimalla SVT:n jutun mutta ilmeisesti jättivät Svt:n varsinaisen haastattelun katsomatta. Mitä sitä turhaan menemään tiedon lähteellä kun ”uutisen” saa helpommallakin?
Oikeasti Ruotsin Felicia NAUROI HYVÄNTUULISENA huonolle menestykselleen, ja ihmetteli ettei Suomesta tullut ääniä vaikka hän on keikkaillut täälläkin. Haastattelun kun katsoo niin on ihan ilmiselvää ettei hän ollut vihainen tai tosissaan, vaan naureskeli pilke silmäkulmassa.
Valitettavasti negatiivisuus myy enemmän klikkauksia kuin totuudenmukaiset uutiset joten toimittajat vääntävät minkätahansa asian mahdollisimman huonoksi.
Maggie Reilly soitti ja pyysi biisinsä takaisin.
Höh, vitsin heitti. Ei se varmaan olisi ollut tulossa muutenkaan. Mutta kyllä Suomen raadin olisi pitänyt jotain pisteitä Ruotsille antaa, kyllä se ihan ok biisi oli vaikkei nyt sitä kirkkainta kärkeä.
Eipä Suomeen kannata muutenkaan tulla. Täällä on jo niin paljon suomiräppiä tarjolla ettei ehdi parempaa musaa kuuntelemaankaan.
Ei Ruotsiltakaan aina tule pisteitä Suomelle joten..
Hyvä uhota, ettei tulisi, kun harvemmin noita viisujen viimeisiksi jääneitä aletaan kansainvälisille markkinoille vimmatusti houkutellakaan. Millä meriitillä se myisi lippuja keikalle? Tulin, näin ja hävisin? Nyt Penan Pubissa artisti, josta kukaan Euroopassa ei pidä?
No lapsihan tuo vielä onkin, joten lapsellinen kiukuttelu on sinänsä normaalia. En muista että yksikään suomalaisista osallistujista olisi tuollaista katkeruutta koskaan esittänyt, vaikka aika monesti on Ruotsilta saatu 0 poäng.
Vierailija kirjoitti:
Höh, vitsin heitti. Ei se varmaan olisi ollut tulossa muutenkaan. Mutta kyllä Suomen raadin olisi pitänyt jotain pisteitä Ruotsille antaa, kyllä se ihan ok biisi oli vaikkei nyt sitä kirkkainta kärkeä.
Samaa mieltä. Ruotsin esitys oli ihan ok ja olisi kuulunut olla paljon useamman renkutuksen edellä. Myös voittaneen Bulgarian, jossa hoettiin vaan yhtä ja samaa loputtomiin.
Jotenkin tuo Bulgarian voitto tuli kyllä puskista, itse en ajatellut sitä edes kymmenen joukkoon, jotenkin oli niin esityksineen että renkutuksineen lapsellinen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on juurikin päinvastoin, vaatii uskomatonta sisua esiintyä ahdistuksesta huolimatta.
Olin kuulevinani että muutama laulaja pohjoismaista tukeutui aika paljon taustalaulajaan, tai nauhaan, mitä se sitten oikeaan.
Kukaan ei halua ruotsalaisia suomeen.
Jos minun pitäisi valita Suomen ja tyyliin Etelä-Ossetian väliltä niin valitsisin jälkimmäisen. Sinänsä ei mitään eroa mutta Suomi on kalliimpi ja ihmiset täysiä mulkkuja.
Miksi typy piilotteli maskin takana? Lauloiko itse kisassa vai tuliko nauhalta?