Vituttaa tää läppäri.
Tämä on hidas ja surkea miksi ostin tälläisen paskan. Joudun pyytää mieheltäni rahaa uuteen koneeseen 800 euroa. Tämä jumittaa koko ajan joten pakko saada parempi läppäri.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
SFC ja DISM komentojen käyttö komentoriviltä järjestelmänvalvojana, eli järjestelmätiedostojen tarkastus ja korjaus korruptoitumisen varalta voi auttaa jumittavan läppärin toipumiseen.
Mutta osaako ja uskaltaako nykynuoret komentaa tietokonetta ikäänkuin perinteisen MS-DOS komentorivin kautta ihan kirjoitettavilla komennoilla eikä hiirellä saati kosketuksilla tee mitään siinä tilanteessa... hui, iik, apua xD
Eipä nuo juurikaan nopeuta. Rekisterin tauhkaa noilla ei saa siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onn tälläinen tarjous lappäri 200 euroa maksoi ja lenovo merkkinen. T: ap
Valitettavasti ei taida olla kummoinen. Perhepiirin eläkeläisellä oli muutaman vuoden samanmerkkinen tabletti ja vaihdettiin sitten ipadiin. Nyt ei ole ongelmia.
Olen seurannut salaa kun nainen oli käynyt läppärikaupoilla ja ostanut jonkin kämäsen HP:n reuhun, kallis kuin perkele. No sillä sähköpostit ja ruokareseptit lukee, mutta ei sillä paskalla pelata edes gorillapeliä vai onko sitäkään enää. Gorillat paiskovat toisiaan räjähtävillä banaaneilla.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittakaa nyt kakarat siellä,itse uudelleen pallottelen gpu kortteja kun lyijytön tina täyttä paskaa ...t setä 62v..
Sulla ei ole kolvi riittävän kuuma tai kärki paskanen.
Minulla on tietokone 14v vanha apple ja pelaa kuin buickki, tosin päivityksiä ei enää siihen saa.
Niin osaatko itse ostaa konetta? Mihin käyttöön se tulee? Mitä ohjelmia käytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittakaa nyt kakarat siellä,itse uudelleen pallottelen gpu kortteja kun lyijytön tina täyttä paskaa ...t setä 62v..
Sulla ei ole kolvi riittävän kuuma tai kärki paskanen.
Itse koetin kerran irrottaa juotoksistaan metallista koteloa RF tv-antennipiirin ympäriltä vanhasta tv-pelikonsolista, se peltikotelo toimi jäähdyttimenä ja imi saatana niin paljon lämpöä että ei kolvin tehot riittäneet sulattamaan juotoksia siitä! Vaikka 70-luvulla on varmasti käytetty tehtaalla lyijyllistä helpommin sulavaa tinaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut salaa kun nainen oli käynyt läppärikaupoilla ja ostanut jonkin kämäsen HP:n reuhun, kallis kuin perkele. No sillä sähköpostit ja ruokareseptit lukee, mutta ei sillä paskalla pelata edes gorillapeliä vai onko sitäkään enää. Gorillat paiskovat toisiaan räjähtävillä banaaneilla.
Gorillas, QBasic klassikko jota pelattin atk-luokassa! Ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kerralla kunnollinen. Juuri ostin 3200€ läppärin ja hyvin toimii.
Et ostanut.
Todellakin ostin. Miksimen olisi ostanut?
Kerropa merkki ja malli niin kyselen sitten vähän lisää.
Tämä malli.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/979751/ASUS-ROG-Strix-G16-16-pe…
Tuo varmaan osaa jo leipoa pullaakin?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään myydään kyllä kaikenlaista romua uuden hinnalla millä ei tee mitään.
jep, mullakin pari vuotta vanha asus, jumittelee milloin missäkin, näyttö väreilee välillä jännästi, välillä kaiuttimet lopetti säännöllisesti toiminnan eli koneen joutui jatkuvasti käynnistämään uudelleen..pitää toivoa ettei se leviä nyt ennen pääsykokeita, ei huvittaisi alkaa ostamaan taas uutta konetta ja tämäkin maksoi 800e eli ei ollut ihan kaikkien halvin ja hitain. Mutta alkaa tuntumaan että kannattaa palata malliin osta halvin hp, pidä n.4v ja sitten uusi kone.
Sinä ressukka et vain osaa käyttää sitä konetta.
Sama juttu. Mulla on monta sivua auki eikä vaan pelitä kaikki kun katson twitch lähetyksiä niin jumittaa. Ostan ensi viikolla uuden läppärin.
Ei kannata keulia jolleivat edes perusasiat ole hallussa, on letkautuksen opetus. Tämänkin muut älysivät ilman tätä rautalangasta väännettyä tulkintaa.