Seksikkäin naisten alusvaatteiden väri?
Mustaa, punaista, värikästä vai viatonta valkoista? Mikä väri on seksikkäin?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä värillä kunhan ei ole läpikuultavaa, satiinia, eikä pitsiä.
Mikä vika läpikuultavuudessa ? :D
Minun silmääni jotenkin säälittävä auton alle jäänyt orava semmoinen litattu alapää.
En saa tästä nyt kiinni yhtään :D Sun mielikuva perustuu sitten varmaan vain johonkin yhteen kokemukseen.
Mikään ihmisen kehonosa ei näytä hyvältä vakuumipakattuna. Lisänä vielä materiaali köppäistä muovikuitua.
En tiedä mitä tässä on kiinni saamista. Tältä näyttää minun silmääni, sinä saat vapaasti nauttia päinvastaisesta tai esitellä itseäsi elmukelmussa jos se sinulle toimii.
Näin teen 💗
Naisen vartalon muotoa se sais antaa esiin ja tukea, mutta ei se läpinäkyvä sais olla. Näin sanoisin minäkin . Ajatellaanpa vaikka korsettiakin . Ei se läpinäkyvä ole. Sama rintsikat ja alkkarit . Sukat on vähän eri juttu.
Mun mies pitää seksikkäänä pepusta läpinäkyviä pöksyjä. Edessä voi olla pitsiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi millaiset pitää päällä muuten? Vai pelkästään spessuhetkiin? :D Varmaan tuntuu aika kevyiltä päällä. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi millaiset pitää päällä muuten? Vai pelkästään spessuhetkiin? :D Varmaan tuntuu aika kevyiltä päällä. N
On ihan arkikäytössä myöskin, kivan kevyet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sitten, jos mies niin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä värillä kunhan ei ole läpikuultavaa, satiinia, eikä pitsiä.
Mikä vika läpikuultavuudessa ? :D
Minun silmääni jotenkin säälittävä auton alle jäänyt orava semmoinen litattu alapää.
En saa tästä nyt kiinni yhtään :D Sun mielikuva perustuu sitten varmaan vain johonkin yhteen kokemukseen.
Mä ymmärsin heti. Kuvittele litistynyt, puoliksi erottuva karvoitus vs näkyvä ja pöyheä.
Kysytäänkö näitä mielenkiinnosta mihin? Onko kysyjä hankkimassa seksikkäitä alusvaatteita vai etsiikö vaihtelua muuten? Tai yleisestä kiinnostuksesta?
Punainen ja musta ovat niin yleisiä, että eivät välttämättä ole parhaita värejä. Hyvännäköisiä kunnolla tyylikkään rohkeita seksikkäitä kuteita on muutenkin vaikeampi löytää. Noihin voisin vinkkejä kaivaa.
Mikään ihmisen kehonosa ei näytä hyvältä vakuumipakattuna. Lisänä vielä materiaali köppäistä muovikuitua.
En tiedä mitä tässä on kiinni saamista. Tältä näyttää minun silmääni, sinä saat vapaasti nauttia päinvastaisesta tai esitellä itseäsi elmukelmussa jos se sinulle toimii.