Jos mies kohtelee naista kuin julkkista ja nostaa tämän jalustalle
miksi nainen alkaa kohdella miestä kuin fania ja menettää kunnioituksensa?
Kommentit (43)
Ketjusta puuttuu vielä vihjailu, viipyilevät katseet ja suutelointi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa manipuloivan narsistin toimintatavalta. Noinhan se rakkauspommistus suhteen alussa toimii, mutta miten julkkikset asiaan liittyvät ja varsinkin jalusta?
Oletko ap se ääliö, joka on vuosia sitten jankuttanut pillun nostamisesta jalustalle? Sulla on taas mennyt tauti huonompaan päin.
Oletko sinä ääliö?
Et ole kokenut sitä, että kumppani nostaa sinua ja arvostaa ja kunniottaa ja rakastaa. Se on ainutlaatuista.
Toivon hyvää, ettei tule katkeruus niskaan.
Opettele jonne kirjoittamaan. Sun tekstit on jotain irrallisia copy/pasteja paskoista rakkausnovelleista, joita mummosi on hillonnut samaan kellariin kuin sinutkin.
Onnittelut sanavalinnoistasi. Sinä et selvästikään copypeistaa. (Röhönaurua!!).
En minäkään.
Me vain kirjoitamme erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap joutuu nostamaan itsensä jalustalle jotta ylettyy katsomaan pöydänreunan yli, mitä on tarjolla.
Ja leikkimään kylppärin peilin edessä parran ajoa.
Kyllä on katkeraa. Voi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset nostetaan jalustalle vain jotta suuren yleisön olisi helpompi osua niihin mädillä kananmunilla ja tomaateilla.
Samoin toimii narsistimies. Alistaa ylistämällä, jotta pystyy nujertamaan ja tappamaan, kts. Ullanlinnan psykiatri ja tämänvuotiset 10 kpl kantismiehiä, jotka on tappaneet vaimonsa/tyttöystävänsä kun tämä on halunnut erota.
Vierailija kirjoitti:
Ap joutuu nostamaan itsensä jalustalle jotta ylettyy katsomaan pöydänreunan yli, mitä on tarjolla.
Jaa, entäs sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi tulla kohdelluksi julkkiksena?
Tai tulla "nostetuksi jalustalle", mitä vttua nyt taas. Mulla on korkean paikan kammo.
Niin, joo. Ei varmaan koske sua.
Vittuhokijatyypit harvoin nostetaan. NE on itse murkun tasolla.
Tai mä itse en ainakaan nostais ketään sellaista jalustalle, jonka jargoni on vittuhokema.
Pitää olla tyyliä ja käytöstapoja.
Miksi pitäisi olla kun ei niitä ole sullakaan :D
INCEL, jonka kieli ja käytös on kuin erittäin surkeasta ja vanhasta kotimaisesta elokuvasta napatulla ruustinnalla, ei ole kuuminta hottia parisuhdeMARKKINOILLA, jota sanaa inhoan ja jota käytän vain kun pilkkaan inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vagina mikä limanuljaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset nostetaan jalustalle vain jotta suuren yleisön olisi helpompi osua niihin mädillä kananmunilla ja tomaateilla.
Samoin toimii narsistimies. Alistaa ylistämällä, jotta pystyy nujertamaan ja tappamaan, kts. Ullanlinnan psykiatri ja tämänvuotiset 10 kpl kantismiehiä, jotka on tappaneet vaimonsa/tyttöystävänsä kun tämä on halunnut erota.
Aikamoista ylilyöntiä sinulla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, entäs sinä?
Joudun valitettavasti kumartumaan, koska huoneiston edellinen omistaja oli lyhytkasvuinen, mutta älä sure, remppa on tulossa :D
Täällä tulkitaan jalustalle nostaminen jotenkin sairaaksi ja aletaan pelottelemaan.
On monenlaista arvostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämäkin ap on vaginaa vailla ja joutuu tyytymään omaan kouraansa, jota sitten ahkerasti nuuhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tulla "nostetuksi jalustalle", mitä vttua nyt taas. Mulla on korkean paikan kammo.
Tai mä itse en ainakaan nostais ketään sellaista jalustalle, jonka jargoni on vittuhokema.
INCEL, jonka kieli ja käytös on kuin erittäin surkeasta ja vanhasta kotimaisesta elokuvasta napatulla ruustinnalla, ei ole kuuminta hottia parisuhdeMARKKINOILLA, jota sanaa inhoan ja jota käytän vain kun pilkkaan inceleitä.
Miksi mut täällä usein tulkitaan mieheksi?
Et ole ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Taas joku imbesilli huutaa lääkkeitä. Keskustelun kaikkein tyhmin kirjoittaja löytyy aina siitä kohdasta missä lääkkeitä huudetaan.
Vttu on erittäin vanha kantasuomalainen voimasana, jolla on toivoteltu sotaan lähtijöille onnea ja vihollisille kuolemaa. Vtulla on siunattu pellot ja talot ja sulhasmiehet ja toimituksen nimi on harakoiminen.
Tosimies ja -nainen eivät vttua pelkää, mutta ap onkin niitä miehiä, joille tulee pyörtymys jos nainen, eikun daami ojentaa kätensä kättelyyn tai peräti suuteloon XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämäkin ap on vaginaa vailla ja joutuu tyytymään omaan kouraansa, jota sitten ahkerasti nuuhkii.
Ennakkoluuloja sinulla ainakin on paljon.
Eikö sen vtun näe just paremmin jos se on nostettuna pylvääseen? Siitähän ap sulla on nyt kysymys. Haluat nähdä, koskea ja haistaa, mutta yrität verhoilla sen ristipistoruusuilla joksikin ylevämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen.
Vanhoillisten, sovinististen ja natsimaisten asenteidesi vuoksi?
Eihän sun sukunimi ole Immonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen.
Vanhoillisten, sovinististen ja natsimaisten asenteidesi vuoksi?
Eihän sun sukunimi ole Immonen?
Etunimi Riitta? Natseilee Instassa ja FB:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, entäs sinä?
Joudun valitettavasti kumartumaan, koska huoneiston edellinen omistaja oli lyhytkasvuinen, mutta älä sure, remppa on tulossa :D
Juu, ei ihan kauheesti sureta. Ihan piikkusen vaan.
En vaan ymmärrä miten sun talosi remppa tai sen talosi korkeus liittyy aapeehen ja pöydänkorkeuteen.
Logiikkasi ei avaudu. Olet todellakin oman maailmasi napa.