Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi noita Tori-myyjiä...

Vierailija
15.05.2026 |

Olisin ostanut kasvihiusvärejä, kunto uusi. Maksoin ToriDiilillä. Sen jälkeen myyjä laittoi viestin, että eihän muuten haittaa, että näiden päiväys on mennyt yli 5 vuotta sitten, hyvin voi vielä käyttää kun ei ole kemiallisia värejä, kokeilee vain ensin pieneen hiustupsuun jne. Vastasin, että ehkäpä sitten jätänkin välistä, en uskalla käyttää noin kauan sitten parasta ennen -tuotteita. Alkoi vänkytys, että no samapa tuo, itse olen käyttänyt jne.

Olisiko ollut reilua kertoa jo myyntitekstissä, että myy reilusti parasta ennen -päivän ohittaneita tuotteita? Jos nyt lähettää nuo väkisin mulle, en hyväksy tuotteita.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös edelleen ostan usein torista, lähinnä vaatteita ja kenkiä itselle ja lapsille. Myös kesälukemista olen ostanut tällä viikolla.

Etsin oman ja lähialueen ilmoituksista niin voin noutaa eikä tarvitse postituksia.

Hyvin on toiminut.

Sama juttu, myyn ja ostan vain noutona ja vain käteisellä, ei tule mitään säätöjä, tavarat näkee ostaja, myyjä saa rahat, ei ongelmia, näin on toiminut hyvin 10 vuotta.

Vierailija
22/29 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä uskaltais ostaa torista mitään kun myyjät eivät ole täyspäiväisiä

Ostajat on hyvin pitkälti persaukisii tyhmii ilman lukutaitoa ja ilman mitään käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postitus on järkyttävän hintaista nykyään. Toridiiliä en ota käyttöön ikinä.

Itse taas en muuten osta kuin toridiilillä,  satoja ostoja eikä ikinä ollut mitään ongelmaa toridiilillä, toista se on normi postilla, ei enää ikinä!

Toridiili on täyttä paskaa, täysin epäluotettava kuten koko tori.fi nykyisin.

Vierailija
24/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postitus on järkyttävän hintaista nykyään. Toridiiliä en ota käyttöön ikinä.

Itse taas en muuten osta kuin toridiilillä,  satoja ostoja eikä ikinä ollut mitään ongelmaa toridiilillä, toista se on normi postilla, ei enää ikinä!

Toridiili on täyttä paskaa, täysin epäluotettava kuten koko tori.fi nykyisin.

Juurikin näin

Vierailija
25/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIeläkö siellä joku myy kalliilla sormiväreillä värjättyjä kiviä tai joku opiskelijatyttö vain-vähän-käytettyä vessaharjaa?

Vierailija
26/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa merkkivaatetta torilta, mikä sijaitsi samassa kaupungissa missä itsekin asun. Myyjä jotenkin oletti että tulee postituksella, joten kertoi suoraan maksutiedot. Kun kerroin että en tarvitse postitusta, koska voin hakea. Kas kummaa, seuraavassa hetkessä ilmoittikin että olikin varattu. Ja kaikki tämä viestinvaihto tapahtui 5min sisällä, joten miten yhtäkkiä olikin varattu. Oliko vain sattumaa vai yrittikö huijata, eikä olisi sitten lähettänyt edes tuotetta, tiedä häntä..

Vierailija
27/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä uskaltais ostaa torista mitään kun myyjät eivät ole täyspäiväisiä

Ostajat on hyvin pitkälti persaukisii tyhmii ilman lukutaitoa ja ilman mitään käytöstapoja.

Ai pitäisi olla täyspäiväisiä myyjiä ennen kuin voit ostaa mitään?

Oikea osoite on silloin kauppa. Siellä tehdään täyspäiväistä ostoa ja myyntiä. 

Vierailija
28/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pelkää toridiiliä.  Ihan oma vika,  ettei tavarat mene kaupaksi.  

Vierailija
29/29 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pelkää toridiiliä.  Ihan oma vika,  ettei tavarat mene kaupaksi.  

Mitä sä Urpo selität jostain toridiilistä, eihän sitä käytä kun pieni marginaalinen ryhmä tyhmiä.Suurin osa kaupoista tehdään ihan noutona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi