Mitä musiikkia haluat kuunnella vanhainkodissa?
Tuli tuossa mieleen viisuja kuunnellessa että kun alkaa olla siinä kunnossa ettei kotimökissä yksin pärjää ja kiikuttavat minut, vastaanhangoittelevan höppänän, johonkin laitokseen lopouelämäksi, niin minähän en sitten mitään virsiä ja humppaa siellä halua kuunnella, enkä kuorolaulujakaan. Pitääkö hoitotahtoon kirjata että tämä muori kuuntelee vain 90-luvun poppia ja rockia, Beatlesia ja Elvistä, nuorisomusaa, heviä ja räppiä? Mitä sinä haluaisit hoitotahtoosi kirjata?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa virsiä ja hengellisiä lauluja, ne tuovat lohtua. Myös klassista musiikkia, voi jokunen kasarihittikin mennä.
Ne masentaa ja aiheuttaa itsetuhoisia ajatuksia.
Lorien Testard - une vie à t'aimer
Vierailija kirjoitti:
War Ensemble vaipanvaihtoa ennen toiminnan tehostamiseksi.
Six Feet Underin -human target kuivan kakkatulpan tuseeraukseen.
Varmaan olen kuuro siihen mennessä joten kuuntelen huminaa päässäni.
En halua vanhainkotiin, haluan mieluummin vanhusten kerros/rivitaloon ja ostan palvelut.
Jimi Hendrix, Janis Joplin, Beatles, Oasis, Metallica, Motörhead, Kingston Wall, Apulanta. Jazz sekä roots musiikki. Kasari ja ysäri pop ja rock. Easy hits radiokanava. 📻
minun tuttava vanhemmat vihaavat musiikin rämpytystä pakenevat huoneisiinsa. miksi ei tajuta että kaikkia ei kiinnosta.jos ja kun tuonne joudun takaan että kyllä haitarit halkee ja kitarat katkeavat olen monia rikkonut ensin varoittanut kun ei ole mennyt perille voi voi meni rikki. minä minä musikantit kuvittelevat että heitä halutaan kuunnella.
Norjalaista kirkonpoltto metallia ja muuta örinää
Olavi Uusivirtaa: On niin helppoo olla onnellinen 👩🦽👨🦽🧑🦽👩🦼👨🦼🧑🦼🧑🦯👨🦯👩🦯🛌👂🎵🎵🎵
Voihan sen hoitotahdonkin kirjoittaa thaikirlellä tai sitten suoraan ohjelmointi koodein.