Kuka juontamaan 2026 Euroviisut jos voitetaan?
Ns. shortlistillä varmaan:
-Koko kansan rakastama Roope Salminen
-Mikko Leppilampi
-Janne Kataja
-Aku Hirviemi
-Vappu Pimiä
Kommentit (120)
Heitän yllätysvetona Iida Tikan. Ihan vaan, koska minulla on ikävä hänen audiovisuaalisia esiintymisiään - katsoisin kerrankin.
Pelle Miljoona ja Maukka Perusjätkä
Antti Holma ja Krista Kosonen - ulkonäköä ja huumoria.
Liisa Keltikangas-Järvinen, välinumerona voi kertoa kuinka itsekkäitä kaikki ihmiset ovat.
Sanna Marin ja Alexander Stubb. Greenroom juontaja Kultamekko-iida
Henny harjusola ja BB-Ella Toivainen. Lisäjuontaja Niko Saarinen ja Joona Helman
Euroviisujen juontamiseen ei riitä, että näyttää hyvältä. Täytyy myös osata sujuvaa englantia. Sellaista rallienkkua ei kuuntele erkkikään.
Andy McCoy tietenkin. Selkeä ilmaisu ja monipuolinen sanavarasto takaavat laadun ja sen, että kaikille tulee selväksi, missä mennään.
Jännä ettei niissä keskusteluissa mitä itse luen, kukaan noteeraa Suomea. Muutaman harrastusfoorumin off-topic palstoja.
Joku näyttävä juontajapari joka osaa sujuvaa englantia. Toisen pitää osata myös sujuvasti ranskaa. Green roomissa voi olla joku huumorityyppi.
Jaana ja Mikko, eikös viimeksikin mennyt hyvin. Ja sitten joku Jorma Uotinen sekoilemaan sinne väliin:)
Sami Sykkö ja Jorma Uotinen tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nää koomikkojuontajat on hyviä. Ruotsissa on muutama mahtava. Ei mitään vakavaa vaan hauskat ja iloiset tyypit joilla on kemiaa keskenään ja kyky heittäytyä.
Se balettitanssija Atte jotain vois myös olla hyvä.
Ammattijuontaja pitää olla tai näyttelijä. Eli kokemusta esiintymisestä, siis puhumisesta yleisölle. Atte voi tanssia kyllä.
Juontajat vois olla vaikka Cristopher Strandberg ja Krista Siegfrieds.
Vierailija kirjoitti:
Ella Kanninen ehdottomasti ja jos mieskiintiö pitää saada niin Heikki Paasonen tai Mikko Leppilampi.
Ei Ellaa, hän on tylsä.
Juho Eerola ja Kaisa Garedew.
Vierailija kirjoitti:
Mato ja Sakke.
Kojo nukku pommiin.
Ella Kanninen ehdottomasti ja jos mieskiintiö pitää saada niin Heikki Paasonen tai Mikko Leppilampi.