Mitä tekisit jos Riikka Purra soittaisi ovikelloasi
avaisit oven ja Riikka pyytäisi lainaksi saksia? Lainaisitko?
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkuinen Riikka sai keskenmenon
Kun juovuspäissään kompastui portaikkoon
Päiväkännejä kiskoo lauantaisin
Kun pää meni vähän sekaisin 🍾🥂🍸
Peukkupäinen vassari luuli olevansa nero
Onkin silti tyhmä kuin kiimassa ihailemansa ählättisählättitero
Kohtuullisen nero kun sai sinut älähtämään ja kirjoittamaan yhtä typerää tekstiä?
Riikka jauhojengiä kiroaa
Ja itse vetelee jauhoja salaa
Kirkuu eduskunnassa
Kun persujen kannatus on laskusuunnassa
Ei saanut Riikka lapsia kuin kaksi
Lohdutukseksi kansalta rahat saksi 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin sisälle ja ehdottaisin villiä seksiä.
Hyi helvetti, eikö kukaan muu tule mieleen?!
Li Andersson🤤
Outoa olla fiksaatio varattuun naiseen jota et ikinä saisi.
😥😥😥😭😭😭😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin hakeutumaan takaisin terapiaan. Ei ole päässyt vihasta ja katkeruudesta eroon joten terapian tarve lienee akuutti...
Riikka Purran puheet on täyttä saissea. Itse pyörin sillon tampereella ja koskarin alaovellla pyöri lähinnä valkoisia skeittareita ja jotain pikku diilareita. Riika Puraa ei ikinä ole hadisteltu muun ruotuisten puolesta koskikeskuskella ja tämä on fakta. Jokainen joka pyöri tapereella sillon voi todistaa tämän. Äm mä lätisee valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin hakeutumaan takaisin terapiaan. Ei ole päässyt vihasta ja katkeruudesta eroon joten terapian tarve lienee akuutti...
Riikka Purran puheet on täyttä saissea. Itse pyörin sillon tampereella ja koskarin alaovellla pyöri lähinnä valkoisia skeittareita ja jotain pikku diilareita. Riika Puraa ei ikinä ole hadisteltu muun ruotuisten puolesta koskikeskuskella ja tämä on fakta. Jokainen joka pyöri tapereella sillon voi todistaa tämän. Äm mä lätisee valheita.
Miksi totuus ei kiinnosta ketään, ihan varmasti tampereella silloin toimineet poliisitkin tietää totuuden? Onko asiasta joskus tehty mitään ilmoitusta? Kaikki jotka pyöri silloin koskarilla, ei ole edes Purraa näähneet siellä?
Soittaisin poliisille, koska mielisairas saksimur haaja yrittää saada ilmaista tekovälinettä sormenjäljilläni.
Haaveiletko salaa mustista miehistä? Sehän tuntuu olevan tapana teillä persuilla 🤭
Kiihkeitä unia 🍆💦