Mitä tekisit jos Riikka Purra soittaisi ovikelloasi
avaisit oven ja Riikka pyytäisi lainaksi saksia? Lainaisitko?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkuinen Riikka sai keskenmenon
Kun juovuspäissään kompastui portaikkoon
Päiväkännejä kiskoo lauantaisin
Kun pää meni vähän sekaisin 🍾🥂🍸
Peukkupäinen vassari luuli olevansa nero
Onkin silti tyhmä kuin kiimassa ihailemansa ählättisählättitero
Kohtuullisen nero kun sai sinut älähtämään ja kirjoittamaan yhtä typerää tekstiä?
Riikka jauhojengiä kiroaa
Ja itse vetelee jauhoja salaa
Kirkuu eduskunnassa
Kun persujen kannatus on laskusuunnassa
Ei saanut Riikka lapsia kuin kaksi
Lohdutukseksi kansalta rahat saksi 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin sisälle ja ehdottaisin villiä seksiä.
Hyi helvetti, eikö kukaan muu tule mieleen?!
Li Andersson🤤
Outoa olla fiksaatio varattuun naiseen jota et ikinä saisi.
😥😥😥😭😭😭😭😭😭😭😭
Kutsuisin peremmälle ja löisin päätä patteriin
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin hakeutumaan takaisin terapiaan. Ei ole päässyt vihasta ja katkeruudesta eroon joten terapian tarve lienee akuutti...
Riikka Purran puheet on täyttä saissea. Itse pyörin sillon tampereella ja koskarin alaovellla pyöri lähinnä valkoisia skeittareita ja jotain pikku diilareita. Riika Puraa ei ikinä ole hadisteltu muun ruotuisten puolesta koskikeskuskella ja tämä on fakta. Jokainen joka pyöri tapereella sillon voi todistaa tämän. Äm mä lätisee valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin hakeutumaan takaisin terapiaan. Ei ole päässyt vihasta ja katkeruudesta eroon joten terapian tarve lienee akuutti...
Riikka Purran puheet on täyttä saissea. Itse pyörin sillon tampereella ja koskarin alaovellla pyöri lähinnä valkoisia skeittareita ja jotain pikku diilareita. Riika Puraa ei ikinä ole hadisteltu muun ruotuisten puolesta koskikeskuskella ja tämä on fakta. Jokainen joka pyöri tapereella sillon voi todistaa tämän. Äm mä lätisee valheita.
Miksi totuus ei kiinnosta ketään, ihan varmasti tampereella silloin toimineet poliisitkin tietää totuuden? Onko asiasta joskus tehty mitään ilmoitusta? Kaikki jotka pyöri silloin koskarilla, ei ole edes Purraa näähneet siellä?
Soittaisin poliisille, koska mielisairas saksimur haaja yrittää saada ilmaista tekovälinettä sormenjäljilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkuinen Riikka sai keskenmenon
Kun juovuspäissään kompastui portaikkoon
Päiväkännejä kiskoo lauantaisin
Kun pää meni vähän sekaisin 🍾🥂🍸
Peukkupäinen vassari luuli olevansa nero
Onkin silti tyhmä kuin kiimassa ihailemansa ählättisählättitero
Kohtuullisen nero kun sai sinut älähtämään ja kirjoittamaan yhtä typerää tekstiä?
Persu nyt älähtää mistä tahansa
Käskisin painua hel*ettiin ja suorinta mahdollista tietä.
Avaisin oven, kutsuisin sisään, keittäisin kahvit sekä tarjoaisin itse leipomaani pullaa, ja käyttäisin oivan tilaisuuden keskustella hänen kanssaan asioista hyvässä hengessä, vaikka eri mieltä hyvin monessa asiassa olemmekin. Johtunee ehkä siitä, etten edusta mitään puoluetta vaan pidän niitä kaikkia samanlaisina oman edun tavoittelijoina valheineen, niin kykenen silti käyttäytymään asiallisesti ja keskustelemaan eri puolueiden edustajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huutaisin oven läpi että suksi kuuseen v tun hullu akka. Sisälle en uskalla päästää, saattaapi arvotavarat lähtee kävelemään.
Riikka ei ole vasemmistolainen,joten olet erehtynyt,nämä kannustavat varastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutaisin oven läpi että suksi kuuseen v tun hullu akka. Sisälle en uskalla päästää, saattaapi arvotavarat lähtee kävelemään.
Riikka ei ole vasemmistolainen,joten olet erehtynyt,nämä kannustavat varastamaan.
Olisipa vanhemmillasi ollut varaa koulutukseesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin hammasharjan Riikalle saksien sijaan.
Ymmärrän Hampaat varmaan haisee
No eihän tuon kääkän purukalusto nyt ole mitään kaunista katsottavaa. Mutta leikataan nyt ensin.
Sanoisin että nyt ei ole virvontapäivä eikä aprillipäivä. Sakset vaihdetaan lasten saksiin.
Pyytäisin saisiko nuuhkia ja nuolla takapuolta.
Sanoisin että avaanhan minä oven yhtä varmasti kun A-studiossa puhuu persu totuutta, kun köyhiltä ei leikata, kuin velkalaiva kääntyy tai kuin tulee 100 000 uutta työpaikkaa! Ja sitten olisin neljä vuotta avaamatta.
Sanoosin että hetkinen, hakisin sakset ja iskisin ne naamaan pystyyn. Hih.
Vierailija kirjoitti:
Aika teoreettinen tilanne.
Siksi se onkin esitetty konditionaalissa.
Haaveiletko salaa mustista miehistä? Sehän tuntuu olevan tapana teillä persuilla 🤭
Kiihkeitä unia 🍆💦