Mistä tiedät olevasi olemassa?
Vai oletko vain omaa tai jonkun muun kuvitelmaa?
Kommentit (31)
Ei mitään väliä. Jos en ole olemassa niin nautin huippu 3d simulaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun katsoin peiliin niin joku sieltä kurkisti takaisin.
Vai kurkistitko sinä peilistä jotain toista🤔
Olet ehkä haaveillut tai nähnyt toistuvasti jotain unta. Mutta eihän se selitä noita kokemuksia, mikä on todellista ja oletko olemassa vai et. Eli sinulla on tajunnan sekavuutta.
Johan itsekin pohdit, että sinun on mentävä lääkäriin.
Pitäisihän sinun siis mennä lääkäriin (yleislääkäri tai suoraan neurologi) ja lääkäri sitten päättää tutkimukset, ehkä pitäisi tehdä myös pään magneettikuvaus ettei aivoissa ole jotain häiriötä.
Ja mikähän mahtaa olla ravitsemustilasi. Olethan juonut vettä tarpeeksi. (1,5 - 2 l päivä).
Minä uskon solipsismiin. Eli nytkin kun vastaan tähän viestiin niin oikeastaan vastaan itselleni.
Enhän sitä voi mitenkään tietää. Epäilenkin olevani joukkohallusinaatio joka kohta katoaa jäljettömiin.
Yritin kävellä kaupasta ulos maksamatta.
Jos en olisi olemassa, fyysiset esteet kuten seinät ja ovet eivät pysäyttäisi etenemistäni. Olisi kyllä hauskaa voida kulkea seinien läpi jne. kuin haamuna ja pelotella ihmisiä xD
Painu v/ttuun, saatanan paskahuussifilosofi!
Vierailija kirjoitti:
Painu v/ttuun, saatanan paskahuussifilosofi!
Täysin epäasiallinen viesti, mutta naurahdin tuolle kakkahuussifilosofi -termille.
Vuonna 2020 olin varma, että olen olemassa, mutta aloin uskoa. että olen täysin sekaisin päästäni. Tutustuin mielettömän ihanaan naiseen, mutta vaikka tapasimme vähintään kerran viikossa, emme olleet tekemisissä keidenkään muiden ihmisten kanssa, emmekä koskaan koskettaneet toisiamme.
Aloin uskoa, että epätoivoisena miehenä kuvittelen hänet. Monta kertaa tuttuja kohdatessa, hän ehti mennä jonnekin juuri ennen tuttuni kohtaamista. Ainoiksi todisteiksi hänestä jäi tekstiviestit puhelimeeni. No, löysin myös sanomalehdestä hänen saaneen tyttären toisen miehen kanssa, mutta se ei selitä eikä tue ajatusta, että todella vietin aikaa hänen kanssaan.
T: Olisiko aika hakeutua hoitoon?
En ole enää varma edes omasta olemassaolostani...