Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok keskeyttää treffit/perua treffit pari tuntia aiemmin?

Vierailija
14.05.2026 |

Olen täällä usein lukenut kommentteja, että "kannattaa ensitreffeillä tuntemattoman ihmisen kanssa käydä ihan vaan nopeasti kahvilla tai kävelyllä, kun sieltä voi helposti livetä pois jos ei natsaakaan".

Mietin vaan, että onko  oikeasti kovinkin moni sitä mieltä, että on ok keskeyttää treffit? Ainakin itse ajattelen, että on tosi epäkohteliasta lähteä kesken treffien pois, ellei se toinen sitten käyttäydy epäasiallisesti. Esimerkiksi kerran olin kävelytreffeillä Helsingin Seurasaaressa ja yhtäkkiä mies lähti pois ja poisti matchin Tinderissä. Minulle jäi siitä miehestä Tosi huono fiilis. Ja minun mielestäni treffeillä oli ihan ok tunnelma.

Sitten olen myös kuullut kommentteja, että on kuulemma täysin ok, jos peruu treffit vain pari tuntia aiemmin ilman painavaa syytä. Minusta sekin on todella itsekästä. Se toinen voi olla vaikka hankkinut lastenhoitajan jne nähnyt vaivaa treffien eteen ja sitten toinen ei tulekaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoitajan? Olet valintasi tehnyt: lasten isä.

Kyllä näitä vieraannuttajanaisia on, jotka saa valheilla yksinhuoltajuuden ja maksimielarit käräjiltä. Käyvät monta kertaa kuussa viihteellä, kun lapsi on mummolassa, sukulaisilla tai kavereilla, mutta isälle lasta ei vahingossakaan anneta, ja lapselle kerrotaan ettei isä haluaisi nähdä. Olen läheltä nähnyt parikin tapausta.

Mikä näiden naisten motiivi on ollut? Miksi he eivät halua lastensa olevan tekemisissä isänsä kanssa?

Mikä narsistin motiivi koskaan ylipäänsä on? Kuvitella olevansa oikeassa, hyväksikäyttää muita ja itse uhriutua. Pitää omaa showta, joissa muut on vain pelinappuloita. Narsisti ei ole normaali, eikä ajattele tekojensa seurauksia, hän vain haluaa maksimoida oman hedonistisen hyödyn.

Vierailija
22/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitten olen myös kuullut kommentteja, että on kuulemma täysin ok, jos peruu treffit vain pari tuntia aiemmin ilman painavaa syytä. Minusta sekin on todella itsekästä. Se toinen voi olla vaikka hankkinut lastenhoitajan jne nähnyt vaivaa treffien eteen ja sitten toinen ei tulekaan." 

Oltiin erossa mieheni kanssa, ja hän tapaili toista naista. Päädyttiin kuitenkin keskustelemaan yhteen palaamisesta, ja sanoin etten keskustele asiasta pidemmälle, jos hän edelleen sitä toista naista tapaa.

Miehen piti mennä naisen luo viikonlopuksi ja olla parin tunnin kuluttua siellä, kun soitti naiselle ettei tulekaan, eikä enää halua tavata.

Kyllä, nainen varmasti oli tehnyt valmisteluja, suunnitellut viikonloppua, ostanut ruokaa ym, mutta olisiko mielestäsi ollut parempi vaihtoehto mennä paikalle, ja sitten sunnuntaina vasta paljastaa että tämä oli tässä?

Harvinaisen vässykkä tapaus kun vielä palasi yhteen todella epäkohteliasta sitä naista kohtaan.

Siinä vaiheessa kun suhde on päässyt tuohon "ollaan katkolla"-pisteeseen sitä on ihan turha enään yrittää lämmitellä.

Harvinaisen typerää tunkea pariskunnan väliin, joilla on kriisi. Vapaitakin on.

Varmasti miehen exä-nyxä kuunteli selän takana kun mies soitti deitilleen ja peruutti 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suuremmalla syyllä, jos treffi kumppani hankkinut lastenhoitajan, liukenisin alta-aikayksikön pois paikalta.

Vierailija
24/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä vieraannuttajanaisia on, jotka saa valheilla yksinhuoltajuuden ja maksimielarit käräjiltä. Käyvät monta kertaa kuussa viihteellä, kun lapsi on mummolassa, sukulaisilla tai kavereilla, mutta isälle lasta ei vahingossakaan anneta, ja lapselle kerrotaan ettei isä haluaisi nähdä. Olen läheltä nähnyt parikin tapausta.

Mikä näiden naisten motiivi on ollut? Miksi he eivät halua lastensa olevan tekemisissä isänsä kanssa?

Oikeasti näissä tapauksissa lähes aina on kyse väkivaltaisesta miehestä, jonka luokse lapset kieltäytyvät menemästä. Mies ei kestä kontrollin menetystä naisesta, joten levittelee valheita vieraannuttamisesta ja "maksimielareista". Oikeasti ei maksa mitään ja siksi elarit oli pakko viedä käräjille. Tämä on totuus.

Höpöhöpö

Vierailija
25/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvästä syystä voi keskeyttää treffit. Esim jos toinen on humalassa, on jättänyt kertomatta itsestään jotain todella olennaista, tai suorastaan jopa valehdellut. Oon itse poistunut kesken paikalta mm. miehen humalatilan vuoksi. Yhdet treffit peruin viime hetkellä, kun mies kertoi, että on tulossa lastensa kanssa.

Mutta jos muuten ei mitään muuta vikaa kun kemian puute, en lopettaisi kesken. Toki ei kannata pitkittääkään, mutta jos joku aktiviteetti ollaan sovittu (esim kävely ja jätskit), ne kannattaa hoitaa. Jos ei ole ihan varma, voi sopia myös nopeat treffit. Esim töiden jälkeen lasilliset, lenkki Töölönlahden ympäri ja kahvit jne. 

Vierailija
26/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti näissä tapauksissa lähes aina on kyse väkivaltaisesta miehestä, jonka luokse lapset kieltäytyvät menemästä. Mies ei kestä kontrollin menetystä naisesta, joten levittelee valheita vieraannuttamisesta ja "maksimielareista". Oikeasti ei maksa mitään ja siksi elarit oli pakko viedä käräjille. Tämä on totuus.

Se on sun totuus. Narsisteilla on aina oma totuutensa, mutta kylläpä lapsi sitten teininä osaa itse papereista lukea mitä on väitetty kenestäkin ja mikä on totta.

Vierailija
27/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitten olen myös kuullut kommentteja, että on kuulemma täysin ok, jos peruu treffit vain pari tuntia aiemmin ilman painavaa syytä. Minusta sekin on todella itsekästä. Se toinen voi olla vaikka hankkinut lastenhoitajan jne nähnyt vaivaa treffien eteen ja sitten toinen ei tulekaan." 

Oltiin erossa mieheni kanssa, ja hän tapaili toista naista. Päädyttiin kuitenkin keskustelemaan yhteen palaamisesta, ja sanoin etten keskustele asiasta pidemmälle, jos hän edelleen sitä toista naista tapaa.

Miehen piti mennä naisen luo viikonlopuksi ja olla parin tunnin kuluttua siellä, kun soitti naiselle ettei tulekaan, eikä enää halua tavata.

Kyllä, nainen varmasti oli tehnyt valmisteluja, suunnitellut viikonloppua, ostanut ruokaa ym, mutta olisiko mielestäsi ollut parempi vaihtoehto mennä paikalle, ja sitten sunnuntaina vasta paljastaa että tämä oli tässä?

Harvinaisen vässykkä tapaus kun vielä palasi yhteen todella epäkohteliasta sitä naista kohtaan.

Siinä vaiheessa kun suhde on päässyt tuohon "ollaan katkolla"-pisteeseen sitä on ihan turha enään yrittää lämmitellä.

Harvinaisen typerää tunkea pariskunnan väliin, joilla on kriisi. Vapaitakin on.

Samaa mieltä. Vähintään yhtä typerää on heti juosta vieraan pillun kimppuun, kun omassa avioliitossa/parisuhteessa on kriisi. Mutta ei ole fiksu sekään, joka onnellisena ottaa tällaisen miehen takaisin.

Vierailija
28/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosto siitä, että on eronnut. 

Vierailija
29/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden pariskunnan, joka seurusteli jonkun vuoden, ja yhteisestä päätöksestä erosivat. Oltuaan erossa pari viikkoa kävi ilmi, että nainen on raskaana. He päättivät yrittää vielä, ja nyt yli 20 vuoden jälkeen ovat edelleen yhdessä. Enpä olis asian puolesta aikoinaan mennyt lyömään vetoa, mutta näinkin voi siis käydä. 

Vierailija
30/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä, jos treffi kumppani hankkinut lastenhoitajan, liukenisin alta-aikayksikön pois paikalta.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
31/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuvittele, että nämä on ainoita tapauksia. Kuspäitä löytyy molemmista sukupuolista, ja varsinkin aikaisemmin oikeuslaitos suosi perheasioista äitejä. 

Vierailija
32/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tälle nauroin itsekin, että jos on hommannut lastenhoitajan :D Eiköhän ap:n kannata keskittyä deittailuun 20 vuoden päästä kun on "pahimmat ongelmat" ensin alta pois.

Vierailija
33/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä AV:lla joku kertoi, että hän oli menossa ensitreffeille miehen luokse toiselle paikkakunnalle tunnin ajomatkan päähän. Treffejä edeltävänä päivänä mies kirjoitti,  että "sovitaanko, että jos heti tavatessa toisen ulkonäkö ei miellytä, niin kumpi vaan voi samantien lähteä pois". Se nainen sitten perui treffit, kun hän ei halunnut pinnallista miestä, joka katsoo vain ulkonäköä.

Vierailija
34/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Olisi varmaan pettynyt, kun olisi halunnut tavata lapset?

Vierailija
35/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi tsiisus niitäkin tilanteita, jossa on pieniä lapsia ja nainen on mt-ongelmainen, mutta mies se ns täyspäinen eron tullen. Miehen elämästä tehdään helvettiä ja nainen on aina se ykkönen lain silmissä mt-ongelmaisenakin. Ajan saatossa olen kahta tällaista tilannetta saanut seurata ja se vie terveen miehenkin romahduksen partaalle. Lapsi ei ymmärrä mistä on kyse ja hullu akka on kuin kissa kylpysoikossa. Aina yrittää jollain lailla vaikeuttaa miehen ja lapsen välistä suhdetta pakkomielteisesti.

Vierailija
36/36 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Se lopullinen ero tulee jokatapauksessa, vaikka tovin menisikin hyvin. Ei vanha kahvi mikrossa tuoreeksi muutu.

Me palattiin yhteen vuonna 2007. Ja juuri tuossa pussattiin ja halattiin, kun mies tuli pihahommista sisälle syömään. Mutta totta, varmasti ero on kolkutellut aivan nurkan takana jo 19 vuotta!! 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan