Lue keskustelun säännöt.
Kanada-maljaa ei pidä enää ikinä antaa niiden känniläisten lätkäpelaajien rikottavaksi!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Koska ei noi hokin pelaajat osaa arvostaa mitään taideteoksia, maljasta voisi tehdä muovisen kopion. Sellaista voivat sitten heitellä vaikka pukkarin seinään, juoda viinaa siitä, ja lopuksi vaikka kus ta ja byytata siihen. Se olisi ihan käypä korvike niille.