Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Bemarit on kuumia
13.05.2026 |
Ainakin 45 bemaria on syttynyt Suomessa tuleen saman vian vuoksi
BMW-merkkisiä autoja on syttynyt tuleen ympäri Eurooppaa pakokaasujen kierrätykseen liittyvän vian takia. Ongelma koskee myös Suomea.
(Huom! Sähköautoista ei tule pakokaasuja.)
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakokaasujen kierrättäminen on älytöntä touhua, kyllä moottorin pitäisi saada ainoastaan puhdasta ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Munanjatke niille, joiden oma ei riitä.
Entäs naispuoliset bemarikuskit? Kommentoi nyt heitäkin! :D
Täällä pikkukaupungissa kaikki pojat haluavat 18-vuotiaana Bemarin. Ja kyllä sillä näyttää ihailua ja tyttöjä saavan. Sitten se myydään parin vuoden päästä ja vaihdetaan Canyoniin.
Alue: Aihe vapaa
Munanjatke niille, joiden oma ei riitä.