Kaveri pian 48v nainen haluaa lähitulevaisuudessa lapsia?
Olen huolestunut. Hän on sellainen manifestointeihin yms uskova ihminen, ja on syntynyt vaikutelma, että hän ei ihan ymmärrä että mahdollisuudet tuossa iässä ovat pienet. Vai ovatko? Olen huolissaan siitä, kun hän jossain kohtaa tajuaa asian. Olemme tunteneet pitkään ja hän koko ajan siirtää asiaa eteenpäin sanomalla, että eihän se nyt vuodesta voi olla kiinni että saako lapsia vai ei.
Kommentit (55)
Mä oon 47 eikä mulla ole ainakaan kierto lähtenyt vielä lyhenemään. Nuorimman lapseni sain 41-vuotiaana. Yllätysvauva, tärppäsi ensimmäisestä kierrosta keskimmäisen syntymän jälkeen.
Naisen hedelmällinen ikä on pitkä; kestää lähes 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi yövalvomisia enää olen 40+
Vanhemmiten unen tarve vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 47 eikä mulla ole ainakaan kierto lähtenyt vielä lyhenemään. Nuorimman lapseni sain 41-vuotiaana. Yllätysvauva, tärppäsi ensimmäisestä kierrosta keskimmäisen syntymän jälkeen.
Naisen hedelmällinen ikä on pitkä; kestää lähes 40 vuotta.
Tosin munasolut voivat jo olla vanhentuneita, hedelmöittymiskelvottomia vaikka kierto olisi vielä säännöllinen.
Ap, ei kai se yleensä vuodesta olekaan kiinni, mutta tuossa iässä ehkä jo 10-20 vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa hedelmöityshoitoihin ja käyttää nuoremman munasoluja, niin kyllä se varmasti onnistuu.
Hän nimenomaan haluaa omilla munasoluilla lapsia.
Ap
Minäkin haluan oman saaren lentokenttineen.
AP ei nyt parempaa provoa keksinyt 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa hedelmöityshoitoihin ja käyttää nuoremman munasoluja, niin kyllä se varmasti onnistuu.
Ap
Hollywood julkkikset pakastavat nuorena munasolujaan. Joita voi sitten käyttää vanhempana. Eli pätäkkää vaatii tämäkin toimenpide.
Lapsen saamiseen liittyy oleellisesti tässä tapauksessa ikä, eniten askarruttaa että jos vanhempi kuolee, kuka lapsesta huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen saamiseen liittyy oleellisesti tässä tapauksessa ikä, eniten askarruttaa että jos vanhempi kuolee, kuka lapsesta huolehtii.
47-vuotiaan tavoite-eläkeikä on 69 vuotta. Täytyyhän työikäisen pystyä huolehtimaan itsestäänkin ja töistään, joten miksei samalla pystyisi huolehtimaan myös lapsestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tosissasi etkä trollaa, niin kaverisi on tyhmä ja harhainen.
Olen tosissani. Hän on ihmisenä aivan ihana, siksi pelottaa jos hän romahtaa henkisesti asian tajutessaan. Enhän minä nyt ystävänä häntä voi myöskään lannistaa etukäteen sanomalla että todennäköisyydet ovat pienet?
Ap
Ihana kehitysvammainen. Normaalijärkinen tajuaisi että juna meni jo ja vihelsi mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko hänellä siittäjää tai saako jostain siittiöitä?
Vanhin synnyttänyt nainen on ollut 79-vuotta. (Intiassa)
Joten, miksi kaverin lapsi olisi sulta pois?
Ja kyllä, kyllä miehet. Ellette halua isäksi, muistakaa suojavarustus, aina, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sanotte siihen, kun Intiassa on syntynyt lapsia jopa yli 70-vuotiaille? Kyllä. Tsekatkaapa netistä.
Ei lasketa, jos ei ole laitettu alulle ihan perinteiseen tapaan.
Naisten hedelmällisyys alkaa laskemaan jo 30 vuoden iässä ja lasku jyrkkenee 35 vuotiaana.
On mahdollista voittaa lotossa ja on mahdollista saada luomuna ensimmäinen lapsi 48v. Kumpikaan ei ole kovin todennäköistä.
Mieheni on 67 ja hänen 99-vuotias emonsa on oikein hyvässä kunnossa. Hänellä on 3 nuorempaa sisarusta ja kaikki jo oli 65.