Median taudeilla pelottelu lähtenyt taas täysin laukalle
Hanta-virus näköjään saanut pyörät oikein kunnolla pyörimään. Nyt Ranskassakin jollain risteilyaluksella on "KARMIVA" tauti valloillaan. Kyse siis ripulista johon 90-vuotias matkustaja kuollut.
Olisko seuraavaksi uutinen vaikka meneillään olevasta siitepölykaudesta? Kyllä siihenkin voi varmaan kuolla.
Kommentit (29)
Enimmäkseen ihan asiallisia juttuja ja otsikoita, asioiden suhteuttaminen on sitä että ymmärtää jotain maailmasta eikä hypi seinille välittömästi jonkun klikkiotsikon takia.
Mullakin oli ripuli pari viikkoa sitten. Paska lensi ku varpusparvi! Tekisköhän vaikka iltalehti pienen jutun?
Sinäkin klikkasit ja luit? klikkiotsikot ovat just tota varten😄!
TURVAVÄLIT heti käyttöön. Siivous. Ja köyhille hantaraha kiireellä.
Vierailija kirjoitti:
No onpa yllättävää, kun se on tavattu Amerikassa jo vuonna 1976.
Päinvastoin. Andes viruksen on väitetty tarttuvan huonosti mutta tämä ei pidä paikkaansa aiempien epidemioiden tutkmustiedon pohjalta. Muutama tutkija onkin kritisoinut että yleisölle valehdellaan kun vähätellään asiaa. No jokainen pystyy nämä faktat kaivamaan esiin jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No jospa ne tyhmimmätkin kansalaiset oppi koronasta että pelkkää höpöhöpöä oli sekin vouhotus. Ja sama juttu nyt.
Ei nyt pelkkää höpöhöpöä kuitenkaan.
"Koronataudin pitkää oireyhtymää eli niin kutsuttua long covidia sairastaa Suomessa joitakin kymmeniä tuhansia aikuisia, arvioi neurologian professori Risto Roine." Tämä tieto on vuodelta 2021, mutta meitä sairastavia on edelleen paljon.
Niin, eihän koronaankaan kuollut kuin reilut 7 miljoonaa ihmista. Ja korona ei ollut niin varmasti tappava kuin tämä hansu-virus.
Olipa silmiä avaava dokumentti, nyt meitä viedään oikein todella lujaa. Mihin ja mikä on tarkoitus? Selvää on kuitenkin, että Davos/ Bilderberg porukka on suunattomassa ahneudessaan tämänkin vedätyksen takana. Suomen p-ka hallituksen perustuslaki väännöt on tuotava heti avoimesti kansan tietoon.