Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Median taudeilla pelottelu lähtenyt taas täysin laukalle

Vierailija
13.05.2026 |

Hanta-virus näköjään saanut pyörät oikein kunnolla pyörimään. Nyt Ranskassakin jollain risteilyaluksella on "KARMIVA" tauti valloillaan. Kyse siis ripulista johon 90-vuotias matkustaja kuollut.

 

Olisko seuraavaksi uutinen vaikka meneillään olevasta siitepölykaudesta? Kyllä siihenkin voi varmaan kuolla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa silmiä avaava dokumentti, nyt meitä viedään oikein todella lujaa. Mihin ja mikä on tarkoitus? Selvää on kuitenkin, että Davos/ Bilderberg porukka on suunattomassa ahneudessaan tämänkin vedätyksen takana. Suomen p-ka hallituksen perustuslaki väännöt on tuotava heti avoimesti kansan tietoon. 

Vierailija
22/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen ihan asiallisia juttuja ja otsikoita, asioiden suhteuttaminen on sitä että ymmärtää jotain maailmasta eikä hypi seinille välittömästi jonkun klikkiotsikon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ripuli pari viikkoa sitten. Paska lensi ku varpusparvi! Tekisköhän vaikka iltalehti pienen jutun?

Vierailija
24/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin klikkasit ja luit? klikkiotsikot ovat just tota varten😄!

Vierailija
25/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURVAVÄLIT heti käyttöön. Siivous. Ja köyhille hantaraha kiireellä.

Vierailija
26/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa yllättävää, kun se on tavattu Amerikassa jo vuonna 1976.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Andes viruksen on väitetty tarttuvan huonosti mutta tämä ei pidä paikkaansa aiempien epidemioiden tutkmustiedon pohjalta. Muutama tutkija onkin kritisoinut että yleisölle valehdellaan kun vähätellään asiaa. No jokainen pystyy nämä faktat kaivamaan esiin jos haluaa. 

Vierailija
28/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa ne tyhmimmätkin kansalaiset oppi koronasta että pelkkää höpöhöpöä oli sekin vouhotus. Ja sama juttu nyt.

Ei nyt pelkkää höpöhöpöä kuitenkaan.

 

"Koronataudin pitkää oireyhtymää eli niin kutsuttua long covidia sairastaa Suomessa joitakin kymmeniä tuhansia aikuisia, arvioi neurologian professori Risto Roine." Tämä tieto on vuodelta 2021, mutta meitä sairastavia on edelleen paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän koronaankaan kuollut kuin reilut 7 miljoonaa ihmista. Ja korona ei ollut niin varmasti tappava kuin tämä hansu-virus.