Johanna Tukiaisen uusimmat seikkailut
Kommentit (81)
Tekeekö vielä tiktok-liveä?
Viimeksi(?) kun oli katkon jälkeen "mökkilomalla" laittoi aika hupaisaa matskua. Tahattoman huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tuksu voisi toimia hyvänä esimerkkinä itselleen sekä TULEVILLE wannabe-julkkiksille!
Vuodet oli tietysti vähän eri, mutta älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan saadaksesi huomiota.
Nykypäivän tubettajat ja muut "vaikuttajat" ei ehkä ymmärrä, että a) loppuelämäsi ei ole somettamista, et saa siitä palkkaa/eläkettä b) kaikki mitä teet julkisesti somessa, voi kääntyä sua vastaan.
Mä nostan kyllä itselleni tubettamisesta palkkaa ja maksan eläkemaksuni. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa Johanna on ollut katkolla? Onko ollut apua?
No justhan se jäi rattijuopumuksesta kiinni. Mutta ei sillä ole näissä niin nuukaa, koska känni ei katkaise raittiutta eikä kertapanot estä selibaatissa elämistä.
Mikäs estäisi sinua mielenterveydeltään erittäin sairasta alkoholistia täällä solvaamasta? Tuleeko tuosta voimaantunut olo? Leuhkitko äidillesikin, että sait taas suoltaa jostain yhteiskunnasta syrjäytyneestä ja täysin tästä maailmasta irronneesta raukasta omasta mielestäsi fiksuja älynväläyksiä? Rääpit varmaan vammaisiakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin somessa pätkän, jossa Tuksu esitteli ahtaassa eteisessä takkejaan ja kehui miten hienoja ne ovat. Se mitä ylisti eniten oli ihan hemmetin likainen hihansuistaan. Missäköhän katuojassa oli se päällä kyntänyt? Ei edes tajua, että vaatteensa ovat likaisia!
Oliko se se missä puhui että samanlainen takki on Paris Hiltonilla?
Juuri se, katsoin itsekin miten voi edes esitellä niin likaista takkia, ihan puistatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain täysin sairasta siinä perheessä on ollut. Kaksi nuorta ihmistä jo kuolleita ja tuskin kauan menee, kun on kolmas.
Tätä oon itsekin miettinyt. Ei voi olla vain sattumaa. Jasmina vaikutti herttaiselta ja täysipäiseltä, todella surullista että kuoli.
Jäljellä olevista varmaan veli Joel enää ainoa ns. normaali.
Jännä. Että juuri perheen naispuolisilla jäsenillä on olut isoja ongelmia. Herää kysymys. Onko heidän lähellään ollut petoviilia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla tylsä elämä jos jonkun mt potilaan seikkailut kiinnostaa.
Myönnän, mulla on tylsää elämä. Mut onks kaikilla heillä tylsä elämä joita kiinnostaa enempi tai vähempi julkkisten kuulumiset?
Joku nuori äiti voi olla kiinnostunut esim. Sara Siepin, Lotta Hintsan tai Rosanna Kuljun vauva-arjesta, mikä täysin normaalia. Samoin uusia trendejä on kiva katsella eri asioissa. Meikkivihjeitä, mainontaa jne.
Mutta täysin eri asia on tällaisen vakavasti sairaan ihmisen pilkkaaminen. Kertoo pahuuden todellisen luonteen. Häntä ei tarvitse kunnioittaa, ja voi inhota sydämensä kyllyydestä, mutta millainen ihminen käyttää aikaansa jossain palstalla haukkumalla syyntakeetonta? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain täysin sairasta siinä perheessä on ollut. Kaksi nuorta ihmistä jo kuolleita ja tuskin kauan menee, kun on kolmas.
Tätä oon itsekin miettinyt. Ei voi olla vain sattumaa. Jasmina vaikutti herttaiselta ja täysipäiseltä, todella surullista että kuoli.
Jännä. Että juuri perheen naispuolisilla jäsenillä on olut isoja ongelmia. Herää kysymys. Onko heidän lähellään ollut petoviilia?
Eiköhän liene ollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, mulla on tylsää elämä. Mut onks kaikilla heillä tylsä elämä joita kiinnostaa enempi tai vähempi julkkisten kuulumiset?
Joku nuori äiti voi olla kiinnostunut esim. Sara Siepin, Lotta Hintsan tai Rosanna Kuljun vauva-arjesta, mikä täysin normaalia. Samoin uusia trendejä on kiva katsella eri asioissa. Meikkivihjeitä, mainontaa jne.
Mutta täysin eri asia on tällaisen vakavasti sairaan ihmisen pilkkaaminen. Kertoo pahuuden todellisen luonteen. Häntä ei tarvitse kunnioittaa, ja voi inhota sydämensä kyllyydestä, mutta millainen ihminen käyttää aikaansa jossain palstalla haukkumalla syyntakeetonta? Niinpä.
No itse asiassa, en ole haukkunut sanallakaan Johannaa täällä. Tein vain aloituksen.
Mutta ymmärrän pointtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa, en ole haukkunut sanallakaan Johannaa täällä. Tein vain aloituksen.
Ok. Mä olin eri, joka sulle ensin kommentoi, unohdin alittaa tunnisteen 'eri'.
Lapsi saatiin häneltä onneksi huostaan, mutta on järkyttävää, kuinka ei näitä mielisairaita saada holhoukseen ja pysyvään hoitoon. Ovat sitten pilkan aiheena ja lehdistön myyntivalttina, kun heidät katsotaan ns. normaaleiksi, kun asuvat tavallisten työssäkäyvien keskuudessa vuokralla, käyvät kaupassa, saavat rauhassa tehdä tuhojaan jne, vaikka oikea osoite olisi laitos.
Me tehtiin töitä pitkään, että saatiin taloyhtiöstä tällainen nisti pois. Se hajotti kaverinsa kanssa mm. poliisiautonkin, kun erehtyivät pysäköimään pihaan. Näin parvekkeelta. Vuokranantajille riittää että sossu maksaa kaikki niiden kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas "jännä". Ei voi typerämmin aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas "jännä". Ei voi typerämmin aloittaa.
Tuo kertoo oikein hyvin pään sisäisen maailman, kun yhdistää termin 'jännä' samaan lauseeseen noin järkyttävän asian yhteyteen, on se sitten tapahtunut lapsuudessa tai ei. Jollekin on näköjään jännää mietiskellä ja mässäillä jollain noin kammottavalla, mikä suistaa nuoren ihmisen, ja pahimmassa tapauksessa pienen lapsen, elämän täysin pois raiteiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin muutama viikko sitten kadulla, näky oli surkuhupaisa, säälittäväkin. Lyhyt, lihava pallo, jolla likaiset, epäsopivat vaatteet, hiusjatkeet sotkuisina takkuina päässä ja kasvot tummanruskean meikkivoiteen ( lian? ) peitossa. Ihmiset tuijottivat.
Nämä kommentit tässä ketjussa on hyvä todiste siitä, että Suomalaiset todella ovat kiusaaja kansaa. Suomalaisten ego perustuu jonkun toisen kiusaamiseen. Ilkeitä kommentteja satelee. Toki Tukiaisesta ei tarvitse pitää eikä hänen elämäntyylistään, mutta nää tämän kaltaiset kommentit on kommentoijan oman itsensä pönkkäämistä, mutta saatte itsenne näyttämään jopa säälittävämmältä kuin Tuksu ja kiusaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muutama viikko sitten kadulla, näky oli surkuhupaisa, säälittäväkin. Lyhyt, lihava pallo, jolla likaiset, epäsopivat vaatteet, hiusjatkeet sotkuisina takkuina päässä ja kasvot tummanruskean meikkivoiteen ( lian? ) peitossa. Ihmiset tuijottivat.
Nämä kommentit tässä ketjussa on hyvä todiste siitä, että Suomalaiset todella ovat kiusaaja kansaa. Suomalaisten ego perustuu jonkun toisen kiusaamiseen. Ilkeitä kommentteja satelee. Toki Tukiaisesta ei tarvitse pitää eikä hänen elämäntyylistään, mutta nää tämän kaltaiset kommentit on kommentoijan oman itsensä pönkkäämistä, mutta saatte itsenne näyttämään jopa säälittävämmältä kuin Tuksu ja kiusaajilta.
Ite oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot!
Minä en kiusaa ketään hänen ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi saatiin häneltä onneksi huostaan, mutta on järkyttävää, kuinka ei näitä mielisairaita saada holhoukseen ja pysyvään hoitoon. Ovat sitten pilkan aiheena ja lehdistön myyntivalttina, kun heidät katsotaan ns. normaaleiksi, kun asuvat tavallisten työssäkäyvien keskuudessa vuokralla, käyvät kaupassa, saavat rauhassa tehdä tuhojaan jne, vaikka oikea osoite olisi laitos.
Me tehtiin töitä pitkään, että saatiin taloyhtiöstä tällainen nisti pois. Se hajotti kaverinsa kanssa mm. poliisiautonkin, kun erehtyivät pysäköimään pihaan. Näin parvekkeelta. Vuokranantajille riittää että sossu maksaa kaikki niiden kulut.
Olen samaa mieltä, aiemmin mielisairaat saivat asua ja toteuttaa harhojaan Nikkilän mielisairaalan kaltaisissa laitoksissa. He olivat silmälläpidon ja hoivan piirissä, toisaalta muu yhteiskunta ei joutunut kärsimään heidän epävakaudestaan. Luin joskus kiinnostavan kirjn joka taisi olla nimeltään Kellokosken Prinsessa, kertoi Tukiaisen kaltaisesta henkilöstä. Ei tosin alkoholiongelmaa, mutta saa elää elämänsä kymmeniä vuosia tuon yhteisön jäsenenä. Nyt mielisairaat ovat heitteillä. Suomesta on tullut julma maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain täytyy olla pahasti pielessä, jos itsensä tuhonneelle pitää päästä nauramaan. Siellä voi olla vaikka mitä traumaa taustalla. Suomalaiset tosiaan ovat pahantahtoista kiusaajakansaa, katkeria, kateellisia ja aina ivallisina selän takana puukottamassa.
Olen joutunut monta ystävyyssuhdetta katkaisemaan, niin pahasti on loukattu ja petetty. Mitään en ole kuitenkaan tuossa hommassa menettänyt. Samaiset ihmiset riitelevät toistensa kanssa ja mistään ei löydy iloa elämään. Pysyn kaukana. Eivät ole yhtään parempia kuin ne joita haukkuvat ja pilkkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, aiemmin mielisairaat saivat asua ja toteuttaa harhojaan Nikkilän mielisairaalan kaltaisissa laitoksissa. He olivat silmälläpidon ja hoivan piirissä, toisaalta muu yhteiskunta ei joutunut kärsimään heidän epävakaudestaan. Luin joskus kiinnostavan kirjn joka taisi olla nimeltään Kellokosken Prinsessa, kertoi Tukiaisen kaltaisesta henkilöstä. Ei tosin alkoholiongelmaa, mutta saa elää elämänsä kymmeniä vuosia tuon yhteisön jäsenenä. Nyt mielisairaat ovat heitteillä. Suomesta on tullut julma maa.
Kyllä. Prinsessasta taitaa olla elokuvakin. Kun elämä on täyttä harhaa. Yhteiskunta on yhtä heikko kuin sen heikoin lenkki. Näistäkin on pidettävä huolta.
On hyvin surullista huomata, että kiusaamismentaliteetti ei muutu, vaikka sitä yritetään kaikin keinoin kitkeä. Vai yritetäänkö oikeasti, kun esim. koulumaailmassa kiusaaja saa yleensä jatkaa ja kiusattu siirretään eri kouluun? :o
Itse olen moni kertainen työpaikkakiusaamisen uhri. Jo silmistä yleensä näkee kun tällainen tulee vastaan. Siihenkin harjaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tuksu voisi toimia hyvänä esimerkkinä itselleen sekä TULEVILLE wannabe-julkkiksille!
Vuodet oli tietysti vähän eri, mutta älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan saadaksesi huomiota.
Nykypäivän tubettajat ja muut "vaikuttajat" ei ehkä ymmärrä, että a) loppuelämäsi ei ole somettamista, et saa siitä palkkaa/eläkettä b) kaikki mitä teet julkisesti somessa, voi kääntyä sua vastaan.
Nykyään kyseessä ei ole edes ilmiö jossa yksittäiset (usein mt-ongelmaiset) henkilöt hakee huomiota hinnalla millä hyvänsä koska haluavat olla kuuluisia ja sitten päätyvät Seiskajulkkikseksi. Tubettamisen kulta-aika jolloin ihmiset pystyivät luomaan ihan oikean vaikuttajan uran ilman nöyryyttäviä elementtejä ja siirtyä siitä vaikka tv-juontajiksi, meni jo kauan aikaa sitten. Modernin netin algoritmit suosii kontroversaalia materiaalia ja siksi kaikki rage bait yms. on ainoa keino nousta 5min kuuluisuutta pysyvämmäksi hahmoksi - ja tehdä rahaa. Kun näette näitä Stagaloita ja muita tuolla, niin muistakaa että raha on aina se motivaattori. Ehkä maineesi menee, mutta moni arvioi että se rahamäärä kyllä korvaa sen tässä kapitalismihelvetissä jossa rehellisellä työllä ei enää pärjääkään.
Siinä mielessä Tuksu on näille varoittava esimerkki vain siitä ettei niistä skandaaleista revi kaikkea hyötyä irti. Hänellä on tehty aivan valtavasti rahaa keltaisessa lehdistössä, mutta hän on aina paininut talousvaikeuksissa.
Kyllä, sama henkilö.
🇺🇦🇮🇱