Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiinteistöihin ja maa-alueisiin pitäisi saada päästömaksut
13.05.2026 |
On aivan väärin, että kiinteistöjen ja maa-alueiden omistajat eivät osallistu toimenpiteisiin ilmastonmuutosta vastaan. Riittävän suuri pakollinen päästömaksu vero on ratkaisu.
Kommentit (3)
Meillä jokaisella on oma vastuumme ilmastonmuutoksen torjunnassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monilla on varaa maksaa paljon enemmänkin. Ei se voi olla rahasta kiinni.
Alue: Aihe vapaa
Ja jokaiselle peräreikään etäluettava kaasumittari, joka veloittaa päästöjen mukaan.