Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Vuotoa rv 7:llä

12.05.2007 |

Verta tiputtelee..olen rv 7. Onkohan alkava keskenmeno?? Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että km voi olla myös ihan kivuton. Testi näytti negaa. Ja aivan varmasti se oli plussa viikko sitten. =/ No, uutta yritystä siis, jospa meillekin se kuopus saataisiin. Voimia kaikille km:n kokeneille!!

Vierailija
2/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että teillekin se onni suotaisiin..

Ja olen kuullut, että keskenmenon ja raskauden jälkeen yleensäkin kehossa on ilmeisemminkin sellaista hormoonia paljon, jonka seurauksena raskautuminen on " helpompaa" . Korjatkaa joku jos olen ihan väärin ymmärtänyt..

Toivotaan siis, että mahdollisimman pian tärppäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa ihan normaalia tuo tiputteluvuoto. Mulla itellä oli vielä viikolla 10+. Varsinki sillon jos nyt pitäisi ajallisesti olla kuukautiset niin ihan normaalia. Jos Vuoto muuttuu runsaaksi ja muuten on kipuja voi olla syytä huoleen. Jos olet hirveän huolissasi soita huomenna neuvolaan ja kysy sieltä apua

Teresa81&ötökkä 25+4

Vierailija
4/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on huonoja kokemuksia alkuraskauden tiputteluvuodosta. Ekassa raskaudessa tiputteli vähän kuukautisten aikaan, vuoto kuitenkin loppui, ja raskaustestissä plussa. Pieni vuoto alkoi uudelleen rv 6 +0, ja vatsaa vihlaisi kerran ilkeästi. Vuoto kuitenkin taas loppui parin päivän päästä. Keskenmennyt raskaus (alkio ei tullut itsestään ulos) havaittiin ultrassa rv 9. Nyt mulla on menossa siis toinen raskaus rv 6 +4 ja taas samat oireet... vielä ei oo sitä vihlaisua tullut, mutta normaali kohdun/munasarjojen " juilinta" on muuttunut ajoittain melko kovaksikin alavatsan jomotteluksi... Ja siis ihan hivenen tulee ruskeaa vuotoa valkovuodon seassa. Eli ei suuria toiveita :(.

Vierailija
5/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudessa rv6-14 välisenä aikana lähes joka viikko ja välillä monta päivää putkeen.. Syytä ei löytynyt missään vaiheessa, vain epäilyjä. Mutta vauva voinut koko ajan hyvin.

nyt ollaan jo rv 31+3

Vierailija
6/9 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1raskaus on menyt kesken kun on alkanut tiputtelua 7-8viikolla. Muilla kerroilla (3krt) ei ole mennyt kesken ja ei ole ollut vuotoakaan.

Keskenmenossa viikon ajan oli pientä tiputtelua kunnes alkoi vuotaa kunnolla ja menin lääkäriin... :(

Vierailija
7/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä huolestua muiden kertomuksista, mutta minullakin oli vuotoa noin viikolla 7 ja kesken meni. Mutta jokainen tapaus on yksilönsä ja hyvin monilla on alkuraskaudessa pientä tiputteluvuotoa ja synnyttää normaalisti, eli jos jatkuu niin käy äippäpolilla tutkituttamassa asia.

Toivotaan parasta :)

Vierailija
8/9 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin vuodan, ei ole tullut minkäänlaisia hyytymiä/klimppejä vuodon mukana, ja täysin kivutonta. Nyt vuotanut 6pv. Neuvolasta sanoivat että km ilmeisemmin, luonto hoitaa. Ihmetyttää vaan tämä kivuttomuus.. ja " siisti" veri. Huomenna teen uuden testin ja jos plussaa niin läkäriin mentävä. Ihmeellistä. Onko Km aina kivulias?? T. Ap

Vierailija
9/9 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli km rv 6 ja ei ollu kipuja ja vuoto kesti vain 3 vrk ja ei edes kovin runsasta. Tein rtestin 2 vko myöhemmin ja negaa näytti, raskauduin heti perään ja nyt menossa rv 9+ (puolentunnin kuluttua)5

välillä käyny mielessä, että oliko km kun niin kivuton ja vähä vuotoinen, mutta kyllä se taisi olla. Toisilla taas vuotaa pitkiäkin aikoja ja aika reilusti, eikä silti ole km, Tsemppiä sinulle