Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV yrittää pakottaa ihmiset katsomoon -kohdennettuun mainontaan. Älkää suostuko!

Vierailija
13.05.2026 |

Maikkari yrittää saada kaikki nettikäyttäytymistieyonne. 

 

Tää on tarkoituksellista, että muka ei ole päästy sopimukseen. Ja nyt eivtelkku näy lähes miljoonasss taloudessa.Haluavat vaan yrittää totuttaa ihmisiä sinne kohdennettuihin pakkomainoksiin katsomoon. 

 

Ei kiitos! 

Jatkuvasti katsomossa tulee viesti et mentävä kännykälle syöttään koodi, jotta voivat yhdistää netti evästeet katsomon mainoksiin. Kun tyhjentää ensi selainhistorian kännykässä ja syöttää vahvistuskoodin nii eipä aukeekaan katsomo! Jotain meni pieleen..

 

Vasta kun selailet kännykällä nettiä että tulee evästeitä ja sitten syöttää koodin niin katsomo toimii.

 

En enää suostu tähän. Pärjään ilman maikkaria.

 

Mtv boikottiin! Menköön vaikka konkkaan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peestä

Vierailija
2/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa ja MTV yrittävät molemmat hyötyä tästä nyt. Onkobjopa niin että on kulisseissa jo sovittu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schibsted ei kyllä mihinkään konkkaan mee. Päinvastoin, ostaa loputkin suomifirmat.

Vierailija
4/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa ja MTV yrittävät molemmat hyötyä tästä nyt. Onkobjopa niin että on kulisseissa jo sovittu 

Eshittification.

Vierailija
5/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes saa ladattua TV katsomoa :(

Vierailija
6/6 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa ja MTV yrittävät molemmat hyötyä tästä nyt. Onkobjopa niin että on kulisseissa jo sovittu 

MTV on tässä se kusipää. 30 % kotitalouksista ei näe lätkän finaalia siten, kuin laki vaatii. Ymmärrän kyllä että MTV:llä on taloudelliset intressinsä ja se on ihan ok, mutta tämän kiistan olisi voinut hoitaa aiheuttamatta vitutusta 30% kansasta. Elisa tarjosi, että jos näytettäisiin edes pelit, kuten laki vaatii, mutta ei kelvannut maikkarille. Itse en aio kuluttaa kyseistä mediaa jatkossa vaikka se palaisi saataville. Aika dorkaa liiketoimintaa kusta 30% kansan muroista vaikka tarjolla on ollut vaihtoehto välttää tekemästä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi