Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä siinä on kun sähköpostiin pöllähtää yhtäkkiä uutiskirjeitä jotka olen lopettanut aikoja sitten?
12.05.2026 |
Kiva, että olen jossain postituslistoilla ilmeisesti maailman loppuun asti jollen käy erikseen pyytämässä, että poistakaa nyt tämä osoite/tili teiltä kokonaan. Ja miksi saan uutiskirjeitä jotka olen perunut enkä ole tilannut uudelleen missään vaiheessa! Menkää hemmettiin roskaposteinenne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama. Olen klikannut uutiskirjeestä nettisivulle ja poistanut osoitteeni postituslistalta, mutta kappas vaan, ei auta mitään. Niille pitää lähettää erikseen jyrkkäsanainen meili, jossa poistoa perustellaan tietosuojalailla ja uhataan raastuvalla, ellei se spämmi lopu. Näin olen saanut rauhan. Mutta ei tuota aina jaksa tehdä. Kunhan alkaa tarpeeksi kismittää, niin aktivoidun taas kirjelmöimään.