Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin Doximed-antibiootin, ekan tänäaamuna, ja nyt 1h sen jälk alkoi raju oksentelu

Vierailija
20.12.2011 |

Miten toimia, paketin sisällä oleva lappu sanoo että yleisiä sivuoireita pahoinvointi, oksentelu ja ripuli.

Lääkkeen nimi Doximed.

Mulla on aivan hirveä olo, oksentanut jo pari kertaa ja kunnolla:´´(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen koommin en oksentanut

Oksennat kumminkin taas huomenna, kun otat sen huomisen pillerin. Soita lääkärille ja pyydä toinen kuuri.

ap:n kysymyksestä on monta vuotta

Vierailija
22/32 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Aika huimaa, kuinka laakkeet vaikuttaa niin eri tavoin eri ihmisiin. Oon ottanut doksisykliinia melkein kolme kuukautta malarianestolaakityksena ja ei ole ollut mitaan sivuvaikutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doximycin aiheutti minulla kauhean humalaisen olon, kuin huumeissa olisi ollut. Outoa huimausta, silmät "zoomasivat" kauas-lähelle, mitään ei pystynyt tarkentamaan. Pakko lopettaa kuuri ja toisella kerralla sama juttu. En enää huoli mokomaa ab:ta.

Vierailija
24/32 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko sen ruuan kanssa? Se pitäisi aina ottaa ruuan yhteydessä, sillä tyhjään mahaan otettuna aiheuttaa pahoinvointia. Apteekista varmaan neuvottiin? Mullakin tuli siitä tositosi paha olo, kun kerran kokeilin tyhjään vatsaan, mutta en sentään oksentanut oikeasti. Meni ohi parin tunnin päästä.

Vierailija
25/32 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänään Doximycin kuurin. Otin maitohappobakteeria ja söin ennen lääkkeenottoa ja puolen tunnin päästä kaikki tuli ulos. Lääkäri määräsi uuden lääkkeen eikä ole ainakaan vielä 2 tuntia lääkkeenotosta aiheuttanut pahoinvointia.

Kauhea lääke, en ole koskaan aikaisemmin reagoinut mihinkään antibioottiin noin.

Vierailija
26/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tänään otin 4 pillerin tänään ja hirveä mahakipu ja nyt oksentanut kerran ja olo helpotti hetkeksi 7h jälkeen, kunnes taas päätin syödä ja pahaolo tuli takaisin. Aattelin hakea huomennaa maitohappobakteereja kaupasta jos helpottaisi. ja lääke tosiaa Doximed 150mg

Vierailija
27/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit urpo sen tyhjään mahaan. Se pitää vetää kunnon aterian kanssa, ilman maitotuotteita (myös ilman kalkkia, rautaa, magnesiumia ...)

Muutoin käy just noin.

Vierailija
28/32 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Doximed kuurin hengitysteiden tulehdukseen ja koko ajan paha olo ja hyvin väsynyt. En oksentanut, mutta hyvin lähellä oli. Otin lääkkeet ohjeiden mukaan. Outoa, kun lääkkeen pitäisi parantaa oloa, mutta aiheuttaakin ihan muuta. Jos tulee vielä tarvetta antibiootille, niin tätä en ainakaan halua.

Vierailija
29/32 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehduarvot oli 30 kun pitäis olla 3-5 tms.

Ja kovat vinkunat keuhkoissa.

ap

Tosi matalat arvothan sulla on.

Vierailija
30/32 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla auttaa ihmee hyvin toi doksisykliini, ekan päivän jälkeen ei irtoo enää nii paljo limaa - https://hespac.com/doxycyclinefi.htm

Vierailija
31/32 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antibioottikuurin aloittaa, on tärkeää että lääkkeet pysyvät sisällä eikä kuuria joudu keskeyttämään. Kannattaa siksi ottaa heti yhteyttä lääkekuurin määränneeseen tahoon, jos lääkkeet aiheuttavat voimakasta pahoinvointia. Niin minäkin tein. En muista enää, minkä nimisestä antibiootista oli kyse. Lääkäri muutti heti e-reseptin kuultuaan oksentelusta. Sain antibiootteja, jotka eivät aiheuttaneet oksentelua eikä ripulia, joten antibioottikuuri onnistui.

Vierailija
32/32 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te urpot kommentoitte 15 vuotta vanhaan ketjuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan