Haluaisin kesäromanssin, mutta mistä niitä miehiä oikein löytää?
Kommentit (43)
Itsekin ajattelin hankkia kesäromanssin, mutta suunnitelmiin tulikin muutos, ja vetäydynkin kesäksi luontoon ja tutkin Kashmirin shaivismia ja advaita vedantaa. m
Kiinassa olis, kuulemma, naisvaje.
No sieltä Tinderistä tms. tietysti, mutta myös esimerkiksi näistä:
- klubilta/keikoilta/tanssitapahtumista
- kaupasta
- bussipysäkiltä
- ruokaravintolasta
- kadulta
- rannalta
- urheilutapahtumista
- museosta
- kavereiden ja muiden tuttujen kautta
- töiden ja opintojen kautta
- liikenteestä
Tule kesälavalle tanssimaan tai ruskaviikoilla lappiin.
Laivalla on porukkaa eri puolilta Suomea
Jos olet edes siedettävän näköinen ja omaat kohtalaiset sääret, minihame ja leveä hymy riittävät...
Peräkammareissa niitä makaa maaseudulla äitiensä passattavana ja katkeroitumassa, kun naiset eivät hae heitä kotoa suhteeseen.
Eli auto vain alle ja koputtelemaan oville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi ei riitä Tinderiin?
Riittää toki, mutta siellä suurin osa on etsimässä vaan kertakäyttötavaraa.
Ap
Mutta ei kaikki. Laita vaihtoehto: Etsin pitkää juttua, lyhytkin käy. Jos jää roikkumaan, potkaise syksyllä pihalle
Irtoseksiä nämäkin on vailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sieltä Tinderistä tms. tietysti, mutta myös esimerkiksi näistä:
- klubilta/keikoilta/tanssitapahtumista
- kaupasta
- bussipysäkiltä
- ruokaravintolasta
- kadulta
- rannalta
- urheilutapahtumista
- museosta
- kavereiden ja muiden tuttujen kautta
- töiden ja opintojen kautta
- liikenteestä
Listassasi oli vain kaksi kohtaa, joissa tutustumista voisi edes teoriassa tapahtua. Käytännössä harvemmin niissäkään.
Henk koht en ymmärrä, miksi ns. normaalien* ihmisten on niin vaikea luontevasti ryhtyä edes juttusille. Pelätäänkö vastapuolta niin paljon?
*normaalilla tarkoitan tässä tavallista, kunnollista ihmistä; poislukien saalistajat ja hullut
Vierailija kirjoitti:
Jos olet edes siedettävän näköinen ja omaat kohtalaiset sääret, minihame ja leveä hymy riittävät...
Kohtalaiset sääret?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet edes siedettävän näköinen ja omaat kohtalaiset sääret, minihame ja leveä hymy riittävät...
Kohtalaiset sääret?
Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Kohtalaiset sääret ovat normaalit sääret, ei mitkään luuviulun tikut tai kehopositiivisen pölkyt vaan sellaiset naiselliset sääret, joita kehtaa näyttää pitemmästikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet edes siedettävän näköinen ja omaat kohtalaiset sääret, minihame ja leveä hymy riittävät...
Kohtalaiset sääret?
Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Kohtalaiset sääret ovat normaalit sääret, ei mitkään luuviulun tikut tai kehopositiivisen pölkyt vaan sellaiset naiselliset sääret, joita kehtaa näyttää pitemmästikin
Ei mulla sitten varmaan ole kohtalaiset sääret, kun ne on sun makuun liian ohuet.
Ap
Laita johonkin treffipalstalle että annetaan persettä. Jos olet kovin läski, voi mennä alkusyksylle.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa olis, kuulemma, naisvaje.
Kääk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi ei riitä Tinderiin?
Riittää toki, mutta siellä suurin osa on etsimässä vaan kertakäyttötavaraa.
Ap
Onko niin tiukkaa tarjolla että kestää usemmankin käyttökerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi ei riitä Tinderiin?
Riittää toki, mutta siellä suurin osa on etsimässä vaan kertakäyttötavaraa.
Ap
No kesäromanssiahan itsekin olet hakemassa joten mikä niinkuin ongelmana? Eli ajattelit kesän käyttää miestä ja heittää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet edes siedettävän näköinen ja omaat kohtalaiset sääret, minihame ja leveä hymy riittävät...
Kohtalaiset sääret?
Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Kohtalaiset sääret ovat normaalit sääret, ei mitkään luuviulun tikut tai kehopositiivisen pölkyt vaan sellaiset naiselliset sääret, joita kehtaa näyttää pitemmästikin
Pitääkö tämä ymmärtää niin, että miehen kesäromanssi on säärten kanssa joita kehtaa näyttää pidemmästikin minimekon kanssa? Ne tekee siis naisesta mukavan ja rennon mutkattoman seuralaisen jonka kanssa osuu yksiin niin ajatukset kuin huumorintajukin eli yhdessä on kiva olla?
Vastaavasti sitten ne ei-niin-kohtalaiset sääret eli tikut tai tukit tekee naisesta aivan tyhmän jonka kanssa ei voi olla mukavaa eikä hauskaa eli sellaista ei voi edes harkita mihinkään kesäromanssiin saati vakavampaan suhteeseen.
Tämä selvä.
Hämeenlinnan keskiaikaisfestivaali, olen siellä 13.6. Nähdään portilla lippuluukun jälkeen, tasan kello 15. Tunnistan sinut oikean korvantauksen kukasta.
Terveisin Ritarisi
Terassit ja festarit on aika hyviä paikkoja. Niissä myös näkee heti, jos joku on sitä sorttia, että juo liikaa. Jos siis ei halua juomaria.