Vanessa laihtui 60 kiloa ja kohtaa nyt järkyttää käytöstä
Kommentit (45)
Minä taas hoikkana saan kuulla vaan kettuilua hoikkuudestani tämän tästä ja pitäisi kuulemma syödä vähän enemmän että minäkin olisin sellainen 150kg tankkeri
Vierailija kirjoitti:
Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?
Ihmisten itsekorostustarve on melkoinen. Tuokin Vanessa ottanut yhteyttä lehteen, että saisi sen 15 minuuttiakaan julkisuudessa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?
Tatskat? Sierainrengas? Raivotukka?
No onko ihme tuolla salirungolla että miehet jää pitämään ovea auki ja muuta kivaa :D