Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanessa laihtui 60 kiloa ja kohtaa nyt järkyttää käytöstä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?

Vierailija
42/45 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas hoikkana saan kuulla vaan kettuilua hoikkuudestani tämän tästä ja pitäisi kuulemma syödä vähän enemmän että minäkin olisin sellainen 150kg tankkeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?

Ihmisten itsekorostustarve on melkoinen. Tuokin Vanessa ottanut yhteyttä lehteen, että saisi sen 15 minuuttiakaan julkisuudessa. 🙄

Vierailija
44/45 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskat? Sierainrengas? Raivotukka?

Vierailija
45/45 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ihme tuolla salirungolla että miehet jää pitämään ovea auki ja muuta kivaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan