Vanessa laihtui 60 kiloa ja kohtaa nyt järkyttää käytöstä
Kommentit (48)
Minä taas hoikkana saan kuulla vaan kettuilua hoikkuudestani tämän tästä ja pitäisi kuulemma syödä vähän enemmän että minäkin olisin sellainen 150kg tankkeri
Vierailija kirjoitti:
Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?
Ihmisten itsekorostustarve on melkoinen. Tuokin Vanessa ottanut yhteyttä lehteen, että saisi sen 15 minuuttiakaan julkisuudessa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?
Tatskat? Sierainrengas? Raivotukka?
No onko ihme tuolla salirungolla että miehet jää pitämään ovea auki ja muuta kivaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen videon, ei siinä nyt mitään järkyttävää ole, paljon enemmän omaa tulkintaa että ihmiset hymyilevät enemmän ja antavat enemmän mokia anteeksi ja pitävät ovia auki tms. Yläasteella joku pissis sanoi sitä lihapullaksi ja siitä on edelleen traumat aka pyörittelee sitä päivittäin mielessä. Lääke tähän, vähemmän somea ja hyväksynnän hakua muilta. Posia toki että sai painonsa hallintaan ja elämän paremmin kuosiin, mutta nyt ei kannata jäädä vanhaan identiteettiin kiinni uhriutumaan.
Entä vanhempien vastuu?
sitäkin lienee enää turha pyöritellä, kannattaa keskittyä siihen mihin nyt voi vaikuttaa. Mahtava saavutus pikkuhiljaa terveellisillä valinnoilla päästä tähän sen sijaan että olisi tarttunut ohitusväyliin(lääkkeet, ankarat dieetit tms).
Ei ole. Täälläkin palstalla istuu tuhansia vanhempia aamusta iltaa haukkumassa muita samaan aikaan kun heidän lapset saavat osakseen sitä kohtelua mitä tämäkin nuori nainen on saanut. On helpompaa kasvattaa terveita lapsia, kuin korjata rikkinäisiä.
Täällä yksi vanhempi jolla on pahasti liian lihava yläkoululainen lapsi. Olisin halunnut rajoittaa tilanteita joista lihominen on johtunut, mutta toinen vanhempi ei ole sitä hyväksynyt. Ei ole auttanut etten ole antanut rahaa, vaan lapsi on ottanut minun lompakosta rahaa. Toinen vanhempihan ei sitä uskonut ennen kuin pystyin todistamaan asian. Olisin halunnut että lapsella olisi arkiliikuntaa ja aktiivisuutta ja edes pientä liikettä päivittäin, mutta se ei ole sopinut toiselle vanhemmalle. Lapsen pitää saada lojua koko ilta sängyssä puhelimella ja vieraantua oikeasta elämästä. Minä kärsin tilanteesta, mutta ei ole ollut mitään keinoja vaikuttaa.
Noku geenit lihotti niin ei voi laihtua....vai miten se olikaan palstan voimiksien selitys.
Oi oi. Jaksuli-halit ja voimaantumisia.
Nää "laihduin ja yhtäkkiä kohdellaan eri tavalla" on musta ihan outoja, koska itse en ole saanut hoikkana mitään erityiskohtelua. Ihmiset ei ole erityisen kivoja eikä kukaan tule koskaan muuten vain juttelemaan julkisilla paikoilla. Mikähän musaa on vikana?