Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan jaksaa tällästä

Vierailija
12.05.2007 |

Hyvin alotettu, mutta miten oikeesti kukaan jaksaa tällästä että mies jättää tulematta kotiin baarista??

Meillä on kaksi lasta, ja asiat olleet ihan hyvin. Ja sitten tekee näin??

Itse en oo saanut unta koko yönä, ja pitäisi jaksaa vielä tämä päivä lasten kanssa olla.

Itkettää niin pirusti, kun ei tiedä onko toinen kunnosa. Vai kenties jonkun toisen naisen kainalossa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ennen tehnyt näin? Meneekö teillä hyvin..?

Miksi hän oli baarissa: muuten vain vai joku firman tilaisuus?

Tsemiä sinulle!

Vierailija
2/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tosi huolissani, kun ei vastannut puhelimeen ja kun tuli viideltä (kaveri asuu aika lähellä) änkyräkännissä, olin aivan raivona. Ei ollut koskaan aiemmin ollut poissa, eikä nytkään baarissa, mutta se juuri raivostutti eniten, että huolestuin turhaan. Miehet osaa olla tosi ajattelemattomia ja jos on työpaineita, voivat juoda ihan tolkuttomaan kuntoon itsensä. Ennen nykyistä työtä, mies ei juonut juuri lainkaan. Koita kestää ja yritä rauhoittua, soita vaikka jollekin läheiselle ystävälle ja pura pahaa oloa.

Vierailija
4/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkaan? Tuo nyt on mitä ekana tulis mieleen, jos ei ole ilmoitellut mitään. Pianhan niiden sit pitäiskin se sieltä herätellä ja toimittaa kotiin.

Toivotaan ettei mistään ikävämmästä ole kyse, vaikka kyllä meillä ainakin tuostakin jo höyhenet pöllyis muutaman päivän!

Vierailija
5/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tehnyt tällästä ennen, lähti ilmottamatta mitään baariin. Kavereiden kanssa.

Olen soittanut mutta ei vastaa, tosin tekstiviesteihin vastaa. Ja sano ettei tule kotiin koska haluaa olla kännis mielummin ku perheen kanssa....

kiva äitienpvä mulla

Vierailija
6/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei putkassa kun vastaa puhelimeen. On tää niin kumma että miehillä on oikeus tehä näin...

Vierailija
7/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vakavan jutustelun paikka, kunhan joskus kotiutuu. Älä anna asian unohtua, vaikka olis katuvainen! Tsemppiä, toivottavasti kotiutuu tänään ja saatte asioita jo huomiseksi puhuttua. t. 5

Vierailija
8/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan jaksaa tällästä?? ei kait tässä auta muu kuin erota

Vierailija
9/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hiljaselta vaikuttaa että tulis kotiin tänään. Tuntuu vaan niin pirun pahalta...

Vierailija
10/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. On vaan ruvennut vastuu painamaan ja halusi vapaapäivän kaikesta. Se onko se oikein sinua kohtaan - ei tietenkään ole. Olet syystä loukkaantunut, muttei hänestä varmaan ole tänään asiasta keskustelemaan. Paras kosto on, että suunnittelet nyt jotain kivaa sinulle ja lapsille ja viis veisaat koko äijästä. Lähtekää jonnekin nauttimaan kivasta ilmasta. Pakkaa eväitä, ulkoilkaa, kyläilkää. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa ja se, ettet olekaan itkusilmäisenä vastassa yllättää hänet. Voihan olla, että huomenna on jo toisin.

Hyvää äitienpäivää sinulle kuitenkin. Nauti huomisestakin päivästä lasten kanssa tai mene äidillesi käymään.

Vierailija
11/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee mitä tekee, hän on aikuinen ja tekee itse omat päätöksensä. Mutta sinun ei ole mikään pakko alistua!

Nyt kamat kasaan, joko miehen tai sinun ja lapsen. Jos talo on sinun, heität miehen roinat pihalle ja vaihdatat lukot/laitat turvaketjut tms. päälle. Jos taas talo on miehen, otat omasi ja lapsen tavarat ja menette mummulaan tai kaverille. Etkä vastaa miehen puheluihin, etkä missään nimessä enää soita!

Älä hyvä ihminen pilaa elämäänne tuollaisen takia! Sinun itkusi ei nyt auta, vaan sinun on laitettava kova kovaa vastaan jä näytettävä! Näytettävä miten sinua kuuluu kohdella, ja näytettävä mitä seuraa jos sinua kohdellaan huonosti.

Pärjäämistä älä pelkää, pärjäät varmasti. Paljon voimia, toivottavasti teet oikean ratkaisun!

Vierailija:

Hyvin alotettu, mutta miten oikeesti kukaan jaksaa tällästä että mies jättää tulematta kotiin baarista??

Meillä on kaksi lasta, ja asiat olleet ihan hyvin. Ja sitten tekee näin??

Itse en oo saanut unta koko yönä, ja pitäisi jaksaa vielä tämä päivä lasten kanssa olla.

Itkettää niin pirusti, kun ei tiedä onko toinen kunnosa. Vai kenties jonkun toisen naisen kainalossa...

Vierailija
12/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on tosiaan eka kerta, niin aika rajua lähteä lasten kanssa menemään. Ehkä siksi aikaa lähtisin muualle että mies palaa kotiin ja järkiinsä, ja sitten vakava keskustelu, kun on selvittänyt päänsä.

Vierailija
13/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennemmin kysyisin mieheltä (kun on kotiutunut ja tilanne rauhoittunut) että painaako mahdollisesti jokin?

Vierailija
14/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoen ei tuollaista tarvitse kestää. Oma ukko on tehnyt noin 15v aikana pari kertaa ja enää lasten tultua ei tarvitse moista tehdä. Kertakaikkiaan oma pinna ei tuollaista suvaitsisi.

Ymmärrän, että joskus tilannetta tarvitsee nollata, mutta on fiksua ottaa kumppani edes sen verran huomioon, että kertoisi etukäteen rehellisesti,e ttä nyt olen sitten pari päivää lärvit. Se ettei ilmoiteta mitään on niin vittumaista ja välinpitämätöntä.

Vierailija
15/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko itsekkään että oisi naisissa, kyllä sen kertoisi. Eikä halua erota, mutta haluaa kännätä. Tosi reilua minua ja lapsia kohtaan.

En ole nukkunut yhtään yön aikana, en tiedä miten jaksan tämän päivän. Toivon että äitini ottaisi lapset hetkeksi

Vierailija
16/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinuna soittaisin äidille, siskolle tai ystävällesi ja kertoisin tilanteen. Sitten voisitte suunnitella yhteisen äitienpäivän vieton ja pakkaat teille kamat mukaan ja lähdette yökylään valmistelemaan äitienpäivää. Suunnittele jotain niin ihanaa, mitä pystyt oikeasti odottamaan innolla. Ei sen tarvi olla sen kummempaa kuin mokkapalojen leipominen ja syöminen. Tai hei käytte kaupassa ja ostatte sipsit ja limsat ja irtsarit iltaa varten ja katsotte euroviisut ja syötte ittenne kipeiksi.

Ja huomenna söpöä äitienpäiväilyä turvallisemmassa paikassa kuin kotona. Ei äitienpäivän viettoon miestä tarvita, lapsethan sen äitienpäivän tekevät. Meilläkin mies on töissä, joten minä käyn yksin lasten kanssa anopilla ja omalla äidilläni. Joten et oo ainoa miehetön juhlija. Toki sulla on tosi kurja mieli tilanteesta, mutta yritä blokata itsesi tilanteen ulkopuolelle ja keskityt yli sataprosenttisesti lapsiisi.

Pirun ukko on sulla. Mutta ei se ansaitse sun itkuja. Munkin mielestä on paras, että sinä nautit elämästäsi parhaasi mukaan ja mies saa aikaa mietiskellä. Miehestä sun ei tarvi olla huolissasi. Kertomasi perusteella vaikuttaa, että mies on ihan kunnossa ja turvassa. Sillä on vaan jokin kriisinpoikanen, joka sen on tosiaan itse itselleen selvitettävä.

Vierailija
17/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyhmä on nainen jos päästää miehen tuollaisen loukkauksen jälkeen ilman mitään! Sitten on turha itkeä kun mies alkaa tekemään useammin erilaisia tempauksia.

Parisuhteessa ei ole kysymys siitä, että mies tekee mitä tahtoo ja nainen ymmärtää ja siloittelee ja sovittelee. Vahinkohan tuo juttu ei ollut, vaan ihan miehen oma valinta. Hän olisi voinut hyvin ilmoittaa myös etukäteen ja vaikka varmistaa että perheellä on kaikki hyvin kotona kun mies on pari päivää poissa, mutta sen sijaan hän päätti lähteä niin että aiheuttaa hätää kaikille ja loukkaa mahdollisimman pahasti.

Minusta on enemmän kuin järkevää näyttää miehelle, miltä tuntuu kun tosiaan sai tahtonsa läpi ja sai olla kännissä mieluummin kuin pitää perheensä. Se osoittaa miehelle parhaiten, mitä hänen teoistaan todella seuraa. " Keskustelut" kun monilla tuppaavat olemaan sitä, että kaikkeen vastataan kyllä kulta, ja seuraavana päivänä kaikki on taas unohtunut...

Ap, ihan oikeasti. Älä alistu, vaan tee jotain. Jo lastesi takia!

T: 12

Vierailija
18/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuskelemaan. Toivon että äitini ottaisi lapset hetkeksi, ja saisin edes nukkua. Ajattelin käydä tuttuja moikkaamassa sitten illalla, joko lasten kanssa tai ilman.

En aijo todellakaan sietää tätä, mutta en haluaisi myöskään heittää 10v suhdetta kaivoon samantien ilman keskustelua. Mutta näin ei voi jatkua. Miten voisin luottaa taas mieheeni enää???

Vierailija
19/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hylkää vaimonsa ja lapsensa, ryyppää perheen rahoja, luultavasti pettää ja lähettää kaupan päälle viestin että on mieluummin kännissä kuin perheen kanssa. Ja mitä vastaavat mammat?

" Miehellä on kriisi, joka hänen pitää itse selvittää."

" Mies on tehnyt tuhmasti, nyt teidän pitää keskustella."

" Anna hänen olla, kyllä routa porsaan kotiin ajaa."

" Älä huoli, osta itsellesi irtokarkkeja."

Herranjumala naiset!!! Tämän perusteella me emme edes ansaitse tasa-arvoa!!!

Ihan mielenkiinnosta: Mitä luulisitte miehen tekevän, jos vaimo tekisi vastaavasti?

Vierailija
20/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pari rakastaa ja arvostaa toisiaan, niin asioita koitetaan selvittää puhumalla ensin, vaikka toinen olisi törttöillyt. Minä en heittäisi miestäni pellolle, vaan odottaisin että selviää ja sanoisin, että tämmöinen ei vetele, nyt selvitetään! Ja mies taatusti olisi morkkiksissaan siihen valmis. Ja niiin, jos tekisin samoin... olen törttöillyt aikoinaan vaikka mitä, ja mies on toki loukkaantunut, mutta ei ikinä ole uhkaillut erolla! Jos on yhdessä päätetty olla ja lapsiakin, niin tällaisia asioita on koitettava vaan selvittää. Tämä oli siis ap:n miehellä ensimmäinen kerta! Tsemppiä ap, toivottavasti asiat selviävät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan