Pukeutumisapua läskille
Olen lihonut 20 kiloa muutamassa vuodessa. En osaa pukeutua tälleen ylipainoisena. Aina ennen olen ollut hoikka tai normaalipainoinen. Laihduttaa pitäisi, mutta en pysty siihen. Elämäntilanne on ollut stressaava. Painonnousu voi johtua siitä tai keski-iästä. Syön liikaa kun olen masentunut ja stressaantunut.
No, kesä tulee ja olen lihava halusin tai en. Miten te muut ylipainoiset pukeudutte?
Olen 160cm ja 76kg. Tuntuu että kaikki läski on kerääntynyt vatsaan ja selkään.
Myös laihdutusvinkkejä otetaan vastaan! Joo, tiedän että syö vähemmän kuin kulutat. Ketoilulla sain joskus painoa alas, mutta tulivat takaisin korkojen kera.
Tiedän myös etten liiku riittävästi.
Kiitos jos joku jaksaa vastata asiallisesti.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä tein vartalotyyppianalyysin ja opin sillä tavalla pukeutumaan vartalotyyppini mukaisesti. YouTubesta löytyy hyviä vinkkejä kaikenkokoisille ylipainoisille varsinkin englanniksi. Esimerkiksi ylipainoinen X-vartalo on Full Figured. Yhdysvalloista löytyy nättejä vaatteita, jos tullimaksut eivät hirvitä.
Okei, en ollutkaan ajatellut tuota vartalotyyppianalyysia.
Koosta riippumatta on tyylikästä pukeutua väljästi ja peittävästi. Jos olet hoikempana ollut niukan tyylin ystävä, tee siitä nyt edes tilapäinen poikkeus, niin asia on noilla vielä ihan kohtuullisilla mitoilla kunnossa.
Jostain ihmeen syystä vaatevalmistajilla on vimma laittaa pluskoon vaatteisiin aina alareunaan kuminauha jolloin vaate on pallo päälläsi. Leikkaa ne kuminauhat pois ja anna vaatteen laskeutua suoraan.
Laihdutusvinkkinä juo 0,5-1 litraa vettä aina ennen kuin syöt mitään. Ja kun syöt niin laita kasviksia/vihanneksia sekaan paljon. Jos laitat itse ruokaa niin esim makaronilaatikkoon voi laittaa 2 pussia pakastevihanneksia/hernemaissipaprikaa.
Minä tein vartalotyyppianalyysin ja opin sillä tavalla pukeutumaan vartalotyyppini mukaisesti. YouTubesta löytyy hyviä vinkkejä kaikenkokoisille ylipainoisille varsinkin englanniksi. Esimerkiksi ylipainoinen X-vartalo on Full Figured. Yhdysvalloista löytyy nättejä vaatteita, jos tullimaksut eivät hirvitä.