Unessa nähtyä: maailmanloppu tulee tämän sukupolven aikana. Siis korkeintaan kymmeniä vuosia olisi jäljellä sen mukaan.
Kommentit (8)
Se on hänen maailmanloppunsa. Onko äidilläsi todettu hiljattain jokin elämää lyhentävä krooninen sairaus?
" Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä."
Viikunapuu on Israelin valtion uudelleensyntyminen. Jeesus sanoi, että maailmanloppu tapahtuu sen saman sukupolven aikana, joka saa nähdä viikunapuun ihmeen. Israelin valtio synnytettiin v. 1948. Sukupolvi on n. 60-80 vuotta. Näin ollen lopun aika on todellakin lähellä kymmenen, kahden tai kolmenkymmenen vuosikymmenen päässä.
Minä uskon, että myös, että Jumala näyttää unissa tulevia ihmisille ja Jumala on jo vuodattamassa henkeään maan päälle.
" Viimeisinä päivinä, sanoo Jumala,
minä vuodatan Henkeni kaikkiin ihmisiin.
Teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat,
nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset ennusunia.
Näin teen: palvelijoihini ja palvelijattariini
minä vuodatan Henkeni niinä päivinä,
ja he profetoivat."
näin tapahtuu..uskokoot ken haluaa mutta loppu on lähellä.
Jos joku kertoo profetian ja väittää saaneensa sen Jumalalta, mutta profetia ei käy toteen, niin kyseessä ei ole Jumalan ilmoitus.
Tuollaiset unet ennustavat omaa kuolemaa.
Maailmanloppu tapahtuu sen sukupolven aikana, joka saa nähdä viikunapuun ihmeen.
Viikunapuun ihme on Israelin valtion uudelleen synty v.1948.
Sun henkilökohtainen maailmasi vai?