Näen huollettavan ikäiset lapset vankilana ja lastenvaunut kahleena.
Pahaa tekee nähdäkin niitä hyökkäysvaunuja. Painavat mammat nousevat vankkureineen ilmaiseen bussikyytiin, vaikka järkiratkaisu olisi kävellä.
Kommentit (18)
Enemmän ne vankkurit sille lapselle ovat vankila. Ei anneta kävellä itse, vaan istutetaan vankkureihin ja pahimmillaan vielä köytetään kiinni sinne.
Rattaissa matkustavan ilmaismatkan ikäraja on nykyään 6v. En ymmärrä miksei sitä voisi laskea viakka 3v:hen.
MGTOWina ei tarvitse miettiä tällaisia 👌
Niin minäkin näen sinkkunaisena. Lapsellinen mies on totaalinen turn-off.
Autoilija menevät pihaan asti autolla. Bussimatkustaja sentään joutuu kävelemään pysäkille.
En mä vaan ole noin ikinä kokenut
Pahoin pelkään että sairaita huhuja ollut tuostakin että en muka olisi edes halunnut lapsia tai en oikeasti välitä tms
Hehheh kun tälläkin palstalla kertoi vievänsä lapsen päiväkotiin kun lapsi 4 ja itse kotona, niin heti oli kommentteja: Et sinä ainakaan ole äidillinen äiti. Siis wtf? Aina ei tietenkään saa verrata pahimpaan, mutta naurettavaa on yrittää esittää kovin paheksuttavana jotain asioita, jotka eivät sitä oikeasti ole.
Ai miksi olisi tuollaista?
No, kun eräät keksivät laittaa ihan sairaan ja rikoksiakin sisältävän Gang stalking vainon ympärilleni, siihen on liittynyt valheita sabotointeja ja rikoksia. Aiheena ihan mitä vaan.
Kun ei ole aiheita ei ole, niin ne keksitään vaikka mistä. Ihan mistä vaan ylipäätään voidaan. Jos lapsia, niin sitten niistäkin.
Kuvottavaa ja raukkamaista.
Tosin, ei fiksut tuollaisia usko. Fiksut tajuaa milloin on huhuja ja tahallista mustamaalausta, vaikka äkkiseltään näyttäisi olevan jotain tottakin.
Harvalla bussi kulkee ovelta ovelle, etkä voi tietää mihin matka on.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla bussi kulkee ovelta ovelle, etkä voi tietää mihin matka on.
Leikki-ikäinen jaksaa kävellä aika monta kilometriä jos vähänkään on harjoiteltu. Polkupyöränkin voi ottaa lapselle mukaan.
Niin miksi ei saisi mennä bussilla? Miehellä se perheen ainut auto alla. Nyt nainen ei saisi edes käyttää julkisia näköjään.
Älkää maksako siitä autosta jos vain toinen ajaa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ei saisi mennä bussilla? Miehellä se perheen ainut auto alla. Nyt nainen ei saisi edes käyttää julkisia näköjään.
Töissä mies tarvitsee sitä autoa.
Nytpähän incelli tiedät, mitä vanha äitisi sinusta ajattelee.
Sitähän se on. Taakka ei lopu edes silloin, kun lapsesta tulee täysi-ikäinen.
Kyseessä on molemminpuolinen riippuvaisuus- ja valtasuhde.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas näemme mitä patriarkaalinen sorto on käytännössä. Nainen joutuu kulkemaan bussilla kun taas mies ajaa bemarilla.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne vankkurit sille lapselle ovat vankila. Ei anneta kävellä itse, vaan istutetaan vankkureihin ja pahimmillaan vielä köytetään kiinni sinne.
ja känny kätösiin
Joku mt-ongelmainen taas kerää huomiota katkerana
Semmosta se elämä on.
Toiset on tarkoitettu äidiksi tai isäksi, joidenkin elämä on tarkoitettu elettäväksi yksin, ilman perhettä.
Se otetaan mikä annetaan.
On asioita joita ei itse pysty päättämään, vaikka jotku niin luuleekin.
Niin moni äitikin näkee. Lapset ovat kivoja silloin kun on hyvä päivä, mutta taakka silloin kun ei ole. Kriisi tulee monelle heti jos itse on kipeä ja pitäisi lasta hoitaa tai pitäisi opettaa uhmakas lapsi noudattamaan perheen sääntöjä, käymään kiltisti nukkumaan iltaisin tai pyyhkimään oma peppunsa...