Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut viikon sisään jo seksiä kolmen tindermiehen kanssa

Vierailija
09.05.2026 |

Jotenkin minusta tuntuu, että neljäskin on vielä tulossa tänään. Mutta ensin on vaan nyt käytävä tämä kolmas lävitse.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Se on sun oma yksityisasia.

Vierailija
2/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe (aloitus) mistä puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö. Kuuluu seksipalstalle

Vierailija
4/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ollu oman aviomiehen kanssa seksiä jo 5x tällä viikolla varmaan saan kuudennenkin kerran jos haluan. Kivaa kun on kivaa. En jaksais säätää tuntemattomien kanssa jotka ei välttämättä osaa tehdä oikeita juttuja ja tunnesidekin puuttuu. Mutta jokainen tekee miten tykkää. Hyvä me!

Pistän paremmaksi, seksiä tällä viikolla miesystävän kanssa jo kahdeksan kertaa :D Kahtena päivänä kahdesti, yhtenä kolmesti ja yhtenä kerran. Lisääkin irtoaisi, jos haluaisin, mutta vähän mietin pitäiskö jo säästää omia paikkoja ettei tule hiertymiä liiasta kulutuksesta.

Kevättä rinnassa <3

Vierailija
5/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuollaisesta käytöksestä sai tietynlaisen maineen! Eikä ne kiertopalkinnot ole kovin kysyttyjä nynkyisinkään.

Vierailija
6/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on helppoa

Vierailija
7/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä taudit olet saanu

Vierailija
8/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset huutelee. Mä itse suosin hyväksi todettuja vakityyppejä mutta sitä ennen pakkohan koeajot on tehdä. Ja joskus käy niin että seksiä on useamman kanssa saman VK aikana. Aina eivät kyllä kaikki ole uusia. Kun sitten sen jälkeen huonot jää yhteen kertaan ja hyvät painot jää jatkoon ja niitä näen aina miten pystyy. Olen kiihkeä nainen ja tarviin paljon seksiä. Hyvä on ku osa tuntee toisensa ja tietää toisensa niin välillä voi panna myös yhdessä. Välillä mietitään näkemistä niin pohditaan ollaanko nyt kaksin vai kolmisin kenenkin kanssa. Mukana on myös pariskunta ja pannaan kaikki kimpassa eri kokoonpanoissa. Ihanaa välillä ku saa oikein kunnolla paria kestävää miestä. Välillä taas menee pitkäänkin etten näe ketään ja vaan siedön jatkuvaa panetusta.

Vierailija
9/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kaikki jotka tässä ketjussa kommentoivat

Vierailija
10/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkkuus ei tavallaan yllätä jos noin tarkka on tavarastaan.

Vierailija
11/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkkuus ei tavallaan yllätä jos noin tarkka on tavarastaan.

Kuka sanoo että kaikki aktiiviset on sinkkuja. Nykyään on paljon erilaisia tilanteita liitoissa. Itse olen aktiivinen mutta sinkku en ole. Siitä ei enempää täälä.

Vierailija
12/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut jo kolme, niin miten se kolmannen "läpikäyminen" on vielä edessäpäin? Onkohan nyt tullut otettua pari siideriä liikaa, ja vähän hämärtynyt se mikä onkaan totta ja mikä unelmointia? ;)

Vierailija
13/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko?

Vierailija
14/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pertti!

Vierailija
15/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi irtoseksiin, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
16/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyisi irtoseksiin, mutta kukin tyylillään.

Höpsis. Tottakai pystyt. Et ole kohdannut minua tai kaltaistani tosimiestä, jonka elämä on pääosin tätä vauva-palstaa - mitä nyt välillä nukutaan yksin itsemurhakuutiossa

Vierailija
17/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ajatus naisesta joka käy vieraissa miehissä ja minua pitäisi siveysvyössä suurimman osan ajasta.. ja hän avaisi lukon vasta silloin kun kiihkoni häneen olisi hänen mielestä aivan huipussaan.

Vierailija
18/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuta kuin ylä peukkua voi antaa 👍

Vierailija
19/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kehitellyt prosessia, jolla tinder-naisen saa kellistettyä ekalla tapaamisella. Sanoisin, että 4/5 antaa pienen rupattelun jälkeen. Erityisen hauskaa on, kun suurin osa vakuuttaa periaatetta, ettei koskaan ekoilla treffeillä. Keskityn 5-kympin molemmin puolen oleviin, niillä ei käytännössä ole tauteja ja kaikki antaa paljaalla ruikkia sisään.

Tietyt stepit kun valmistelussa käy läpi, niin joka nainen toimii samalla tavalla, on jotenkin koodattuna sisälle. Kuin laittaisi napista päälle.

Vierailija
20/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisilla on helppoa

Mistä päättelette että ap. On nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi