Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaipaan, olen naapurin lasten ilmainen hoitotäti. =(

Vierailija
11.05.2007 |

Naapurissamme asuu perhe, jossa yhtä monta ja saman ikäisiä lapsia kuin mitä meidän lapset on. Itse olen kotona lasten kanssa ja naapurissa ovat molemmat töissä päivisin.

Ongelma on että itse ulkoilen usein lasteni kanssa, aamuisin homma ok, naapurit poissa, mutta arkisin illat on tuskaisia, kun naapurin lapset tunkevat pihallemme kutsutta. Tietenkin on kivaa että lapsillani on kavereita mutta rajansa kaikella...

Viikonloppusin naapurit heittävät lapsensa pihalle aamutuimaan ja yöksi ottavat lapset sisälle joskus noin klo22 aikoihin, kun omamme, samanikäiset ovat nukkuneet jo ainakin tunnin..

Onko oikein että minä pyöritän tällaistä tenavasirkusta ja ratkon riitoja, potkin palloa ja leikitän koko laumaa, ja koskaan vanhemmat eivät ole ulkona mukana? Kerran päivässä huutavat oveltaan " Syömään!" , silloin lapset ovat vartin sisällä ja taas sama homma, rynnivät pihallemme. Aluksi se oli ihan hauskaa mutta ei enää.

En jaksa ratkoa kiusaamisia ja riitoja ja kuunnella kun naapurin lapset riehuvat mulle " sä olet tyhmä ja tiukka täti" - juttuja. =( Lisäksi yhtä lastani he kiusaavat pahasti, muutenkin käyttävät rumaa kieltä, mutta kukaan ei ole koskaan heitä komentamassa.

Onko tämä yleistäkin? Muilla samoja ongelmia? Mitä ihmettä ne vanhemmat tekevät päivät pitkät sisällä etteivät yhtään ehdi ulkoilla yhdessä lastensa kanssa?

Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat haluavasi vastavuoroisuutta eli ipanat leikkivät vuoroin teillä ja heillä. Jos eivät innostu, porttikielto naapureiden lapsille. Ja miksi lapset eivät voi leikkiä yleisellä alueella?

Vierailija
2/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelevät, miten sinä ehdit lorvia pihalla leikkimässä päivät pitkät.

Tämä oli siis vitsi.

Vierailija
4/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja ettei minun niitä tarvi leikittää. Mutta huomaa omista lapsista jos on vaikka viikkokin putkeen että naapurin lapset jatkuvasti meidän pihalla.

Minä oon vaan komentanut naapurin lapset kotiin. ja alkaa se tehoamaan kun tarpeeksi monesti sanoo. Ensimmäisellä kerralla voi tehota sen puoli tuntia mutta kun aina vaan sanoo ettei nyt voi tulla niin alkavat tajuamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän