25 ihmistä 55 neliön kaksioon?
Yritän uudestaan. Äsken kirjoitin pitkän viestin aiheesta, mutta kone herjasi jostain linkityskiellosta.
Tytölläni tulee yo-juhlat. Miten ihmeessä saan sovitettua 25 ihmistä 55 neliön kaksioon?
Kommentit (18)
jätät olkkariin vain pöydän buffettia varten ja muutaman tuolin iäkkäämmille.
no jos mä lykkään kaikki kamat siihe toiseen huoneeseen, eihän siihen olohuoneeseen silti mitään mahdu.
siis tarjottavat ja kaikki on. Toinen huone on vielä varattu tytölle, vaikkei hän siellä enää asukaan. Olohuoneessa on mun sänky (160 cm!)
ap tässä. Siis yritän kirjoittaa aika lyhyesti. Ensimmäinen viesti siis poistettiin jostain kumman syystä. Elikkäs. Olohuoneesta leijonanosan vie se pahuksen sänky. Ja toinen huone on nyt mun tv-huoneena kirjahyllyineen ja tytön sänkyineen.
Kutsut ihmiset tulemaan eri kellonaikoina porrastetusti.
Kutsu nopeasti poistuvat ensiksi ja sitten kyläluudat.
Uskon ja toivon, että tyttöni pääsee läpi, ellei sit oo valehdellu mulle.
mihin mä voisin sänkyni laittaa? kellarikomero on täynnä.
Itku. Muutenkin tää porukka on semmoista, jota en oikeasti haluaisi edes tavata. Pakkokutsuttavia ikäviä sukulaisia...
jos et laita pistettä, kone luulee että linkität eli laitat nettiosoitetta. eli muista pisteen jälkeen välilyönti! ja jos vahingossa kuitenkin tulee se teksti että linkitys kielletty, niin älä paina siitä " palaa takaisin" kohdasta, vaan klikkaat sitä normaalia peruutusta, vas ylhäältä nuolta takaspäin, siis " back" , niin pääset takas sun tekstiin eikä tartte kirjottaa alusta.
siis: meidän taloyhtiön kivijalassa on lounasravintola, joka on auki arkisin. Kehtaiskohan pyytää sieltä n. 3 tuntia lauanntaiksi? Mitähän maksaisi? Ajattelin max. 100 e. ilman mitään tarjoiluja, edes pöytäliinoja, ym.?
Seurakuntani on muuten sen elokuvan " Riisuttu mies " - seurakunta...
on runkopatjamallia, eli 2 x80cm patjaa, niin erota ne toisistaan ja " naamioi" sohviksi.
Paitsi jos on takapiha tms. jossa voi käydä vilvoittelemassa. Meillä oli ristiäiset tuon kokoisessa asunnossa ja kaameaa se oli.
eli kyselen siitä kivijalan ravintolasta. Mutta jos ei sovi, mitä ihmettä sitten? Tiukka jako vaan, 10 ihmistä / kaksi tuntia? vai mitä h-tiä?
mulla vaan kaikki porukat Turusta, mutta miksei...tosin kutsuvierasmäärä on niin pieni...oisko hassua?