Mistä olet kiitollinen juuri nyt?
Minä: etteivät lapset ole enää koulussa.
Että on valoisaa.
Muita?
Kommentit (29)
Että vanha äitini pääsi ajoissa pois.Kuoli sairaalassa, eikä joutunut hoivakotiin.
No jopa taas kinataan joutavista, kuten tuossa edellä. Minä iloitsen kolmen viikon päästä alkavasta pikkulomasta, lähden yksin kaupunkilomalle ja unohdan pienen kotimaani pienet ja joskus tunkkaiset ympyrät. Kiva taas palata takaisin kun on virkistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Että vanha äitini pääsi ajoissa pois.Kuoli sairaalassa, eikä joutunut hoivakotiin.
Ymmärrän, olen kokenut saman. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen, että Suomeen pudonneet doorit eivät ole aiheuttaneet henkilövahinkoja.
Vaiettu aihe. Ap
Ei se sitä ole. Suomalaiset kyllä ymmärtävät realiteetit.
Mitkä vit*n doorit? Eka kertaa eläissäni kuulen edes sanaa käytettävän kyseisessä yhteydessä.
Pahoittelut kirjoitusvirheestä. Toivottavasti pystyt elämään asian kanssa. Mikäli et, niin otathan yhteyttä lähimpään terveysasemaasi.
Mitä mielenterveydellä on tietämättömyyden kanssa tekemistä? En vain ymmärrä mitä tarkoitat.
Se tuskin on ainut asia mitä et ymmärrä.
Ei olekkaan. Maailmassa on tosipaljon asioita joita en ymmärrä tai tiedä.
En epäile hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
No jopa taas kinataan joutavista, kuten tuossa edellä. Minä iloitsen kolmen viikon päästä alkavasta pikkulomasta, lähden yksin kaupunkilomalle ja unohdan pienen kotimaani pienet ja joskus tunkkaiset ympyrät. Kiva taas palata takaisin kun on virkistynyt.
Jotku yrittää saada riitaa aikaiseksi kun se on heidän mielestä hauskaa. Kun lapset hiekkalaatikolla leikkimässä.
Olen ollut kolme päivää syömättä ja juomatta. Nyt tänään olen varovasti juonut (hitaasti pieniä annoksia kerrallaan) ja olen myös aloittanut taas syömisen, eikä ole tullut vielä ripulia eikä muitakaan ikäviä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen, että Suomeen pudonneet doorit eivät ole aiheuttaneet henkilövahinkoja.
Vaiettu aihe. Ap
Mitkä vit*n doorit? Eka kertaa eläissäni kuulen edes sanaa käytettävän kyseisessä yhteydessä.
Pahoittelut kirjoitusvirheestä. Toivottavasti pystyt elämään asian kanssa. Mikäli et, niin otathan yhteyttä lähimpään terveysasemaasi.
Mitä mielenterveydellä on tietämättömyyden kanssa tekemistä? En vain ymmärrä mitä tarkoitat.
Se tuskin on ainut asia mitä et ymmärrä.
En epäile hetkeäkään.
Täällä lapset yrittää saada riitaa aikaseksi heh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiettu aihe. Ap
Sarkasmi on myös ongelmallista joillekin, kun ihmiset ei osaa ymmärtää kontekstia tai yhdistää viimeaikaisa tapahtumia. Olit varmaan ainoa henkilö, joka ei ymmärtänyt mitä asiaa kyseinen henkilö ajoi takaa. Voimia sinulle.