Kun ruma mies on saanut kauniin naisen. Ketkä tulee mieleen?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kimi olisi tavallinen duunari ei olisi ikipäivänä saanut noin kaunista vaimoa.
Ei varmasti niin kaunista naista olisi ilman statusta saanut, mutta ei Kimi Räikkönen kyllä millään kriteerillä ole ruma. Hieman tavista näyttävämpi mies.
En ymmärrä miksi Mintun kauneutta hehkutetaan. Ei ole naamaltaan kaunis ja kuka vain voi tehdä itsensä laihaksi. Itse tykkään naisellisemmista muodoista ja miellyttävistä (kauniista) kasvoista.
Minttu on todella taviksen näköinen nainen. Sievä ehkä joo, mutta ei kaunis.
Yllättäen vastaava ketju mutta sukupuolet kääntäen katosi nopeasti kuin tuhka tuuleen. lol
Vierailija kirjoitti:
Selänne sai kauniin Sirpan 🙄
Sirpa ihan nätti nainen vieläkin, mutta todella huono maku niin kampausten kuin vaatetuksen suhteen ollut aina. Rahasta ei ole pulaa, mutta rahalla ei voi ostaa makua näköjään.
Salma Hayek ja patonkimiehensä, jonka nimeä en nyt tähän hätään muista.
Samoin Catherine Zeta-Jones ja Michael Douglas, jota olen aina pitänyt ällöttävän näköisenä, myös nuorena.
Laittakaapa omaa kuvaa tänne niin voidaan arvostella teitäkin.
Onko kaunis vai feikattu ulkonäkö? Moni nainen feikkaa meikein ulkonäköään niin että on ihan sama kuin Joulupukki, arvailtavaksi jää minkä näköinen nainen kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan pressa Zelenskyi, hänen vaimonsa Olena Zelenska on erittäin kaunis.
Zele on komea ja vaimonsa Olena kaunis. Hyvännäköinen pari ovat.
Putin ja Maria Zaharova, uljas pari
T. Iigor
On on. Toinen on toista juuri napaan asti, kun seisoo varpaillaan.
Tiedän yhden mulkvistin, joka nuorena miehenä löysi itselleen kauniin emännän. Valitettavasti lapset perivät isänsä naamataulun.
Satosen Arto on söpö. Onkohan vapaa.
Ei niitä oikein näe sillä nainen on tehnyt heistä terveellisen kasvissyöjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kimi olisi tavallinen duunari ei olisi ikipäivänä saanut noin kaunista vaimoa.
Puhumattakaan Keke Rosbergistä. Näytti nuorena joltain maalaisjuntilta kalapuikkoviiksineen.
Kimi on kyllä ihan tavis tai jopa sen alle, sekä kasvoiltaan että kropaltaan. Hänestä tulisi silmiinpistävän ruma ryppynaama heti, jos hän lihoisi 15–20 kg. Ilman rahaa, sen tuomaa statusta tai koulutusta (hänellä ei tietääkseni ole peruskoulun lisäksi mitään, korjatkaa, jos olen väärässä), hän olisi luultavasti incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woody Allen
Gary Oldman
Gerald Depardieu
Toisinpäin
Keanu Reeves
Pierce Brosnan
Cillian Murphy
Gary Oldman ei ollut kyllä mitenkään ruma, ainakaan naisen saadessaan. Hän on ollut 95% urastaan "hieman" komeampi kuin siinä Old Horses roolissaan.
Woody Allen on sen sijaan erinomainen esimerkki. On saanut kauniita naisia 100% vain siksi, että on arvostettu julkkis ja hyvä keskustelija.
Esim. keitä kauniita naisia Woodylla on ollut?
Mia Farrow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan Keke Rosbergistä. Näytti nuorena joltain maalaisjuntilta kalapuikkoviiksineen.
Kimi on kyllä ihan tavis tai jopa sen alle, sekä kasvoiltaan että kropaltaan. Hänestä tulisi silmiinpistävän ruma ryppynaama heti, jos hän lihoisi 15–20 kg. Ilman rahaa, sen tuomaa statusta tai koulutusta (hänellä ei tietääkseni ole peruskoulun lisäksi mitään, korjatkaa, jos olen väärässä), hän olisi luultavasti incel.
Miltä se Kimin nainen näyttää? En ole koskaan nähnyt kuin paksu kerros meikkiä naamassa niin en osaa sanoa mikä hän on oikeasti. Naiset eivät todellakaan ole aivan sitä milä meikattuna vamppyyriksi näyttävät
.Hjallis on minusta kivan ja sympaattisen näköinen ja valloittava hymy ja puheäänikin ok
Ei puhu raha tässä
..
Vierailija kirjoitti:
No Haaland, Haaland: iso korsto, rumankaunis ja kentän ulkopuolella sympaattinen (kentällähän se on täyskyrpä) futaaja on voittaja kenttien ulkopuolellakin: kaunis, tyylikäs tyttöystävä (ja lapsensa äiti). Ja ovat tunteneet toisensa pennusta asti, alkaneet seurustella jo silloin, kun Haaland tienasi ensimmäiset vähäiset fyrkkansa futiksessa. Kaukaisia olivat silloin nykyiset hirmumassit.
Haalandissa on alkukantaista vetovoimaa, vähän sellaista neardentalilaista. Vaikkei ole sinänsä ole mikään kaunis poika, mutta aika moni nainen voi tuntea vetoa just tuollaiseen hieman rumaan luolamieheen. Ja osaa inhottaa ihan suoraan sellaiset kauniit ja tyttömäiset pojat. Joku Ying ja Jang -juttu varmaan.
No ei ainakaan Kiviapaja, tuolloin ruma nainen sai ruman miehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis.
Itse asiassa Hjalliksen nainen on oikeasti kaunis nainen. Kauniimpi kuin Janni
Miksi pitää koko ajan vertailla Jannia johonkin toiseen ja ylistää Jasminea samassa lauseessa. Ihan kuin Janni olisi muka jotenkin Suomen rumin nainen, vaikka on keskivertoa kauniimpi. Ilkeää. Sama kuin koko ajan muistuteltaisiin, että kyllä se Jasminekin kalpenee Miss Universumien rinnalla.
Miltä Jasmin näyttää oikeasti, entä Janni? En ole koskaan nähnyt niin en osaa sanoa. Vain vahvasti meikattuna aina.
Vierailija kirjoitti:
Salma Hayek ja patonkimiehensä, jonka nimeä en nyt tähän hätään muista.
Samoin Catherine Zeta-Jones ja Michael Douglas, jota olen aina pitänyt ällöttävän näköisenä, myös nuorena.
Kyllä risoo vieläkin, että Michael sai Catherine Zeta-Jonesin mutta minä en!
Selänne sai kauniin Sirpan 🙄