Kun ruma mies on saanut kauniin naisen. Ketkä tulee mieleen?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Minusta Niinistö on aina ollut kivannäköinen, näyttää paljon paremmalta kuin Stubb. Stubbin vaimo on tietyllä tavalla edustava, kun on pitkä, hoikka ja itsevarma, mutta ei hän kaunis ole.
Stubb on klassisella tavalla selkeästi edustavampi ja komeampi kuin Niinistö.
Ei heitä voi oikein verrata, kun ovat eri tasoa. Stubb 8 ja Niinistö 5, jos verrataan heitä molempia samassa iässä.
Mutta makuja on tietysti monia.
Eikö ole lohduttavaa, että pelkkä ulkonäkö ei riitä? Jos on hyvä käytös, hyvä ammatti tai jotain muuta, niin voi saada itseään "paremman näköisen" puolison? Toisaalta, jos ulkonäkö ei ole kummoinen, käyttäytyy huonosti ja ammattikaan ei ole kummoinen, niin ei taida olla paljon jakoa, eikä merkitystä millä keinoilla kukin on kauniin puolison saanut.
Mutta kirsikkana kakun päällä on Uuno Turhapuro! On satuolento, mutta kuvannee jotain Pertin havaintoja elävästä elämästä. Ja allekirjoitan sen, hyvillä puhelahjoilla voi saada kauniin ja rikkaan vaimon. Tai edes kauniin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Jukka Rasila ja Hjallis ole rumia, vain vanhoja ja ryppyisiä.
Hjalliksen nenä vienyt luut leuasta. Ei siitä komeaa saa leikkelemälläkään.
Matti Vanhanen,kaikki parta miehet hehheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Minusta Niinistö on aina ollut kivannäköinen, näyttää paljon paremmalta kuin Stubb. Stubbin vaimo on tietyllä tavalla edustava, kun on pitkä, hoikka ja itsevarma, mutta ei hän kaunis ole.
Ei heitä voi oikein verrata, kun ovat eri tasoa. Stubb 8 ja Niinistö 5, jos verrataan heitä molempia samassa iässä.
Stubb on yhtä komea kuin hylätty Ohukainen ja Hessu Hopo risteytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Mutta makuja on tietysti monia.Stubb on yhtä komea kuin hylätty Ohukainen ja Hessu Hopo risteytettynä.
Ei se mun makuun ole, mutta kyllä tuon nyt osaa sanoa, että on objektiivisesti klassisen komeahko - ei mikään huippukomea, mutta itsestä huolehtimisen ja ryhdin ansiosta 8.
Niinistö taas ei ole millään tavalla komea, vaan selvä 5.
Toki sinä henkilökohtaisesti voit Niinistöstä tykätä, mutta ei hän silti komeaksi muutu. Kuten ei Stubbkaan muutu sen rumemmaksi, vaikka ei mun makuun olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jo eronneet mutaa ihmettelin aina, mitä Akseli Herlevin ja Sami Hedbergin puolisot/tyttöystävät näkivät näissä miehissä.
Samaa ihmettelin. Ajatus "romanttisesta hetkestä" burgerimiehen kanssa on lievästi sanottuna tuskainen.
Valas makoilee kutsuvana tappi pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Mutta makuja on tietysti monia.Stubb on yhtä komea kuin hylätty Ohukainen ja Hessu Hopo risteytettynä.
Ei se mun makuun ole, mutta kyllä tuon nyt osaa sanoa, että on objektiivisesti klassisen komeahko - ei mikään huippukomea, mutta itsestä huolehtimisen ja ryhdin ansiosta 8.
Niinistö taas ei ole millään tavalla komea, vaan selvä 5.
Toki sinä henkilökohtaisesti voit Niinistöstä tykätä, mutta ei hän silti komeaksi muutu. Kuten ei Stubbkaan muutu sen rumemmaksi, vaikka ei mun makuun olekaan.
Niinistöhän oli nuorempana kuin Steve McQueen. Hänen olisi pitänyt hankkia tummanvihreä Ford Mustang GT 390 Fastback 1968.
Mitä ihmeellistä Rasilassa on? Tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Makuja on monia. Kun minusta on tärkeää, että kasvot ovat miellyttävän näköiset, Stubbilla on kauheat hampaat ja hän on liian pitkä. Täällä negatiivisesti mainittu Frank Sinatra on minusta seksikkäin mies ikinä. Pitkä, laiha ja terävät kasvonpiirteet ovat minusta pahin yhdistelmä.
Sinänsä hullua arvostella täällä nykyisten poliitikkojen ulkonäköä, mitä merkitystä sillä heidän työnsä kannalta on. Niille itselle on tietysti samantekevää, mitä niiden ulkonäöstä sanotaan.
No ei sitten tarvitse arvostella tuttavien ulkonäköä, kun arvostelee täällä julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä Rasilassa on? Tavallisen näköinen.
Oisko roolit jääneet mieleen. Ei Aku Hirviniemikään mikään komistus ole Timo Harjakaisen roolissaan, mutta ystävänsä Janne Katajan kertomana Aku vei nuorena kaikki naiset kun oli pitkä ja urheilullinen Janneen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hjalliksella on vissiin sit karismaa rahojen lisäksi. Se on aika hyvä kombo, jos vielä kohtelee naisiaan hyvin, eikä nimittele tai alista heitä saati vedä dunkkuun.
Hjallis on rikkaaseen sukuun syntynyt eikä mikään suuri bisnesnero todellakaan, koska ilmeisesti käy tunteella myös työelämässä. Itse arvostan miehessä luonteen ja yleisen söpöyden lisäksi kiistattomia saavutuksia, jollainen Hjalliksella on yksinpurjehdus maailman ympäri. Tehkää perässä.
Keith Richards on aina ollut vaimoaan 20-30 v vanhemman näköinen, vaikka ikäeroa taitaa olla13 v. Phil Collinsilla on ollut hyvännäköisiä vaimoja, toki rock-tähden statuksella saa.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis.
Mieshän on kome kuin perkele. Laatikkoleuka ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Niinistö on kyllä minun (naisen) makuun huomattavasti komeampi ja viehättävämpi kuin Stubb. Haukio on hyvännäköinen kokonaisuutena, en kuitenkaan varsinaisesti sanoisi kaunis. Stubin vaimo on hoikka ja hyvät hiukset. Mutta ei kaunis. Hänessä ikä näkyy lisäksi ikävästi. Ikääntyessä olisi parempi olla vähän enemmän painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Andy McCoy
Alexander Stubb
Hjallis Harkimo
Jethro Rostedt
Akseli Herlevi
Mutta makuja on tietysti monia.Niinistö on kyllä minun (naisen) makuun huomattavasti komeampi ja viehättävämpi kuin Stubb. Haukio on hyvännäköinen kokonaisuutena, en kuitenkaan varsinaisesti sanoisi kaunis. Stubin vaimo on hoikka ja hyvät hiukset. Mutta ei kaunis. Hänessä ikä näkyy lisäksi ikävästi. Ikääntyessä olisi parempi olla vähän enemmän painoa.
Niin, SINUN makuun.
Etkö ymmärrä lukemaasi? Naurettavaa kuvitellakaan, että Niinistö voisi olla objektiivisesti komea.
Sellainen välihuomio, että miehet ovat huonompia arvioimaan miesten komeutta ja naiset naisten kauneutta.
Vaikkapa minä ja minun mieheni. Minä olen se kauniiksi sanottu, tyyliin hei Pentti ja Pentin kaunis vaimo. Enää tosin en taiga olla kovin kaunis, mieheni on kiva ja sporttinen. En Ole koskaan itse identifioinut itseäni kauniiksi vaan olen kuukkut kun toiset ovat sanoneet.