Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita n. 3-vuotiaita, jotka säntäilevät ulkona päättömästi eivätkä suostu kävelemään esim. käsi kädessä??

Vierailija
11.05.2007 |

Tämä " ongelma" varsinkin, kun lapsi äidin eli minun kanssa liikenteessä... raivostuttavaa ja poika ottaa selvästi ilon irti mun isosta raskausmahasta, jonka kanssa ei paljon perässä juoksennella. Siksi käytän tosi paljon rattaita ulkona liikkuessa, mutta ei sekään tunnu oikealta ratkaisulta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miks äidit ei vie lapsiaan kolme kertaa päivässä ulos! Täälläkään äidin kunto ei riitä, me kun asutaan vilkkaan tien varressa, ja tuon säntäilijän kanssa on oltava tosi tarkkana, ettei se pääse musta metriä kauemmas. Voi kuinka kovasti haluaisin asua jossain maalla, missä poika vois liikkua vapaammin.

Vierailija
2/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä helsingissä niin vaan pyöräillä kaupunkiin tai ajella autolla kaupalta toisen luo. Miksi hankkia perheeseen 2 autoa kun rattaat toimii hyvin ? Tuleepahan mammankin vähän urheiltua. t: EI-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 3v. ei myöskään säntäile minnekään. Kävelee nätisti vieressä ja pitää tarvittaessa kädestäkin kiinni.

Vierailija
4/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi kauhea ravaaminen alkaa. Juoksee pitkin markettia, roikkuu ja riippuu missä vaan voi. Ja jos yritänkään ottaa kädestä kiinni, että kävelis käsi kädessä. Lapsi huutaa kauheaan ääneen " äitii, aii, aii, älä reviiii!" . Ja sitten kaikki kääntyy katsomaan ihan kuin olisin pahoinpidellyt lasta. Vältänkin mahdollisuuksien mukaan lapsen ottamista kauppaan mukaan, mutta usein on pakko.

*pyyhkii hikeä pelkästä ajatuksesta*

Vierailija
5/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on noi rattaat vielä. ei tulis mistään mitään. pojan kävelykyky on välillä olematon ja voi sitä kiukkuista raivoa. aivan lötköksi heittäytyy. selkä mulla on aivan sökönä, kun poika painaa 19kg ja on pitkä.

ulkona änkee kaikkien muiden pihoille ja räplää muiden tavaroita. kiellän, ei usko ja sitten raahaan pois. tätä on ulkoilu ja oon aivan puhki kun päästään sisälle.

Vierailija
6/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin välillä tuplat käytössä, laitan niihin istumaan että saan hengähtää.

Vierailija
7/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplarattaat ovat olleet tosi tarpeen.

Toki meilläkin kovasti opetellaan sitä kiltisti kulkemista mutta kun meidän Jami Viljamilla on kovempi pää kuin naapurin NIco-Petterilla joka oppi rattaiden vieressä kulkemisen ensi kehotuksella :-)

Käytä rauhassa rattaita vaan.

Vierailija
8/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä se myös makaa tiellä ja parkuu suu levällään naama punaisena, että ei HALUA kävellä.

Ei tulis mieleenkään lähteä mihinkään ilman rattaita.

Vierailija
9/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan yrittää juosta autotielle ihan uhallaan. Tuplarattaat ovat käytössä.

Vierailija
10/10 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan huvita lähteä tuon 2v 8kk ikäisen kanssa kävellen kaupungille taistelemaan.