Väestänvaihto on todellisuutta Vantaalla, suomalaisista tulossa vähemmistö jo lähiaikoina.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusista-vantaalaista-valtaosa-ei-pu…
Ei voida enää väittää salaliittoteoriaksi, kun kaikki tapahtuu meidän silmiemme edessä.
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää menoa, katsoin britanniasta jotain tällaista kuvaa ja siinä iso lauma mustuaisia tappeli ruokalähettilaatikot selässä.
Minä katsoin sellaista videota Suomesta jossa naamiomiehet potkivat päähän avutonta naista vappukulkueessa.
v.ttu että olet turha ja säälittävä.
Miksi nainen meni väärään kulkueeseen? Ei ollut hänen kulkue. Mutta myöskään väkivalta ei koskaan ole ratkaisu mihinkään.
Eikö se ollut julkinen kaupungin katu? Eikö mikään nat'sien nyrkkeilykehä.
Mielenosoituksen häiritseminen on rikos. Vasemmisto ei päätä mistä täällä osoitetaan mieltä.
Vaikka olisi rikos ei se oikeuta henkilön pahoinpitelyyn.
Näiden kahden ryhmän välit ovat niin kärjistyneet että tiedossa oli mitä tapahtuu jos tunkee iholle, vasemmisto ei edelleenkään määrittele mistä saa osoittaa mieltään ja mitä mieltä saa olla. Äärivasemmiston takia poliisit joutuvat nykyään turvaamaan mielenosoitusoikeutta.
Jussi Halla-ahon mukaan sananvapaus on oikeutta ilmaista mielipiteitä, vaikka ne loukkaisivat ja häiritsisivät toisia.
Pitää siinäkin joku raja olla.
Persuleilla alkaa olla jutut vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää menoa, katsoin britanniasta jotain tällaista kuvaa ja siinä iso lauma mustuaisia tappeli ruokalähettilaatikot selässä.
Minä katsoin sellaista videota Suomesta jossa naamiomiehet potkivat päähän avutonta naista vappukulkueessa.
Miksi nainen meni väärään kulkueeseen? Ei ollut hänen kulkue. Mutta myöskään väkivalta ei koskaan ole ratkaisu mihinkään.
Mielenosoituksen häiritseminen on rikos. Vasemmisto ei päätä mistä täällä osoitetaan mieltä.
Näiden kahden ryhmän välit ovat niin kärjistyneet että tiedossa oli mitä tapahtuu jos tunkee iholle, vasemmisto ei edelleenkään määrittele mistä saa osoittaa mieltään ja mitä mieltä saa olla. Äärivasemmiston takia poliisit joutuvat nykyään turvaamaan mielenosoitusoikeutta.
Jussi Halla-ahon mukaan sananvapaus on oikeutta ilmaista mielipiteitä, vaikka ne loukkaisivat ja häiritsisivät toisia.
Onkohan Jussilla taas joku kokoomusnuori kierroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Enemmistö vantaan asukkaista on suomalaisia.
Ennusteen mukaan vielä noin kymmenen vuoden ajan. Sitten kääntyy kantasuomalaiset vähemmistöksi Vantaalla.
Ja tämä ihan virallisen ennusteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työteliäitä aasialaistaustaisia saisi tullakin. Ei näitä eläkkeeseen asti lomailijoita.
Aasialaisiakin vaan sen verran, että elättävät meidät kantapeikot kotiin.
TYÖYHTEISÖLLÄ on ratkaiseva asema ulkomailta saapuvan ihmisen onnistuneessa vastaanottamisessa. Arto Satonen sanoo, että monen tulijan koetinkivi on suomen kielen taito.
Satonen vetoaakin työpaikkoihin, jotta niissä suhtauduttaisiin inhimillisesti ja kannustavasti vierasperäisiin työntekijöihin. Kotiutuminen ja viihtyminen sekä kotouttaminen ovat ratkaisevia seikkoja työvoiman pysyvyyden turvaamisessa.
– Työyhteisöillä on oltava vastaanottohalua ja -kykyä. Uskon, kun firmoissa saadaan pää auki, niin niissä on aina helpompaa ja jouhevampaa palkata seuraava ulkomaalainen työntekijä, Satonen miettii.
ExTYÖMINISTERI Arto Satonen odottaa konkreettisia tuloksia hallituksen kohdemaamallilta, jolla Suomi alkaa tuoda työvoimaa neljästä kohdemaasta eli Brasiliasta, Filippiineiltä, Intiasta sekä Vietnamista.
Satonen teroittaa, että kysymyksessä on valtiotason sopimus.
– Valitut maat ovat luontevia yhteistyökumppaneita. Niissä on paljon ihmisiä, jotka haluavat siirtyä työn perässä uuteen asuinmaahan, Satonen perustelee.
Satonen tarkentaa, että Intiasta odotetaan nimenomaan korkeasti koulutettuja modernien alojen eksperttejä. Filippiineiltä ja Vietnamista puolestaan löytyy motivoituneita tekijöitä sote-alalle ja maatalouteen sekä kaupan piiriin.
Avainasemassa ovat kohdemaiden Suomen suurlähetystöt, joihin hallitus satsaa työvoimatuonnin onnistumiseksi.
– Kumppanimaille tehdään täysin selväksi, että Suomeen siirtyvillä ihmisillä on kohdemaassa samat työehdot ja -olot kuin kantaväestöllä, Satonen selvittää.
Satosen mukaan kumppanuusmaissa vahvistetaan Suomen maakuvaa. Hän ei usko, että surulliset marjanpoimijoiden kaltoinkohtelut heikentäisivät muuttohalukkuutta Suomeen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kateellinen kun Jussin seksuaalinen vetovoima toimii myös nuorten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Enemmistö vantaan asukkaista on suomalaisia.
Toistaiseksi. Uusista tulijoista 70% on vieraskielisiä, Espoossa luku on 80%. Näin se väestö vaihtuu pikkuhiljaa.
Minä olen sitä mieltä, että väestön vaihtoon voisi sisällyttää esimerkiksi minun siirtämisen eläkkeelle vaikkapa Filippiineille. Sieltä hoitaja tänne ja minä takuueläkkeelle sinne. WinWin
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että väestön vaihtoon voisi sisällyttää esimerkiksi minun siirtämisen eläkkeelle vaikkapa Filippiineille. Sieltä hoitaja tänne ja minä takuueläkkeelle sinne. WinWin
Minäkin voin vaihtaa itseni sitten eläkeiässä johonkin tomeraan ulkomaalaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa globalisaatiota tämäkin. Tuolta Kaakkois-Aasista löytyy miljoonia vanhoja länkkäreitä viettämässä eläkepäiviä.
Rutsavaaran Persukylällä seisoo jo heti aamusta. Luvassa kiimainen rinkirunkkauspäivä!
Tontinhinta se vain nousee täällä kehyskunnassa. Uijuijuijui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kun kaikkea tällaista tapahtuu vaikka ps:n vahtivuoro.
Sama valtiontalouden hoidossa, kaikkea vaan tapahtuu kuten velka kasvaa, tarkkis kutsuu, luottoluokitus laskee.
Ja mikään ei ole ps:n syytä, ei mikään, vaikka vastuu näistä on heillä?Ei lait muutu samalla sekunnilla kuin hallitus vaihtuu.
No kyllä hallitus ehtii jos on kova halu.
Esim. Elinkeinoelämän keskusliiton (EK) toimitusjohtaja Jyri Häkämies on ilmaissut tyytyväisyytensä useisiin työmarkkinoiden ja hallituksen toimiin. Hän on kiitellyt porvarihallituksen työmarkkinauudistuksia, pitänyt keskusteluja rakentavina ja uskonut hallituksen toimien edistävän kilpailukykyä. Häkämies on myös korostanut aiemmin saavutettuja kolmikantaisia ratkaisuja, kuten eläkeratkaisuja Sipilän aikaan.
Vantaan väkiluku kasvaa ja samaan aikaan verotulot pienenee. Kaupunki tekee jo nyt 80 miljoonaa euroa tappiota joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kateellinen kun Jussin seksuaalinen vetovoima toimii myös nuorten keskuudessa.
Terkuin Rydman
Vierailija kirjoitti:
Persuleilla alkaa olla jutut vähissä.
Onko tapana sulkea silmät muissakin asioissa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama valtiontalouden hoidossa, kaikkea vaan tapahtuu kuten velka kasvaa, tarkkis kutsuu, luottoluokitus laskee.
Ja mikään ei ole ps:n syytä, ei mikään, vaikka vastuu näistä on heillä?Ei lait muutu samalla sekunnilla kuin hallitus vaihtuu.
Persut on nyt kohta kaksi hallituskautta istuneet vallassa. Luulisi olleen mahdollisuus vaikuttaa jos sellaiseen olisi tahtoa. Käytännön saavutukset tuolla porukalla aivan mitättömiä. Tämäkin hallituskausi on mennyt "mutku Sanna" itkuvirttä valittaessa.
Vähän hankalaa, kun kaikki muut puolueet haluaa loputtomasti maahanmuuttoa. Pitäisi olla persuilla yksin yli 100 paikkaa.
Eesti eli vironkieli on kuitenkin se kantakieli. Suomi on tavallaan viron murre. Suomi on ihan takamaita ollut aina.
Ei ole. Uralilaisesta kantakielestä kehittyi muun muassa kantasuomi, kantasaame ja muita kieliä mutta viroa ei vielä tässä kohtaa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on nyt kohta kaksi hallituskautta istuneet vallassa. Luulisi olleen mahdollisuus vaikuttaa jos sellaiseen olisi tahtoa. Käytännön saavutukset tuolla porukalla aivan mitättömiä. Tämäkin hallituskausi on mennyt "mutku Sanna" itkuvirttä valittaessa.
Vähän hankalaa, kun kaikki muut puolueet haluaa loputtomasti maahanmuuttoa. Pitäisi olla persuilla yksin yli 100 paikkaa.
Ne kaksi hallituskautta jolloin persut on olleet vallassa on Suomeen tullut kaikista eniten mmuutajia kautta historian.
Sama tilanne se on Espoossakin.
https://www.hs.fi/sanomapro/art-2000009978285.html