YLE:n gallup SDP romahti ja PS nousi. Riikka Purrasta tulee pääministeri 2027
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Demarit tekivät sen ihan itse, kun eivät voineet itselleen mitään ja eivät vain osanneet olla kitisemättä.
0,4 prosenttia ei ole romahdus, persujen 8 prosenttia on.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus +0,4%, ollen nyt 13,9. Kok 17,6% ja SDP 23,7.
Kyllä pääministeri tulee ihan muusta puolueesta kuin PS.
Katellaan kun on vaalipäivän ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen täytyy olla pahasti sekaisin tai masokisti, jos aikoo edelleen äänestää persuja.
Persut on aikoa puolue joka ajaa Suomen ja duunareiden asemaa.
Ai toteuttamalla kaikki EKn unelmat duunarin aseman huonontamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrasta pääministeri ja Suomi nousuun.
Näin tapahtuu.
No ihan varmasti. Ja lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen täytyy olla pahasti sekaisin tai masokisti, jos aikoo edelleen äänestää persuja.
NETTOveronmaksajat ei ole sinunlaisiasi kelan kautta kuppaavia loisia. Meille PS on ainoa vaihtoehto teitä kuppareita vastaan.
Persut oli työttömien suosikkipuolue 2023.
-0,4% . Ei ihan vielä voi puhua romahduksesta. Mahtunee virhemarginaaliin.
Muutenkin vain vähäisiä muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit tekivät sen ihan itse, kun eivät voineet itselleen mitään ja eivät vain osanneet olla kitisemättä.
0,4 prosenttia ei ole romahdus, persujen 8 prosenttia on.
Vaalipäivänä luvut näyttävät ihan muuta. Tästä lähtien SDPn kannatus tulee vaalipäivään asti vain ja ainoastaan laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
KD suurin nousija!
Ja vihreät!
Persujen loppu on näkyvissä. Persut putoaa toivottavasti kokonaan eduskunnasta.
Sdp on aloittanut jo epätoivoisen vaalikamppailun á la tanskan demarit (jotka muuten nekin hävisi viime vaaleissa) ja vaativat mmuuttajien palautuksia ja EU:n ulkopuolisia vastaanottokeskuksia. Takinkääntö alkakoon : )
Demarikyrpien turha tulla koittaa, PS voittaa!!!!😂😄😀😁
Mulle on kaikki vaalitulokset ok. Vaikka puolue, jota itse äänestän (ei ole muuten SDP) ei menestyisi, niin demokratian kannalla olen. Kuka tahansa, joka ei hyväksy rehellisten vaalien tulosta silloin kun oma puoli ei voita on hyvin epäisänmaallinen, sekä demokratian ja Suomen perustuslain vastainen.