Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ne ihmisjoukot kellä ei ole varaa matkustaa NYC-cityyn tai kauko-itään vaan joutuvat tyytymään Tallinnanlaivaan

Vierailija
06.05.2026 |

käymme 4kertaa vuodessa kauko-idässä ja useita kertoja jenkkilässä vuodessa

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on jäänyt monelta suomituristilta näkemättä:

https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tTP1TcwzjBMMjZg9BLJzc8rzU3NK  On kuitenkin NYC:issä käyty.

Vierailija
42/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt että onneksi on vain vajaa 100km satamaan niin on edes tämä pieni ilo. Lentomatkalla olen käynyt viimeksi 32v sitten. Olisi paljon ankeampaa jos ei kesälomalla voisi käydä edes Tallinnassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa on jotain mitä koko USA:ssa ei ole. Nimittäin keskiaikainen vanha kaupunki.

USAssa on jotain mitä koko Euroopasta ei löydy, Pueblo Cliff Dwellings, rakennettu 1200 B.C.   - A.D. 1300.

Joo, muttei New York City cityssä.

Säälittää ihmiset iotka ovat käyneet NYC:issä ja luulevat että nyt on Amerikka nähty.

Mutta kun aloittaja matkustaa 4 kertaa vuodessa sinne NYC cityyn. Ei se silloin muusta jenkkilästä tiedä. Ja onhan siellä paljon nähtävää ja historiaa ja hienoja luontopuistoja. Isossa omenassakin on paljon nähtävää ja hienoja museoita, muttei nyt useita vuosia ja vieläpä 4 kertaa joka vuosi.

Käyn mäkin Lontoossa joja vuosi, käynyt jo kaun. Ei sieltä arvitse joka kerta löytää usia nähtävyyksiä. Vanhaan ja tuttuun on kiva palata. En mä ktllä viittis nykiin asti lennellä neljästi vuodessa.

Vierailija
44/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York City City on ollut mun matkustuslistalla tosi kauan. Aion ensin käydä Mexico City Cityssä ja ehkä myös Salt Lake City Cityssä. 

Vierailija
45/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New York City City on ollut mun matkustuslistalla tosi kauan. Aion ensin käydä Mexico City Cityssä ja ehkä myös Salt Lake City Cityssä. 

tautologiaa hox hox

Vierailija
46/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta lainkaan tuommoiset yli 100000 asukkaan kylät kuten New York. Ihan liikaa ihmisiä, alkaa vaan ahdistamaan kun samalla neliökilometrillä on 20000 muutakin.

Vierailija
47/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas säälittää ne ihmisjoukot, jotka matkustaa esim. NYC-cityyn tai kauko-itään ja kuvittelevat olevansa jotain, kun tässä muka nyt matkustellaan ja ollaan niin kansainvälisiä ja kultturelleja.

Vierailija
48/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas säälittää ne ihmisjoukot, jotka matkustaa esim. NYC-cityyn tai kauko-itään ja kuvittelevat olevansa jotain, kun tässä muka nyt matkustellaan ja ollaan niin kansainvälisiä ja kultturelleja.

Niin, missäs eurooppalaisissa kulttuurikohteissa tykkäät itse matkustella?

Vierailija
49/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan mene New York City City City City Cityyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyn.

USA on niiiiiin läääääääääääst siiiiiiison.

Vierailija
50/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikista USAn kaupungeista pitäisi valita juuri NY? Likainen, kylmä, kallis ja tyly kaupunki. Sieltä löytyy paljon parempiakin paikkoja 

Vierailija
51/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan ne lentävät autot tulee ja matkustaa voi minne tahansa.  T.  Retu ja Vilma

Vierailija
52/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikista USAn kaupungeista pitäisi valita juuri NY? Likainen, kylmä, kallis ja tyly kaupunki. Sieltä löytyy paljon parempiakin paikkoja 

No kerroppas meille mikä on suosikkipaikkasi Usaloissa?

Vierailija
53/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin enemmän ihmisiä, jotka käyvät 9 vuotta peruskoulua eivätkä opi siellä edes kirjoittamaan.

Vierailija
54/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen sinne minne haluan; en todellakaan mihinkään paskaiseen New Yorkiin.

Vierailija
55/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ihmisjoukot määrää!

Vierailija
56/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h*lvetti on NYC-city?🤣

Vierailija
57/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin enemmän ihmisiä, jotka käyvät 9 vuotta peruskoulua eivätkä opi siellä edes kirjoittamaan.

Säälittää ne besserwisserit joilla on tapana arvostella toisten kirjotusvirheitä. He kun ITSE kirjoittavat AINA täydellistä suomea. Oman paremmuuden pönkittäminen ja toisten virheillä ilkkuminen SÄÄLITTÄÄ.

Ei mulla muuta.

Vierailija
58/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä h*lvetti on NYC-city?🤣

Yhdysvaltojen suurin kaupunki Usaloissa HOX HOX

Vierailija
59/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko-parka, rahat riittää vain Tallinan laivalle.

Vierailija
60/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ap, jonka elämä kiertyy typerien aloitusten kirjoittelemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän